Oeps ...kinder zijn OK zo lang ze maar luisterenquote:Op maandag 23 april 2007 10:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
Kinderen zijn oké, zolang ik ze alleen maar les hoef te geven
Truequote:Op maandag 23 april 2007 10:52 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Oeps ...kinder zijn OK zo lang ze maar luisteren![]()
Kijk, iedereen is wel eens klierig of irritant, dus dat kan je ze niet kwalijk nemenquote:Op maandag 23 april 2007 10:44 schreef es70 het volgende:
[..]
Zéker niet allemaal, en zelfs bij mijn eigen kinderen vraag ik me weleens af waarom ik het ook weer zo leuk vond. Maar ze zijn iig heel lief als ze slapen
.
Dat doen ze niet zo vaak volgens mij, zelfs studenten op een Hogeschool luisteren amperquote:Op maandag 23 april 2007 10:52 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Je hebt nu geen tijd?quote:Op maandag 23 april 2007 10:57 schreef marcb1974 het volgende:
tvp
Jawel hoor, helemaal verrot slaanquote:Op maandag 23 april 2007 10:57 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Kijk, iedereen is wel eens klierig of irritant, dus dat kan je ze niet kwalijk nemen
En dat is vaak het probleem natuurlijk...quote:Op maandag 23 april 2007 10:52 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Maar dat heeft er meer mee te maken dat ze denken alles zelf beter te weten dan zoeen "kantoormeisje"...quote:Op maandag 23 april 2007 10:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat doen ze niet zo vaak volgens mij, zelfs studenten op een Hogeschool luisteren amper
Like duh, studenten zijn net kinderen af en toe.quote:Op maandag 23 april 2007 10:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat doen ze niet zo vaak volgens mij, zelfs studenten op een Hogeschool luisteren amper
Niet helemaal. Kutstudenten zijn altijd lui. Kinderen zijn niet luiquote:Op maandag 23 april 2007 11:01 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Like duh, studenten zijn net kinderen af en toe.
Eigenwijs grut is hetquote:Op maandag 23 april 2007 11:00 schreef OA het volgende:
Maar dat heeft er meer mee te maken dat ze denken alles zelf beter te weten dan zoeen "kantoormeisje"...![]()
Kinderen kunnen idd hyperactief zijnquote:Op maandag 23 april 2007 11:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet helemaal. Kutstudenten zijn altijd lui. Kinderen zijn niet lui
kunnen?quote:Op maandag 23 april 2007 11:02 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Kinderen kunnen idd hyperactief zijn
Dat gebeurt weleens hoorquote:Op maandag 23 april 2007 10:46 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Zag een zeer serieuze reactie, met behoorlijk wat diepte![]()
Er wordt tegenwoordig idd wel heel snel gezegd dat een druk kind ADHD heeft...quote:Op maandag 23 april 2007 11:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
kunnen?
En dan komt de hokjesgeest van Nederland weer om de hoek kijken: ADHD. Ze zijn niet gewoon kind (en die zijn gewoonweg druk), nee, ze hebben ADHD. Alsof je geen kind meer mag zijn
Niet te vaak doen hoor.quote:
Ja, en de halve jeugd heeft ook dyslexie tegenwoordigquote:Op maandag 23 april 2007 11:06 schreef OA het volgende:
Er wordt tegenwoordig idd wel heel snel gezegd dat een druk kind ADHD heeft...![]()
jah uh om te gebinnuh Neeneneetig prossend van de fokkursquote:Op maandag 23 april 2007 11:17 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja, en de halve jeugd heeft ook dyslexie tegenwoordig.
quote:Op maandag 23 april 2007 11:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jah uh om te gebinnuh Neeneneetig prossend van de fokkurs
leikt er faak wel op inderdaat..quote:Op maandag 23 april 2007 11:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jah uh om te gebinnuh Neeneneetig prossend van de fokkurs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |