Dat heb ik me laatst laten vertellen door de leidster van Morrisquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:51 schreef Leah het volgende:
[..]
Ik heb me laten vertellen dat als een peuter heftig pubert, het in de pubertijd meevalt.
HELE GROTE DISCLAIMER, als het niet klopt, ben ik niet bereikbaar voor het geven van valse hoop
.
Heet je peuter Zovan?quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:10 schreef Leah het volgende:
(zovan, wil je rooie of groene ranja?)
Nou ja, dan weet je iig dat jij het goed begrepen hebt, en kan Kai zich gelegitimeerd in een driftbui stortenquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:35 schreef m@x het volgende:
Dat zou ik nog kunnen proberen Leah, al kan hij juist heel goed praten (af en toe een beetje te goed). Wie weet helpt het toch.
Nou zegquote:
quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:44 schreef texelonia het volgende:
En heb je die 'omgekeerde psychologie' al eens geprobeerd dan M@x? Werkt hier ook goed vaak.
Precies dat doet Randy ook! Errug grappig! Vooral als papa weer eens het verkeerde dier opnoemt: "Néééééh papa! Dat is heeelemaal niet koe, dat is een sjaap!" en erg veel voorkomend: "Nééééh... dat MOET helemaal niet!" Met een klemtoon op bijna ieder woord en met een stem waarvan we ons afvragen of we die zelf gebruiken als iets heel erg gek is!quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:49 schreef texelonia het volgende:
Wat ook heel grapig is is als je iets zegt wat nit klopt en hij eens niet boos wordt. Dan zegt ie "Nee" maar dan meer uitgesproken als "Nèèèèèh" vaak gevolgd door bijv "gekke mama"
Schattig is dat he. Jij weet dat 'ie het nog helemaal niet kan, maar hij denkt dat het al heel wat is. Liefquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:51 schreef Maneki.Neko het volgende:
Verder wil hij net als zijn broer kunnen klokkijken en heeft nu ook een horloge om. Af en toe brult hij heel wijs de tijd. Er klopt geen bal van maar het staat wel interessant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |