Hej, je had gisteren best nog ff met fs180 kenne knallen, of wou je alleen met -XX-?quote:Op maandag 23 april 2007 07:09 schreef Den_Haag het volgende:
Goedemorguh
klinkt goed nu jaquote:Op zondag 22 april 2007 22:07 schreef Rib-i het volgende:
Goed filmpje![]()
Veel rubberstrepen op de weg in het begin
En wat klinkt je motor![]()
Puike compressiequote:Op maandag 23 april 2007 08:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
klinkt goed nu jaopentrekken = aanwezig
constant = achtergrond
goede mix
![]()
Als iemand met 180 op een muur af rijd en daarbij nog de tijd heeft om te kunnen praten en een helm te kunnen wisselen en te knuffelen (warbij hij ook gewoon op de motor had kunnen af remmen evt met dodemansknop) en vervolgens die muur in rijd, heeft hij 't eigenlijk ook wel verdiendquote:
Phat gay en totaly fagquote:Op zaterdag 21 april 2007 22:41 schreef worldpimber het volgende:
Hoe zijn de meningen over een ZX-12 alhier?
Ik snap er nog niks vanquote:Op zondag 22 april 2007 16:54 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Damn, dat was een zwaar offensief.... drie tegen eentje.![]()
Originele montage.. achteras onder de hartlijn van de achterbrug...
[afbeelding]
Voorgestelde montage.. achteras boven de hartlijn van de achterbrug...
[afbeelding]
[..]
Gisteren was hij beter gekleed.. shirtje en broek helemaal zelfs gekocht voor 100 euro.![]()
Hij had iets van 350 euro voor zijn verjaardag.![]()
[..]
Kijk maar goed, of vind je die kindertekening met die kleurtjes duidelijker? [afbeelding]
SPOILER: Huishoudelijke mededelingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
uhmmm... ja ...... Wat denk je zelfquote:Op maandag 23 april 2007 11:09 schreef Meeh het volgende:
Zo daarnet even een kuipruitje en een stalen remleiding besteld bij Sparks Trading.
Zou een andere demper eigenlijk nog zin hebben op een ER-5 voor wat vermogen of kan ik beter een echte motor kopen?![]()
Was jij geen motor aan het zoeken? en is het, gezien je ava, geluktquote:Op maandag 23 april 2007 08:34 schreef MaartenGrendel het volgende:
Goedemorgen!
Andere motor dusquote:Op maandag 23 april 2007 11:11 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
uhmmm... ja ...... Wat denk je zelf
hehquote:
streetfighterquote:Op maandag 23 april 2007 11:17 schreef Meeh het volgende:
Andere motor dus. Zit nu een beetje naar YZF-750'jes te kijken. Daar kan je wel een mooie streetfighter van maken denk ik. Of een ZX-7R, dat moet ook wel lukken. Als ik even m'n salaris van april met rust laat en volgende maand + vakantie geld erin stop dan kom ik wel een eind.
Dat je uberhoupt de vraag van de uitlaat in je hoofd haaltquote:Op maandag 23 april 2007 11:17 schreef Meeh het volgende:
[..]
Andere motor dus. Zit nu een beetje naar YZF-750'jes te kijken. Daar kan je wel een mooie streetfighter van maken denk ik. Of een ZX-7R, dat moet ook wel lukken. Als ik even m'n salaris van april met rust laat en volgende maand + vakantie geld erin stop dan kom ik wel een eind.
Sorryquote:
Precies hetzelfde had ik eens met een Suzuki. De zuiger leek wel een hoopje aarde.quote:
quote:Op maandag 23 april 2007 10:51 schreef koffiekoekje het volgende:
Als iemand met 180 op een muur af rijd en daarbij nog de tijd heeft om te kunnen praten en een helm te kunnen wisselen en te knuffelen (warbij hij ook gewoon op de motor had kunnen af remmen evt met dodemansknop) en vervolgens die muur in rijd, heeft hij 't eigenlijk ook wel verdiend![]()
Deze tekst heb je vast gekregen via een forward mailtje van een of ander versleeten mokkel, die alle kettingbrief bagger door mailt. Stond zeker in 24525 jaar ongeluk als je dit niet doorstuurd of post
[/]
Ok.. doe ik zo evenquote:Op maandag 23 april 2007 10:55 schreef koffiekoekje het volgende:
Ik snap er nog niks vanLaat eens zien door het geheel in praktijk te brengen en meet het op
![]()
owkeequote:
opgepast: automatisch hoofd-kantel-effectquote:Op maandag 23 april 2007 11:52 schreef Worldbeater het volgende:
Eerst even het filmpje van OPM bekijken.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |