Je bedoelt die pisnicht... die zeikerige relnicht....?quote:Op maandag 23 april 2007 12:08 schreef Gigageil het volgende:
Valse nicht.....je doet niks anders dan weken Jaap zwart maken, en nu ben je zogenaamd heilig ?![]()
Huub en Jaap moeten oppassen dat die elkaar er niet inhouden... als ze nu Eric gaan taggen gaat er niemand uit...quote:Op maandag 23 april 2007 12:14 schreef Sporti het volgende:
Van mij mag Eric nog voor Nicolaa weg!!
Nadat Huub gisteren achter een gesprek heeft gehad kwam hij later poeslief naar Jaap toe dat ie zo'n goede speler was. ook werd daar de term accountant gebruikt wat waarschijnlijk wil zeggen dat iemand met grafiekjes min of meer bepaald dat populaire spelers niet zomaar weggestemd dienen te worden. Er moet wel geld verdient worden dat begreep ik eruit.quote:Op maandag 23 april 2007 12:17 schreef Taurus het volgende:
Huub meent dat pact met Jaap niet he? Ik neem aan dat Jaap er gewoon uit ligt donderdag?![]()
Of ie geschikt is voor de buitenwereld?quote:Op maandag 23 april 2007 12:18 schreef Veulen het volgende:
Eric heeft dus woensdag dus een tentamen.
Er valt toch niks positiefs over Jaap te zeggen of wel dan johquote:Op maandag 23 april 2007 12:08 schreef Gigageil het volgende:
Valse nicht.....je doet niks anders dan weken Jaap zwart maken, en nu ben je zogenaamd heilig ?![]()
Er is ook nog een 'pact' tussen Nic en Jaap, dat Nic hem erin houdt tot en met de bruiloft.quote:Op maandag 23 april 2007 12:17 schreef Taurus het volgende:
Huub meent dat pact met Jaap niet he? Ik neem aan dat Jaap er gewoon uit ligt donderdag?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |