Nou, omdat er iig drie mensen zijn die willen weten hoe het met Jordy is, zal ik proberen wat freqeunter te vermelden, de kans dat Githa dat snel weer komt doen is namelijk klein.
Met Jordy gaat verder alles uitstekend. Ik ben echt helemaal verliefd op dat manneke, en het is echt mijn beste vriend
![]()
.
Speeltuinen enzo vind ie fantastich, en alle stoelen hier in huis op een rij zetten om vervolgens met ons treintje te spelen ook. Ach ja, het huis wordt hier meerdere keren op een dag verbouwd en weer hersteld, maar het is gewoon super.
Eind van de maand mogen we weer naar het ziekenhuis, de eerste afspraak voor zijn tweede handje, het zal wel weer heftig worden, ook omdat Jordy nu veel bewuster is van verschillende zaken. Al vindt ie dokters toch nog wel heel erg leuk, na één keer bij mij gezien te hebben hoe ze oren uitspuiten, krijgen Githa en ik regelmatig opeens een spuit in onze oor
![]()
.
Maaruh, heel bijzondere foto's zijn er de afgelopen tijd niet zo door ons gemaakt, maar zodra ik er heb zal ik wat posten