Dat heb ik dan gemist. Zou zomaar kunnen.quote:
Hoogstens de flauwe grapjes over zijn naam.quote:Op maandag 23 april 2007 10:54 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
missen jullie hem al, nu die naar een andere club is ?
Daar zit ook waarheid in natuurlijkquote:Op maandag 23 april 2007 10:54 schreef denthemen het volgende:
allemaal mensen vandaag: Kut hé van Ajax, waarom kut? Als PSV gewoon gewonnen had waren we helemaal kansloos, we hebben nu nog best wel wat kans..
Aanvoerder gaat zich netjes aan ze kaartje houdenquote:Op maandag 23 april 2007 10:59 schreef Aanvoerder het volgende:
T5 hier.
Idem.quote:Op maandag 23 april 2007 10:10 schreef Robar het volgende:
Jammer voor Ajax, maar ik ben toch stiekum ook een beetje blij dat PSV van zijn voetstuk gevallen is.
Bekerfinale is voor de PO.quote:Op maandag 23 april 2007 11:02 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Idem.
Wel mooie weken voor de boeg:
Play-offs eerst Feyenoord nog een keer vernederen.
Dan afrekenen met PSV
Vervoglens de bekerfinale tegen AZ.
We spelen helemaal geen playoffs hoor.quote:Op maandag 23 april 2007 11:02 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Idem.
Wel mooie weken voor de boeg:
Play-offs eerst Feyenoord nog een keer vernederen.
Dan afrekenen met PSV
Vervoglens de bekerfinale tegen AZ.
quote:Sterker nog, een derde treffer van Sparta hoefde ineens niet meer te worden uitgesloten. De ploeg had zelfs reden zich te beklagen, toen Medunjanin in het strafschopgebied werd gevloerd zonder dat scheidsrechter Vink ingreep.
hehe hoezoquote:Op maandag 23 april 2007 10:57 schreef Blight het volgende:
[..]
Hoogstens de flauwe grapjes over zijn naam.
Die tweede treffer van Sparta had anders ook best uitgesloten mogen worden. Ik vond het persoonlijk vrij dubieus dat Vink het toeliet dat Gabri de vrije trap van Sparta had genomen. Bovendien moet de bal eerst stil liggen voor men een vrije trap mag nemen, is het niet?quote:
Klopt, jammer wel.quote:
Ach, het was erg knullig ja, maar ik kan best begrijpen dat ie door liet spelen.quote:Op maandag 23 april 2007 11:07 schreef Blight het volgende:
[..]
Die tweede treffer van Sparta had anders ook best uitgesloten mogen worden. Ik vond het persoonlijk vrij dubieus dat Vink het toeliet dat Gabri de vrije trap van Sparta had genomen. Bovendien moet de bal eerst stil liggen voor men een vrije trap mag nemen, is het niet?
Komt dat door dat gehuil van de lampjes van vorig seizoen na de finale, zeggende dat ze geen wedstrijdritme zouden hebben door het niet participeren in de playoffs?quote:
Komt omdat er geen WK is.quote:Op maandag 23 april 2007 11:08 schreef Blight het volgende:
[..]
Komt dat door dat gehuil van de lampjes van vorig seizoen na de finale, zeggende dat ze geen wedstrijdritme zouden hebben door het niet participeren in de playoffs?
Ok. Redelijk logische verklaring. Hoewel ik het jammer vind dat de finale niet de afsluiter is.quote:
Volgens mij door de reden van Blight hoor.quote:
Geen moer..quote:Op maandag 23 april 2007 11:12 schreef Aanvoerder het volgende:
Mocht AZ de dubbel winnen, wat interesseert mij de play-offs dan nog?
Wij winnen de bekere sowieso. De titel denk ik alleen niet meerquote:Op maandag 23 april 2007 11:12 schreef HeatWave het volgende:
Ik denk dat de 1 ploeg de dubbel gaat pakken dit jaar, en dat gaat dus AZ of Ajax worden. Als AZ kampioen wordt pakken ze ook de beker, wordt Ajax alsnog overwacht kampioen zullen ze bij AZ zo van slag af zijn dat ze de beker ook verliezen.
Zul je zien, winnen we met 9-0, gaat iedereen janken dat het doorgestoken kaart is.quote:Op maandag 23 april 2007 11:13 schreef Pritt het volgende:
Tegen W2 scoren we altijd behoorlijk goed. Ik ben benieuwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |