abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49602597
Het herstel van het handje is nu helemaal op orde. Tuurlijk zie je nog wel wat littekens maar daar zal over enkele jaren ook niets van te zien zijn.
We hoeven er voorlopig ook helemaal niets meer aan te doen, en Jordy doet er ook alles mee.
Fijn dat je weer meeduimt bix.

O en nog even over Githa. Als het aan mij ligt mag ze hier nog ff wegblijven, ze is in de tijd van het veelvuldig hier zijn, door iedereen beinvloed qua gevoelens. Pak me niet verkeerd op hoor, want dat is logisch dat er negatieve dingen en positieve dingen zijn, die je hier leest. Maar ze trok het zich een beetje te erg aan allemaal. Nu heb ik weer een zonnetje in huis rondlopen en ja, daar ben ik blij mee.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  maandag 21 mei 2007 @ 12:36:39 #277
103793 kozakken
Living the life
pi_49602759
Jammer dat ze dingen hier zo aan heeft getrokken. Echt jammer.
Fijn dat ze nu weer wat beter in haar vel zit.
Doe haar de groeten!
  Jubileum moderator maandag 21 mei 2007 @ 20:10:04 #278
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_49619771
Heerlijk om te lezen dat mijn favo-kerstengeltje het zo goed doet en ook fijn om te lezen dat Githa beter in haar vel zit.
Ik mis ze maar als dit beter voor ze is dan is het zo.
Ik ga meeduimen voor Jordy hoor en geef hem maar een dikke kus van me
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 21 mei 2007 @ 21:25:25 #279
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_49623348
Fijn dat het zo goed gaat met Jordy en Githa!

Iris!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 21 mei 2007 @ 21:29:50 #280
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_49623521
Iris
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  maandag 21 mei 2007 @ 22:01:12 #281
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_49624905
Iris

Fijn dat het met Githa en Jordy goed gaat en het is nog steeds een lekker boeffie
  maandag 21 mei 2007 @ 22:04:19 #282
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_49625048
Een beetje offtopic, maar hoe gaat het nu met jou Rottdog? Ben je van die oorontsteking af?
En hoe is het met Zoë?

Fijn om te horen dat het met jullie goed gaat, Spooky4u.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  maandag 21 mei 2007 @ 22:38:02 #283
61800 Rottdog
pi_49626626
quote:
Op maandag 21 mei 2007 22:04 schreef livelink het volgende:
Een beetje offtopic, maar hoe gaat het nu met jou Rottdog? Ben je van die oorontsteking af?
En hoe is het met Zoë?
Liefff
[offtopic] Ben nog niet van mijn gehoorgang ontsteking af ben nog hartstikke doof aan die kant, volgende week nog zo is dan maar weer terug[/offtopic]

Met Zoë gaat het super ze wordt echt groot, ligt nu een week in het grote bed op haar nieuwe kamer en het gaat gewoon helemaal goed alleen de eerste nacht een ongelukje gehad maar dat is de spanning. Ze is namelijk best vatbaar voor veranderingen. Ze wordt met de dag wijzer en leuker kan merken dat school heel goed voor haar is. Vandaag is ze heel stoer wezen fietsen op haar grote fiets en dat ging ook gewoon helemaal super.
  maandag 21 mei 2007 @ 22:43:38 #284
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_49626852
Wow, ze wordt echt groot, dan. En al die dingen tegelijkertijd is natuurlijk ook superspannend.
Is ze dan eigenlijk al helemaal zindelijk, ook? Ik heb het allemaal helemaal gemist, geloof ik.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  maandag 21 mei 2007 @ 22:59:38 #285
61800 Rottdog
pi_49627603
quote:
Op maandag 21 mei 2007 22:43 schreef livelink het volgende:
Wow, ze wordt echt groot, dan. En al die dingen tegelijkertijd is natuurlijk ook superspannend.
Is ze dan eigenlijk al helemaal zindelijk, ook? Ik heb het allemaal helemaal gemist, geloof ik.
We hadden afgelopen November een trapje met wc-bril eraan gekregen van vrienden en sindsdien is ze gewoon zindelijk s'nachts (eigenlijk al ruim een jaar) en overdag. De ongelukjes in totaal zijn op twee handen te tellen gewoon hartstikke netjes dus.
  maandag 21 mei 2007 @ 23:07:59 #286
45621 Suzanna
Mama van...
pi_49627924
Wat is dat voor iets Rottdog? een trapje vóór de wc dus waar een wc-bril aan vast zit? Nog nooit van gehoord/gezien. Lijkt me ideaal! Ik ga eens zoeken
Wat fijn dat het zo goed met Zoë gaat!

Lang niets van jullie gelezen, Spooky! Fijn om te horen dat het goed gaat, en idd naar als je je zo dingen gaat aantrekken, dat lijkt me idd niet goed! Kan me heeeeel goed voorstellen dat je blij bent dat het nu weer goed gaat. Dat is veel belangrijker dan op een forum meelezen/posten!
pi_49629330
quote:
Op maandag 21 mei 2007 12:31 schreef Spooky4u het volgende:
Het herstel van het handje is nu helemaal op orde. Tuurlijk zie je nog wel wat littekens maar daar zal over enkele jaren ook niets van te zien zijn.
We hoeven er voorlopig ook helemaal niets meer aan te doen, en Jordy doet er ook alles mee.
Fijn dat je weer meeduimt bix.

O en nog even over Githa. Als het aan mij ligt mag ze hier nog ff wegblijven, ze is in de tijd van het veelvuldig hier zijn, door iedereen beinvloed qua gevoelens. Pak me niet verkeerd op hoor, want dat is logisch dat er negatieve dingen en positieve dingen zijn, die je hier leest. Maar ze trok het zich een beetje te erg aan allemaal. Nu heb ik weer een zonnetje in huis rondlopen en ja, daar ben ik blij mee.
Ik mis Githa ook, wij (en Jordy en Randy) hadden veel overeenkomsten voor mijn gevoel. Dat ze zich bepaalde dingen teveel aangetrokken heeft, kan ik me goed voorstellen. Bepaalde gebeurtenissen hier hebben mij ook behoorlijk geraakt en ik durf zelfs te zeggen dat sommige dingen me gevormd hebben. Egoïstisch gezien zou ik haar hier heel graag terug zien, maar snap het wel goed. Doe haar de groeten van me.

Wij zijn vandaag naar de 'tandendokter' geweest en ik vond het niet leuk. Ben eigenlijk een beetje op de man afgeknapt. Hij was uitgelopen en volgens mij wilde hij de schade bij Randy's afspraak inhalen, want hij heeft er totaal geen tijd aan besteed. Ik enthousiast naar binnen: "dat is hem nou; de tandendokter, en kijk... daar heb je die stoel" maar hij moest op schoot en hij wilde meteen in zijn mond kijken. Randy moest nog even wennen aan de nieuwe ruimte en ik vroeg nog of hij mij eerst wilde doen maar dat was niet de bedoeling. Dus dat jochie dwingen zijn mond open te doen , spiegeltje tussen het kiertje doorduwen, kijken en klaar. Ik probeerde de situatie nog te redden door te vragen of hij ze wel erg mooi vond, de tandjes, maar dat werd serieus naar MIJ toe beantwoord met iets van 'mooie knobbeltjes, makkelijk schoon te houden', zoiets. Niets geen spelen met de stoel, zelf meekijken in een spiegeltje, tandjes tellen of wat dan ook. (Wat hij wel zei de vorige keer!) Bah!
pi_49636067
mammietje wat ontzettend stom zeg. heel vervelend. hoe heeft randy dit alles ondergaan?
pi_49636733
oh en nog even een piet-poep-update: het gaat echt fantastisch!
  dinsdag 22 mei 2007 @ 11:07:58 #290
640 snoopy
peanuts
pi_49637326
Piet
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 22 mei 2007 @ 11:22:22 #291
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_49637801
Nou gelukkig helemaal goed gekomen, he Bix!

Jolie slaapt de laatste weken ineens heel slecht. Huilt zichzelf in slaap en ik vind d'r regelmatig s morgens op de grond aan de andere kant van d'r kamertje. Zielig en koud. Ze weet dan niet meer of ze uit bed is gegaan. Ze droomt ook heel heftig en echt van alles. Heel sneu. De boeken zeggen dat het best veel voorkomt, dat kinderen heftig dromen rond deze leeftijd. Toch vind ik het sneu. Ik hoop dat het gauw weer over zal gaan.

Oh en dit wilde ik ook nog even vertellen. Jolie durfde nooit zelf de stoeprand af te stappen en meer van dat soort dingen, zonder houvast. Ze vond het zelf ook onhandig maar het lukte d'r gewoon niet. Ze heeft nu veel geoefend met een krukje thuis. Ze kan het nu zelf en is ontzettend trots. Toch gaan we binnenkort denk ik wel een keer naar de dokter. Soms lijkt het net alsof ze dingen niet goed ziet maar andere dingen ook weer wel. Lastig vind ik, ze kan prima praten maar zulke dingen uitleggen is toch nog moeilijk.

FOK!fossiel dinsdag 22 mei 2007 @ 11:38:17 #292
2628 Karin
pi_49638379
Piet wat goed
Wat slim van Jolie om het op die manier te oefenen!
  dinsdag 22 mei 2007 @ 17:03:36 #293
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_49651238
Iris

Jammer dat Githa zich dingen teveel aan heeft getrokken, maar wel fijn om te lezen dat het nu weer beter gaat, ondanks dat wij haar hier dan moeten missen
Wat super fijn ook dat het 1e handje van Jordy nu eindelijk toch goed genezen is! Een hele opluchting lijkt me. Maar wat een spannende tijd gaan jullie nu weer tegemoet met het volgende handje. Heel veel sterkte
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  dinsdag 22 mei 2007 @ 18:31:39 #294
156412 hestria
erg gastvrij
pi_49654599
hier even een vraagje van mij, michelle heeft vandaag heel de dag netjes op het potje gegaan! zelf de grote boodschap zonder problemen (totdat mama hem in de wc gooide), echter trekt ze nu constant haar luier uit, of er nou een onderbroek, romper, broek of allemaal overheen zitten, ze trekt het gewoon allemaal uit.

Is de tijd mischien dan toch aangebroken om de luier achterwege te laten? en als we dat doen, dan ook tijdens boodschappen, slapen enz? ze geeft niet aan dat ze moet, maar loopt gewoon naar het potje toe, dus naar de winkel is dan moeilijk zonder luier. hoe hebben julie dit aangepakt?

ben trouwens wel erg trots nu hoor!
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
  dinsdag 22 mei 2007 @ 19:54:44 #295
61800 Rottdog
pi_49658024
Suzanna het is een simpel iets

Jolie misschien schat ze de diepte niet goed in LB.

Piet you go boy

Hestria zonder luier met kleren aan, gewoon hele stapel kleren neerleggen en wasmachine paraat.
  dinsdag 22 mei 2007 @ 22:00:31 #296
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_49664462
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 18:31 schreef hestria het volgende:

Is de tijd mischien dan toch aangebroken om de luier achterwege te laten? en als we dat doen, dan ook tijdens boodschappen, slapen enz? ze geeft niet aan dat ze moet, maar loopt gewoon naar het potje toe, dus naar de winkel is dan moeilijk zonder luier. hoe hebben julie dit aangepakt?

ben trouwens wel erg trots nu hoor!
Ik zou idd die luier uitlaten. Wil ze ook al op de wc? Als dat zo is kun je in de meeste winkels wel even met een kind naar de wc. Peuter hier is nogal verknocht aan het potje, die laat ik dan even plassen voordat we weggaan, en dan lukt het wel om even boodschappen iod te doen. Overigens begon het hier ook zo, zelf gaan plassen/poepen indien nodig, maar inmiddels wordt het keurig aangegeven. "Moet plasje doen Mama".

Als we wat langer weggingen mikte ik gewoon die pot in de fietstas .
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  dinsdag 22 mei 2007 @ 22:02:38 #297
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_49664589
Bij het slapen doe ik trouwens wel gewoon een luier om, ook al is die meestal droog na het slapen. Peuter ligt nog in een spijlenbed en kan dus niet zelf gaan plassen dan.
Maar even ter vergelijk, Freek was rond dezelfde leeftijd zindelijk, is nu bijna 5 maar nog steeds 's nachts niet zindelijk.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_49667214
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 11:22 schreef Luchtbel het volgende:
Oh en dit wilde ik ook nog even vertellen. Jolie durfde nooit zelf de stoeprand af te stappen en meer van dat soort dingen, zonder houvast. Ze vond het zelf ook onhandig maar het lukte d'r gewoon niet. Ze heeft nu veel geoefend met een krukje thuis. Ze kan het nu zelf en is ontzettend trots. Toch gaan we binnenkort denk ik wel een keer naar de dokter. Soms lijkt het net alsof ze dingen niet goed ziet maar andere dingen ook weer wel. Lastig vind ik, ze kan prima praten maar zulke dingen uitleggen is toch nog moeilijk.
Randy heeft sinds hij 1,5 jaar is een bril en we waren vorige week bij de orthoptiste. Wij hebben precies hetzelfde onderwerp aangekaart; dat we het idee hadden dat hij geen diepte ziet, ook i.v.m. stoepranden. De orthoptiste vertelde ons dat Randy nu net in de leeftijd aankwam waarop ze leren om diepte in te schatten. Ze zei dat de één dat deed door domweg uitproberen (en het na 3 keer vallen ontdekte) en de ander (zoals Randy) heel erg voorzichtig te werk ging en al ruim van tevoren op de knieën ging voor een mogelijke afstap. Bij kinderen die geen diepte zien, zullen die afstand moeten leren inschatten m.b.v. schaduwen etc.
Het is dus de 'normale' leeftijd om dit te leren. Dat wil natuurlijk niet automatisch zeggen dat Jolie prima zicht heeft. Aan Randy was niets te zien van een oogafwijking, hij werkte alleen domweg 2 keer niet mee aan de ogentest en werd daarom doorgestuurd. Zelfs de orthoptiste wist hij voor de gek te houden (hij pakt bijvoorbeeld zo een musketspikkel op die dezelfde kleur heeft als de tafel) maar na druppels konden ze het meten en kwamen ze op beide ogen maar liefst op +7 uit! Tegenwoordig merk ik wel dat als hij moe is en zijn bril niet op heeft, hij met 1 oog scheel gaat kijken.

Bix, Randy stond op het moment zelf op huilen en deed zijn mond maar een heel klein kiertje open; nét genoeg voor het spiegeltje! Vervolgens riep de assistente hem bij hem (tijdens mijn controle) dat hij iets uit mocht zoeken maar dat durfde hij niet, hij week niet van mijn zijde. Vervolgens kreeg hij een elmex-beker en tandenborstel kado. Daar heb ik maar heel enthousiast over gedaan en dat hij nu groot was omdat alleen grote jongens naar de tandarts mochten. Daar was hij dan wel weer trots op (vooral omdat Tinka nog te klein was voor de tandarts! ) en thuis vertelde hij heel stoer aan papa dat de tandendokter in zijn mond had gekeken met een spiegeltje en dat hij nu een grote-mensen-tandenborstel had gekregen!
pi_49668714
mammietje, toch blijft 't lullig zeg die lompheid van de tandarts, zeker omdat hij het eerder zo anders had voorgespiegeld. ga je hem er nog op aanspreken?

oja en jolie, ik vind 't heel dapper dat geoefen! en 't heeft nog resultaat opgeleverd ook, goed zeg!!
  donderdag 24 mei 2007 @ 11:32:34 #300
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_49718130
goeiemorgen....

ik post al wel een tijdje op Fok!, maar ben nu pas aangeland hier in oud..

maar het lijkt me heel gezellig hier ook mee te kletsen. heb drie zonen (waarvan de jongste nu even in een driftbui schiet.. )
daan van augustus 99, bas van juli 01 en Bram van maart 04.

dus... daar ben ik dan...
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')