Dat ga ik zeker doen, maar nu ben ik net wakker en wil ik mijn schrale witte lijfje kleurenquote:Op maandag 23 april 2007 09:42 schreef GateWayX het volgende:
Waarom zit je dan op je vrije dag naar een laptopscherm te turen..
Ga de stad in ofzo...
quote:Op maandag 23 april 2007 09:40 schreef Frrreek het volgende:
... heb ik slechts 1 klacht.
Ik kan mijn laptop scherm niet goed zien![]()
+1quote:Op maandag 23 april 2007 10:17 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Verkapt-kijk-mij-ik-zit-in-Istanbul-en-jullie-slechts-in-dat-koude-kikkerlandje, niet-wetende-dat-er-binnenkort-weer-een-of-ander-islammietje-zichzelf-gaat-opblazen-vlakbij-mijn-huis topique.
ik ga mee in de hype.quote:Op maandag 23 april 2007 10:17 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Verkapt-kijk-mij-ik-zit-in-Istanbul-en-jullie-slechts-in-dat-koude-kikkerlandje, niet-wetende-dat-er-binnenkort-weer-een-of-ander-islammietje-zichzelf-gaat-opblazen-vlakbij-mijn-huis topique.
quote:Op maandag 23 april 2007 11:03 schreef Frrreek het volgende:
bohhh rightside image skills. Vette shit
quote:Op maandag 23 april 2007 11:32 schreef Echo99 het volgende:
Je zit in Istanbul en hebt maar 1 klacht
quote:Woonplaats: Lelystad
zquote:Op maandag 23 april 2007 10:17 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
scherm draaien, of naar de receptie gaan en een andere kamer vragen.quote:Op maandag 23 april 2007 09:40 schreef Frrreek het volgende:
... heb ik slechts 1 klacht.
Ik kan mijn laptop scherm niet goed zien![]()
quote:Op maandag 23 april 2007 13:56 schreef Echo99 het volgende:
[..]
oh god, nou komen de turken ons vertellen hoe tof turkije wel niet is![]()
Lelystad deel 6 enzo... op verzoek van Xebber *O*quote:Bezienswaardigheden:
Lelystad kent een aantal toeristische attracties. Het bekendst zijn waarschijnlijk:
- De replica van het VOC-schip Batavia
- Batavia Stad
- Het Nieuw Land Erfgoedcentrum
- De Oostvaardersplassen, een groot natuurgebied met o.a. wilde konikpaarden, Heckrunderen, edelherten en diverse vogels.
- Natuurpark Lelystad met o.a. wisenten, Pater-Davidsherten, elanden en ooievaars
- Aviodrome gelegen aan de andere kant van de stad is het vliegveld Lelystad Airport te vinden. Dit vliegveld is een uitwijkvliegveld voor het zakelijk vliegverkeer van Schiphol en met de verhuizing van het Aviodrome (voorheen Aviodome) naar Lelystad, heeft Lelystad er een toeristische attractie bij.
Ben je er al eens geweest?quote:Op maandag 23 april 2007 13:58 schreef Stuiter_en_Co het volgende:
[..]
scherm draaien, of naar de receptie gaan en een andere kamer vragen.
of de stadt in lopen en op een terassje gaan zitten met parasol.....
instanbul is erg cool...binnenkort erheen met me lief....
gelukkig zul jij dat nooit ontdekkenquote:Op maandag 23 april 2007 13:56 schreef Echo99 het volgende:
[..]
oh god, nou komen de turken ons vertellen hoe tof turkije wel niet is![]()
Even googlen..quote:Op maandag 23 april 2007 17:50 schreef Frrreek het volgende:
[..]
[..]
Lelystad deel 6 enzo... op verzoek van Xebber *O*
Nee, dan Lelystad
Vanuit mijn raampje kijk ik uit op de (inmiddels mooie verlichte) brugquote:Op maandag 23 april 2007 20:56 schreef cikolata het volgende:
[..]
Even googlen..
Lelystad
[afbeelding]
Istanbul![]()
[afbeelding]
Niet kunnen laptoppen suckt.quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:22 schreef yvonne het volgende:
Ik wil ook in Istanbul op een balkonnetje zitten en m'n laptopscherm niet kunnen zien
Tof, ben je op vakantie?quote:Op maandag 23 april 2007 21:38 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Vanuit mijn raampje kijk ik uit op de (inmiddels mooie verlichte) brug
Wanneer ben jij in Istanbul geweest?
Jij gaat toch naar Bodrumquote:Op dinsdag 24 april 2007 10:22 schreef yvonne het volgende:
Ik wil ook in Istanbul op een balkonnetje zitten en m'n laptopscherm niet kunnen zien
Jaaaaaaaa, 5 meiquote:
Ja, nee, ik ga ook rondreizenquote:
Ik loop stage hier. Woon momenteel in Galata, 3 minuten vanaf (het eind van) Istiklal caddesi. Koningslocatie voor uitgaan e.d.quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:38 schreef cikolata het volgende:
[..]
Tof, ben je op vakantie?
Ik ga vaak naar Istanbul, familie enzo...
omg mijn droomquote:Op dinsdag 24 april 2007 12:37 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Ik loop stage hier. Woon momenteel in Galata, 3 minuten vanaf (het eind van) Istiklal caddesi. Koningslocatie voor uitgaan e.d.
Ik was dinsdag nog in Babylon, afgelopen vrijdag in 360. Bij die laatste vol enthousiasme buiten staan (leuk terras), maar het is 's nachts nog fucking koud. Mijn uitgaansgenoten zijn nu behoorlijk ziek. Ben je bekend met Line, Peyote en Araf? De eerste 2 zijn wel goed, bij de laatste kan ik moeilijk wennen aan de Turkse live-muziekquote:Op dinsdag 24 april 2007 13:04 schreef cikolata het volgende:
[..]
omg mijn droom![]()
waar ga je uit? Ken je Nuteras, Cambaz, Babylon, Mojo, 360? Reina?
In de winter is het wel erg rustig he![]()
En eet je weleens bij Peradox of Helvetia of Leyla?
Line, Peyote en Araf ken ik nietquote:Op dinsdag 24 april 2007 13:26 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Ik was dinsdag nog in Babylon, afgelopen vrijdag in 360. Bij die laatste vol enthousiasme buiten staan (leuk terras), maar het is 's nachts nog fucking koud. Mijn uitgaansgenoten zijn nu behoorlijk ziek. Ben je bekend met Line, Peyote en Araf? De eerste 2 zijn wel goed, bij de laatste kan ik moeilijk wennen aan de Turkse live-muziek![]()
Ik heb hier nog maar een paar restaurantjes bezocht, oa in een passage bij Tünel en een toko in Levent. Eet wel veel buiten de deur, omdat je op elke hoek wel een (goedkope) kebab/şiş/pide tent hebt. Vooral na het uitgaan is dat té lekker
Kan ik die overige namen als tip beschouwen? Dan ga ik daar eens naar op zoek.
Zeker tofquote:Op dinsdag 24 april 2007 18:43 schreef Huppelei het volgende:
Ik ga ook naar Istanbul over 4 dagen!
ist tof daar?
Okey, geen nachtclubs dusquote:Op dinsdag 24 april 2007 19:55 schreef Huppelei het volgende:
Ja we gaan op vakantie. Nog tips voor een gezin? Dus geen museums enzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |