quote:
Op maandag 21 mei 2007 12:31 schreef Spooky4u het volgende:Het herstel van het handje is nu helemaal op orde. Tuurlijk zie je nog wel wat littekens maar daar zal over enkele jaren ook niets van te zien zijn.
We hoeven er voorlopig ook helemaal niets meer aan te doen, en Jordy doet er ook alles mee.
Fijn dat je weer meeduimt bix.
O en nog even over Githa. Als het aan mij ligt mag ze hier nog ff wegblijven, ze is in de tijd van het veelvuldig hier zijn, door iedereen beinvloed qua gevoelens. Pak me niet verkeerd op hoor, want dat is logisch dat er negatieve dingen en positieve dingen zijn, die je hier leest. Maar ze trok het zich een beetje te erg aan allemaal. Nu heb ik weer een zonnetje in huis rondlopen en ja, daar ben ik blij mee.
![]()
Ik mis Githa ook, wij (en Jordy en Randy) hadden veel overeenkomsten voor mijn gevoel. Dat ze zich bepaalde dingen teveel aangetrokken heeft, kan ik me goed voorstellen. Bepaalde gebeurtenissen hier hebben mij ook behoorlijk geraakt en ik durf zelfs te zeggen dat sommige dingen me gevormd hebben. Egoïstisch gezien zou ik haar hier heel graag terug zien, maar snap het wel goed.
![]()
Doe haar de groeten van me.
Wij zijn vandaag naar de 'tandendokter' geweest en ik vond het niet leuk.
![]()
Ben
eigenlijk een beetje op de man afgeknapt. Hij was uitgelopen en volgens mij wilde hij de schade bij Randy's afspraak inhalen, want hij heeft er totaal geen tijd aan besteed.
![]()
Ik enthousiast naar binnen: "dat is hem nou; de tandendokter, en kijk... daar heb je die stoel"
![]()
maar hij moest op schoot en hij wilde meteen in zijn mond kijken. Randy moest nog even wennen aan de nieuwe ruimte en ik vroeg nog of hij mij eerst wilde doen maar dat was niet de bedoeling.
![]()
Dus dat jochie dwingen zijn mond open te doen
![]()
, spiegeltje tussen het kiertje doorduwen, kijken en klaar. Ik probeerde de situatie nog te redden door te vragen of hij ze wel erg mooi vond, de tandjes, maar dat werd serieus naar MIJ toe beantwoord met iets van 'mooie knobbeltjes, makkelijk schoon te houden', zoiets. Niets geen spelen met de stoel, zelf meekijken in een spiegeltje, tandjes tellen of wat dan ook. (Wat hij wel zei de vorige keer!) Bah!