Het proces kan ook wel iets sneller dan ik schetste. Ik heb het van de handleiding overgenomen. Die is altijd iets voorzichtiger dan nodig is.quote:Op maandag 23 april 2007 18:46 schreef teigan het volgende:
Ik kan mijn waterkoker eigenlijk niet lang genoeg missen om hem te ontkalken...
Bij de meeste vrouwen mag je blij zijn als een stemming zo lang als een week duurt.quote:Op maandag 23 april 2007 18:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dan heb jij snelle stemmingswisselingen
How true.quote:Op maandag 23 april 2007 18:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Bij de meeste vrouwen mag je blij zijn als een stemming zo lang als een week duurt.
So damn true.quote:Op maandag 23 april 2007 18:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Bij de meeste vrouwen mag je blij zijn als een stemming zo lang als een week duurt.
Je hoort het van je geliefde DaDquote:Op maandag 23 april 2007 18:58 schreef Alexxxxx het volgende:
vrouwen, nooit aan beginnen
Ik ben DaD haar geliefde nietquote:Op maandag 23 april 2007 18:59 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je hoort het van je geliefde DaD![]()
Kán iddquote:Op maandag 23 april 2007 19:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben DaD haar geliefde nietje kunt ook close met elkaar zijn zonder te neuken
Jawel, maar da's wel zonde.quote:Op maandag 23 april 2007 19:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hahahaha.quote:Op maandag 23 april 2007 19:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Een vriendschap verneuken door te gaan neuken, DAT is pas zonde.quote:
Dat overkomt me geen 2e keer iddquote:Op maandag 23 april 2007 19:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Een vriendschap verneuken door te gaan neuken, DAT is pas zonde.
dank je!quote:Op maandag 23 april 2007 19:06 schreef Renesite het volgende:
Alexhttp://forum.fok.nl/index/list_topicnotes/1014312
Whehequote:Op maandag 23 april 2007 19:08 schreef nietzman het volgende:
Ieuw, "the friends zone".
Ik deed even een gokje, omdat jullie de posts van elkaar zo liefdevol beantwoordenquote:Op maandag 23 april 2007 19:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ach... Ik heb het overleeftquote:Op maandag 23 april 2007 19:12 schreef Noca het volgende:
[..]
Whehe
Kan soms een erg klote zone zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |