quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:18 schreef livelink het volgende:
Job vindt het prima om in zijn broek te plassen en te poepen.
Zoals vanavond, Katja rook dat hij in zijn broek had gepoept maar zelf was hij nog lekker aan het spelen en vond het ook helemaal niet nodig om iets te melden of zich te verschonen. Hij zegt ook gewoon dat hij het niet erg vindt. Hij heeft me zelfs een keer toevertrouwd dat hij het wel lekker warm vond![]()
Dat is nu ook een deel van het probleem, want die luier wil hij eigenlijk niet meer. Het bevalt hem wel, zo in zijn onderbroek.
tip: een traphekje onderaan de trap!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:59 schreef Suzanna het volgende:
Alleen komt ze de laatste tijd weleens naar boven als het haar te lang duurt (lees: 2 minuten ipv 1 duurt) ... en dat mag niet van mij, alleen op de trap vind ik erg eng. Dus vaak als ik Emma naar bed breng gaat Noa nu ook mee.
Okay, dan snap ik hem. Kai kan in principe ook zelf naar boven maar dat mag hij van mij niet alleen en verbazingwekkend genoeg doet hij dat ook niet. Het beste zou hier ook een traphekje onderaan de trap zijn maar met het oog op de verkoop van het huis wil ik liever geen gaten enzo meer gaan boren. Ik kan me voorstellen dat je het eng vindt en dat je niet wil dat ze aan andermans spullen gaat zitten.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:00 schreef Luchtbel het volgende:
Jolie mag niet alleen in de gang blijven omdat ze dan zelf de trap op kan en dat wil ik niet. Dat vind ik te gevaarlijk. En beneden in de gang staan ook spullen die niet van ons zijn. Op de eerste verdieping in de gang is het precies hetzelfde verhaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |