Jaap heeft werkelijk nog niets zelf kunnen verzinnen, alles wat hij doet is nagedaan. Beetje sneu. Ik vind het nog steeds een vervelend ventje.quote:Op maandag 23 april 2007 10:32 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja dat maakt het juist zo pathetisch....Japio moet gewoon weer als de sodemieter terug naar de sociale werkplaats waar hij vandaan komt
Ik noem hem pisnicht omdat ie als relnicht binnenkwam maar op dusdanige zeikerige manier doet dat ik helaas geen ander woord dan pisnicht kan bedenken. Ik vind het zelf ook een kutwoord (pardon) maar dekt precies de lading. Dat ie homo is heeft er wat mij betreft geen reet (pardon) mee te maken.quote:Op maandag 23 april 2007 10:28 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Idd, ik dacht, ik censureer het maar, want ik heb al een officiële waarschuwing.
Dat vragen we ons allemaal af, het lijkt gvd wel de Palma show de laatste weken.quote:Op maandag 23 april 2007 10:33 schreef versabommie het volgende:
Sorry maar die Palma had bij elke normale werkgever toch al keihard de duer uit gegaan op staande voet? wat moet dat kutwijf toch in dat huis?
Jaap weet precies wat ie doet.... Het is een schaker, denker en strateeg.... iets wat ik al heb geroepen bij binnenkomst van hem.quote:Op maandag 23 april 2007 10:26 schreef shmoopy het volgende:
Iemand moet Jaap zo langzamerhand tegen zichzelf in bescherming nemen, hoor.
Dit is echt mensonwaardig.
Denk ik ook. Jaap is geschift maar is niet in staat om iemand fysiek aan te vallen. Brian wel. De man die zelf zegt in handboeien afgevoerd te moeten worden en zichzelf slaat. Brian is eng gevaarlijk.quote:Op maandag 23 april 2007 10:35 schreef Gert het volgende:
Als iemand raar doet, hoeft-ie toch niet meteen naar een inrichting?
Ik vind Jaap een stuk minder gevaarlijk dan Brian.
Daar heb je wel gelijk ik in, maar dit begint nu echt crash tv te worden.quote:Op maandag 23 april 2007 10:35 schreef Gert het volgende:
Als iemand raar doet, hoeft-ie toch niet meteen naar een inrichting?
Ik vind Jaap een stuk minder gevaarlijk dan Brian.
Natuurlijk heeft Jaap een kronkel in zijn hoofd. Maar hij doet dit heel bewust, met een doel. En niet omdat hij dit moet van De Stem of zo..
Hoor Brian nu toch lachen.... dwangbuis, nu!!!![]()
Iddquote:Op maandag 23 april 2007 10:36 schreef akveor het volgende:
[..]
Jaap weet precies wat ie doet.... Het is een schaker, denker en strateeg.... iets wat ik al heb geroepen bij binnenkomst van hem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |