je kan nog ff wachten met kijken.... duurt het niet meer zo lang naar septemberquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:24 schreef BlueCurl het volgende:
de seizoens finale gaat er zo aan geloven bij mij.. daarna wachten tot september tot ik weer nieuwe aflevering kan zien
dat is altijd zo enorm lang wachten
haha en jij denkt dat mevrouw dat doet.. echt niet.. die gaat helemaal flippen als ze samen met ons moet wachten op de season finalequote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:50 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
[..]
je kan nog ff wachten met kijken.... duurt het niet meer zo lang naar september
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:01 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
haha en jij denkt dat mevrouw dat doet.. echt niet.. die gaat helemaal flippen als ze samen met ons moet wachten op de season finale![]()
HEROESquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:08 schreef BlueCurl het volgende:
ik zit nu al te flippen.. maar moet ook even mezelf van heroes en without a trace voorzien.. dan naar huis.. zit nu op school.. en dan kijken
nog ff wachten op laatste aflevering enkel... hahaha over uur kijk ik hem... langer als dat gaat me heus niet lukken! zit nu al helemaal niet stil te zittenik heb al 1 spoiler gelezen en ik wil zien, ik moet zien, ik nu zien
lalala
Olivier B bommel.quote:
Sucks man, echt, zonder enige waarschuwing ofzo...quote:
niet zonder waarschuwing.. is al enige tijd bekend dat we op de dinsdag tegenwoordig herhalingen hebben en dat vrijdag de nieuwe afleveringen worden uitgezondenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:25 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Sucks man, echt, zonder enige waarschuwing ofzo... [afbeelding]
Ik download. And I don't care anymore. Vriendin heeft door die debiele uitzending shit al een heel seizoen gemist, heeft nu de kans om alles terug te zien:").
Niets.. ze zijn coolquote:Op woensdag 16 mei 2007 12:28 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
niet zonder waarschuwing.. is al enige tijd bekend dat we op de dinsdag tegenwoordig herhalingen hebben en dat vrijdag de nieuwe afleveringen worden uitgezonden
wat is er trouwens met die boxlicking avaters?
ik zeg toch ook voor jou! Ik hoef geen likende natalia pff bah beh boh bih...quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:29 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Hey.. get out of my fantasy! Ga jij maar lekker trug naar Speedle![]()
eeh.. ieuwquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:56 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik zeg toch ook voor jou! Ik hoef geen likende natalia pff bah beh boh bih...
speedlemaar anders Horatio.. maar die zie ik nog niet echt snel likken ofzo
Als je ff aangeeft wanneer ie hier komtquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:20 schreef BlueCurl het volgende:
maakt me geen reet uit of jullie csi ny wel of niet leuk vinden. de seizoens finale vinden miami fans van csi ny ook enorm tof! die overtreft echt alle csi afleveringen tot nu toe! damnga hem nog een keer kijken!
Een beetje zinloos trouwens dat je hier stoer gaat lopen doen over het feit dat jij voorloopt op ons en ons lekker gaat maken met die informatiequote:Op donderdag 17 mei 2007 22:20 schreef BlueCurl het volgende:
maakt me geen reet uit of jullie csi ny wel of niet leuk vinden. de seizoens finale vinden miami fans van csi ny ook enorm tof! die overtreft echt alle csi afleveringen tot nu toe! damnga hem nog een keer kijken!
ik kan niet stoer doen... ik wil enkel melden dat het in de smaak valt van csi: miami die afleveringen en tegen de tijd dat jullie hem op de buis kunnen zien dat mss doen herinneren dat ik der wat over had gezegd...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:15 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Een beetje zinloos trouwens dat je hier stoer gaat lopen doen over het feit dat jij voorloopt op ons en ons lekker gaat maken met die informatie.
is niet ergquote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:17 schreef AnnaStesia het volgende:
Is het heel erg dat ik NY leuker vind dan Miami?
LV is trouwens de beste![]()
Throwing heat.. leuke aflevering!quote:Op maandag 21 mei 2007 21:37 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
ik realiseer me net dat ik de aflevering van vrijdag heb gemist![]()
Vanavaond maar ff zoeken bij de torrents...misschien dan toch nog wel een nieuwe aflevering op dinsdagquote:
hahaha.. Ja.. Eric raakt betrokken bij een vechtpartijquote:Op dinsdag 22 mei 2007 08:27 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
[..]
Vanavaond maar ff zoeken bij de torrents...misschien dan toch nog wel een nieuwe aflevering op dinsdag
aah jah die vechtpartij.. das waar ookquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:50 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
hahaha.. Ja.. Eric raakt betrokken bij een vechtpartijen Trip heeft iets met landmijnen
![]()
Meer zeg ik niet![]()
hmm ja nogal.. had ff de site van RTL4 gechecked voor de titel.. nja had ik dus beter niet kunnen doen..quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:50 schreef BlueCurl het volgende:
soz. had ht belooft neer te zetten die caps maar is er nog niet van gekomen.. website van rtl4 van csi miami is erg spoilerend trouwens...
vraag dat dan aan mij johquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:07 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
hmm ja nogal.. had ff de site van RTL4 gechecked voor de titel.. nja had ik dus beter niet kunnen doen..
Beetje jammer
MAAR WEL EEN VERDOMD SPANNENDE AFLEVERING!!
kom je gewoon een keer hier langsquote:Op zaterdag 26 mei 2007 01:16 schreef CSI_MIAMI het volgende:
oooh wat ben ik blij dat ik de aflevering vergeten ben op te nemen.. Hulde aan de files op de A50 waardoor ik me moest haasten![]()
![]()
Gezellig!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 09:32 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
kom je gewoon een keer hier langsdan kan ik hem zo opzetten voor je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |