Bedoel je niet dat je je eerst eens even inleest voordat je grapjes gaat maken die al gemaakt waren VOORDAT dit topic bestond?quote:
Je veert juist meequote:Op zaterdag 28 april 2007 23:42 schreef Aventura het volgende:
Lijkt me niks, je hebt dan geen weerstand lijkt me.
Kom eens langs.. Kan ik het je laten zienquote:Op zaterdag 28 april 2007 23:46 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dat lijkt me juist minder....Dan kan je niet echt uitleven zeg maar.
Praktijkervaring leert dat sex hebben op een waterbed helemaal niet goed is omdat je alle kanten opklotst en amper tot geen houvast hebt. Dus bij deze de fantasie ontkracht dat sex op een waterbed helemaal je-van-het is.quote:Op maandag 23 april 2007 09:59 schreef jpg97 het volgende:
Is dat te doen?
Ik bedoel, heb je dan nog steun enzo
Sommige mensen zeggen dat je niet eens goed kunt liggen in een waterbed, laat staan sex hebben.
niet dat ik ooit sex heb verder, ben gewoon nieuwsgierig![]()
Dat is dus jouw mening...ik vind het heeeeerlijk!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 03:37 schreef sanni het volgende:
[..]
Praktijkervaring leert dat sex hebben op een waterbed helemaal niet goed is omdat je alle kanten opklotst en amper tot geen houvast hebt. Dus bij deze de fantasie ontkracht dat sex op een waterbed helemaal je-van-het is. [afbeelding]
Ik wilde al net zeggen. Tis een persoonlijke smaak denk ik.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:09 schreef DDBtje het volgende:
[..]
Dat is dus jouw mening...ik vind het heeeeerlijk!
Golven heeft geen fuck met een goed waterbed te maken. Dat is afhankelijk van de stabilisatie.quote:Op woensdag 25 april 2007 11:38 schreef DDBtje het volgende:
een GOED waterbed klotst en golft echt niet
Same here.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:06 schreef George.W.Bush het volgende:
[..]
Golven heeft geen fuck met een goed waterbed te maken. Dat is afhankelijk van de stabilisatie.
Ik had een volledig ongestabiliseerd waterbed en dat golft echt wel... klotsen inderdaad niet. Als je waterbed klotst zit er lucht in
Ja ruim 14 jaar.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:45 schreef DDBtje het volgende:
@George.W.Bush, kon jij slapen op een ongestabiliseerd waterbed?
Met 2 personen is er altijd wel 1 die beweegt. Na 2 dagen ben je er aan gewend en wordt je zachtjes in slaap gewiegdquote:Dan lig jij vast heeeel stil als je slaapt.
Ik heb dat nooit als 'moeilijker' ervaren dan op een gewoon bed eigenlijkquote:En dan is sex hebben natuurlijk wel iets "zwaarder" dan op bijvoorbeeld een F6/F8 stabilisatie.
Waarom is de afkorting dan SEX?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:40 schreef Aventura het volgende:
Ik heb trouwens de TT even verbeterd, er stond sex in plaats van seks.
Een fout die driekwart van de users hier maakt
stelletje anafalbeten zijn het ookquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:40 schreef Aventura het volgende:
Ik heb trouwens de TT even verbeterd, er stond sex in plaats van seks.
Een fout die driekwart van de users hier maakt
Heel scherp.quote:
touche.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:57 schreef Aventura het volgende:
Omdat er maar drie letters in de index kunnen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |