Nou ik heb het niet gezien, kan het ook even niet verklarenquote:Op maandag 23 april 2007 01:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nee, nee, nee. Hij had het over het groen, het huis, 'echt heavy'. Loopt een kleine week met een camera rond.
Never en dat heeft ie ook tegen Jaap uitgesproken.... Huub heeft wel iets van backup nodig... Jaap en Huub's taktiek in deze is: if you can't beat them join them...quote:Op maandag 23 april 2007 01:20 schreef Epi_ het volgende:
[..]
Ik wed dat Huub Sylvia nog zou laten gaan voor Jaap na vanavond.
Gekkie......... jij weet ook wel dat Brian niks kan.quote:Op maandag 23 april 2007 01:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nou ik heb het niet gezien, kan het ook even niet verklaren
Waarschijnlijk moet huub daar eerst een oproep voor doenquote:Op maandag 23 april 2007 01:20 schreef Suikeroom het volgende:
waar blijft die kaarten-actie voor Jaap
Die Natanael er als enige inhield.quote:Op maandag 23 april 2007 01:25 schreef avonne het volgende:
kutbuffers...
... wat zei Huub was "wederom Brian"?
Het erin houden van mensen die er bijna uitgestemt zijn. (ging over Nathanael)quote:Op maandag 23 april 2007 01:25 schreef avonne het volgende:
kutbuffers...
klopt niet. Dat was Bart. Ze hebben brian niet eens gevraagd, omdat Bart toch nee zou zeggen.quote:Op maandag 23 april 2007 01:24 schreef Prosac het volgende:
Huub en Jaap vragen zich nu af waar Brian bang voor is. Omdat hij toendertijd ook Nathanael erin hield
Nathanael er in houdenquote:Op maandag 23 april 2007 01:25 schreef avonne het volgende:
kutbuffers...
zijn vader is pianoleraar geweest, dus eigenlijk is het best slechtquote:Op maandag 23 april 2007 01:25 schreef APK het volgende:
Speelde Huub al piano voordat hij in DGK kwam?
Als dat niet zo is dan vind ik dat hij redelijk speelt voor een beginner.
Dat zei Jaap ook al, maar Huub zei dat Brian uiteindelijk nee heeft gezegd..quote:Op maandag 23 april 2007 01:25 schreef avonne het volgende:
[..]
klopt niet. Dat was Bart. Ze hebben brian niet eens gevraagd, omdat Bart toch nee zou zeggen.
Niet als hij nooit les heeft gehad van zijn pa.quote:Op maandag 23 april 2007 01:26 schreef avonne het volgende:
zijn vader is pianoleraar geweest, dus eigenlijk is het best slecht
Het is geen pianoquote:Op maandag 23 april 2007 01:26 schreef avonne het volgende:
[..]
Je zou deze eens moeten proberen. Werken hier perfect!quote:Op maandag 23 april 2007 01:25 schreef avonne het volgende:
kutbuffers...
quote:Op maandag 23 april 2007 01:26 schreef avonne het volgende:
[..]
Jaap en Huub gaat niet werken.quote:Op maandag 23 april 2007 01:27 schreef waxmask het volgende:
Maar nu is dus de leuke TV uit de MB ook verdwenen en gaan we over op nachtelijk vermaak met H en J in de hoofdrol?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |