abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55329137
quote:
Op maandag 17 december 2007 06:25 schreef Bakf het volgende:

[..]

SCH, doe niet zo hypocriet. Je hebt een hekel aan succesvolle en rijke mensen ...
Aan mezelf? Dacht het niet
pi_55329143
Jeu Sprengers van de KNVB is op zijn beurt weer laaiend op Kesler.
pi_55329158
quote:
Sprengers haalt uit naar Kesler
KNVB-preses Jeu Sprengers heeft zich "buitengewoon geërgerd" aan de reactie van Henk Kesler (de directeur betaald voetbal) op de politie-acties die tot de afgelasting van twee duels leidden.

Kesler sprak over acties van "verwende kereltjes" en gaf de politiebonden met de omschrijving "gefrustreerde baasjes" een veeg uit de pan. Volgens Sprengers is dat een brug te ver en heeft Kesler het imago van de KNVB geschaad.

Feyenoord-AZ en Ajax-PSV moesten worden geschrapt. Sprengers:"Daar kan je over praten, maar zúlke kwalificaties zijn de KNVB onwaardig". Maandag spreekt de raad van toezicht van de bond zich uit over het optreden van Kesler.

"Reglementaire uitslag mogelijk"

... De geschrapte topduels kunnen in het uiterste geval een reglementaire uitslag van 0-1 opleveren. Volgens Bert van Oostveen, manager competitiezaken, behoort dat tot de mogelijkheden als er niet snel nieuwe data gevonden zijn.

"Bij een verbod van overheidswege, zoals bij deze duels, moet binnen twee weken een nieuwe datum zijn gevonden. De duels moeten in elk geval binnen acht weken, dus voor het weekend van 9/10 februari, zijn gespeeld. Het is zeer de vraag of dat gaat lukken", aldus Van Oostveen.

De KNVB kan de duels ook omdraaien, of op neutraal terrein laten spelen. Als ook dat niet lukt, kan de KNVB besluiten tot een reglementaire uitslag van 0-1.
  maandag 17 december 2007 @ 08:50:45 #54
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_55329263
Zal wel los lopen, maar dat Kesler zulke dingen zegt...ik zat achter de tv en ik vond die opmerking tenenkrommend. Stel je voor zeg, dat de voetbal "supporters" een week geen stenen mogen gooien naar de politie. Wat een verwende kereltjes zeg
pi_55329305
Hmmmmmmmmmm, wat vond ik walgelijker:

100 duizend man hun voetbalweekend ontnemen omdat je zo nodig er geld bij wilt hebben, of een persoon die hier eens de gevoelens van uitspreekt, nou nou, wat een moeilijke beslissing zeg.
pi_55329386
Owja, en 1500 euro bruto is echt onzin
De ME doet dit naast hun werkzaamheden als pliesie zijnde, en daar krijgen ze 500 euro bruto per maand voor erbij
pi_55329414
quote:
Op maandag 17 december 2007 08:54 schreef Scorpie het volgende:
Hmmmmmmmmmm, wat vond ik walgelijker:

100 duizend man hun voetbalweekend ontnemen omdat je zo nodig er geld bij wilt hebben, of een persoon die hier eens de gevoelens van uitspreekt, nou nou, wat een moeilijke beslissing zeg.
Je gaat hopelijk niet beweren dat je het eens bent met Kessler?
Wat een wereldvreemde idioot is dat.

Wie zit er met zijn volgevreten kop, in zijn gesponsorde bak, in een groot kantoor in Zeist te doen alsof hij belangrijk is?
Als er ergens verwende ventjes zijn, dan lopen ze voor veel te veel geld op een voetbalveld, waar ze niks, maar dan ook helemaal niks presteren.

Ik hoop dat Kessler zichzelf hiermee zo hard in de voet heeft geschoten, dat de politie weigert om voetbalwedstrijden te beveiligen. Laat de KNVB en de Eredivisieclubs zelf maar opdraaien voor het financiele plaatje, en niet ik.

Dat iemand als Kessler (zie openingspost) het lef heeft om mensen te bekritiseren die voor krap 1500 euro wisseldiensten moeten draaien, nachtdiensten werken, en als ME'er zich alles moeten laten welgevallen door een stel debielen die hun eigen naam niet kunnen spellen, geeft alleen maar aan dat de man totaal wereldvreemd, en megalomaan is.

De KNVB kan wat mij betreft niet verder met Kessler; ontslag op staande voet is de enige oplossing, samen met een zeer goed excuus richting de politie. Het liefst zie ik die dikke hork nog bij de eerstvolgende Ajax - Feyenoord in de voorste linie van de ME. Kijken of hij dan nog zo'n grote bek heeft...
Chuck Norris doesn't need a CTRL key on his keyboard.
Chuck Norris is always in control
pi_55329455
quote:
Op maandag 17 december 2007 09:04 schreef Snatched het volgende:

[..]

Je gaat hopelijk niet beweren dat je het eens bent met Kessler?
Wat een wereldvreemde idioot is dat.

Wie zit er met zijn volgevreten kop, in zijn gesponsorde bak, in een groot kantoor in Zeist te doen alsof hij belangrijk is?
Als er ergens verwende ventjes zijn, dan lopen ze voor veel te veel geld op een voetbalveld, waar ze niks, maar dan ook helemaal niks presteren.

Ik hoop dat Kessler zichzelf hiermee zo hard in de voet heeft geschoten, dat de politie weigert om voetbalwedstrijden te beveiligen. Laat de KNVB en de Eredivisieclubs zelf maar opdraaien voor het financiele plaatje, en niet ik.

Dat iemand als Kessler (zie openingspost) het lef heeft om mensen te bekritiseren die voor krap 1500 euro wisseldiensten moeten draaien, nachtdiensten werken, en als ME'er zich alles moeten laten welgevallen door een stel debielen die hun eigen naam niet kunnen spellen, geeft alleen maar aan dat de man totaal wereldvreemd, en megalomaan is.

De KNVB kan wat mij betreft niet verder met Kessler; ontslag op staande voet is de enige oplossing, samen met een zeer goed excuus richting de politie. Het liefst zie ik die dikke hork nog bij de eerstvolgende Ajax - Feyenoord in de voorste linie van de ME. Kijken of hij dan nog zo'n grote bek heeft...
Hoe kom je toch op die 1500 euro joh, wie heeft dat fabeltje in godsnaam bedacht
De meeste pliesieagenten verdienen gewoon modaal hoor, die 1500 euro krijg je in je opleidingstraject en dan mag je nog geen ME-er zijn

En als je geen zin hebt om stenen te koppen als ME-er zijnde, dan moet je het niet worden, je weet toch hopelijk wel dat alle ME-ers vrijwillig zichzelf aanmelden voor de opleiding he?
En ga nou eens in op mijn punt, dat je met zulke publieksonvriendelijke actie`s zulke reacties losmaakt bij het volk (of Kessler), daar kijk je maar even overheen als moraalriddertje zijnde?
pi_55329536
quote:
Op maandag 17 december 2007 09:07 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Hoe kom je toch op die 1500 euro joh, wie heeft dat fabeltje in godsnaam bedacht
De meeste pliesieagenten verdienen gewoon modaal hoor, die 1500 euro krijg je in je opleidingstraject en dan mag je nog geen ME-er zijn

En als je geen zin hebt om stenen te koppen als ME-er zijnde, dan moet je het niet worden, je weet toch hopelijk wel dat alle ME-ers vrijwillig zichzelf aanmelden voor de opleiding he?
En ga nou eens in op mijn punt, dat je met zulke publieksonvriendelijke actie`s zulke reacties losmaakt bij het volk (of Kessler), daar kijk je maar even overheen als moraalriddertje zijnde?
Zulke reacties maak je los bij Kessler, niet bij de normale mensen.
De zorg, het onderwijs en de politie zijn 3 van de belangrijkste onderdelen van de maatschappij (zo niet de belangrijkste), en in alle sectoren wordt zwaar onderbetaald, zeker gezien het maatschappelijke belang.

Dat de 'voetballiefhebber' zich hierdoor gekwetst voelt, zegt meer over hun perceptie dan over de acties van de agenten, zeker in een samenleving zoals die nu is.
  maandag 17 december 2007 @ 09:14:51 #60
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_55329595
Als je even terug naar de basis gaat is het sowieso idioot dat er politie beveiliging nodig is bij een wedstrijd en dan helemaal zoveel. Nog idioter is dat de belastingbetaler moet opdraaien voor die kosten en niet de organisatie.
pi_55329596
En even over je ME-verhaal.
Ik word werkelijk schijtziek van die omgekeerde redeneringen.

Dat je je aanmeldt voor de ME, wil niet zeggen dat het maar normaal is dat je met bakstenen wordt bekogeld, in je been wordt gestoken, of even fijntjes wordt bedreigd door een stel hooligans (lees; kansloze debielen zonder leven) die even fijntjes vertellen wie je kinderen zijn en waar je woont.

De houding van "als je bij de ME gaat, moet je dat maar accepteren" is echt te belachelijk voor woorden, en dat is de huidige maatschappij ten voeten uit.
  maandag 17 december 2007 @ 09:36:19 #62
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_55330051
Opvallend hoe fel hij van leer trok tegen de stakende agenten.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_55330176
quote:
Op maandag 17 december 2007 09:14 schreef Snatched het volgende:
En even over je ME-verhaal.
Ik word werkelijk schijtziek van die omgekeerde redeneringen.

Dat je je aanmeldt voor de ME, wil niet zeggen dat het maar normaal is dat je met bakstenen wordt bekogeld, in je been wordt gestoken, of even fijntjes wordt bedreigd door een stel hooligans (lees; kansloze debielen zonder leven) die even fijntjes vertellen wie je kinderen zijn en waar je woont.

De houding van "als je bij de ME gaat, moet je dat maar accepteren" is echt te belachelijk voor woorden, en dat is de huidige maatschappij ten voeten uit.
Lekker makkelijk geredeneerd. De ME is juist opgericht om rellen e.d tegen te gaan, zie ook wikipedia:
quote:
Het ontstaan van de Mobiele Eenheid is terug te voeren op het Jordaanoproer van 1934. Omdat de relletjes tijdens de crisisjaren 'te groot' werden voor de Gemeentepolitie Amsterdam, werden daarnaast ook een detachement van de politietroepen (een inmiddels afgeschaft onderdeel van de Koninklijke Landmacht) en een detachement van de Marechaussee ingezet.

Men vond echter dat de politie in eerste instantie door wat 'harder' op te treden de orde weer moest kunnen herstellen. Hiertoe werden op verzoek van de Amsterdamse hoofdcommissaris van politie H.J. Versteeg door kapitein Van Moorsel (politietroepen) leden van de gemeentepolitie getraind in het zogenaamd grootschalig gezamenlijk optreden. De Karabijnbrigade was geboren.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Mobiele_Eenheid

pi_55330710
quote:
Op maandag 17 december 2007 09:36 schreef M0NTANA het volgende:
Opvallend hoe fel hij van leer trok tegen de stakende agenten.
Hij zou zich moeten schamen.
Analist. Want kennis is macht, maar kennis delen is kracht.
  maandag 17 december 2007 @ 10:21:15 #65
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_55330858
Bah Kesler

Ik hoop dat het voor hem nog een flink staartje krijgt..
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_55330960
quote:
Op zondag 16 december 2007 20:46 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Ik zou het niet beter kunnen verwoorden.
Amen!
Wat venom zegt!
Die kerels krijgen zo'n laag loon en moeten dan zondags een stel etterbakken dat zichzelf supporters noemt uitelkaar halen, terecht dat ze staken!
En dan Kesler met z'n grote bek politieagenten verwend noemen, totaal geen klasse. Ik hoop dat dit een flink staartje krijgt.
pi_55330961
Wie of wat kan Kesler eigenlijk ontslaan? De raad van commissarissen van de KNVB?
  maandag 17 december 2007 @ 10:34:59 #68
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_55331081
quote:
Op maandag 17 december 2007 10:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wie of wat kan Kesler eigenlijk ontslaan? De raad van commissarissen van de KNVB?
Ja volgens mij wel...
of hij zou zoveel druk moeten krijgen dat hij 'vrijwillig' er mee stopt.
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_55331152
quote:
Ik hoop dat Kessler zichzelf hiermee zo hard in de voet heeft geschoten, dat de politie weigert om voetbalwedstrijden te beveiligen.
Dat kunnen ze niet eens
  maandag 17 december 2007 @ 10:48:38 #70
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_55331348
Dat kunnen ze zeker BS.

De directeur betaald voetbal heeft ongeveer tienduizend (bron: Sprengers vannochtend op de radio) leden van de KNVB 'verwende ventjes' genoemd. Onacceptabel binnen je eigen vereniging natuurlijk, een fijne gang langs de kantonrechter en het is gepiept.

Uiteraard eindigt dit in een openbare excuses van Kessler na druk van de RvC van de KNVB, en worden er na 'stevige gesprekken' die 'intern' zullen worden gehouden gevoerd waarna Kessler aanblijft.

Ik vind het genoeg over die man z'n arrogantie zeggen dat hij zonder (hij laat het in ieder geval niet blijken) dossierkennis waarom de agenten nou precies staken gelijk een oordeel klaarheeft. Het niveau van zijn reactie is nauwelijks voldoende voor de borreltafel, maar meneer Kesler deelt het toch graag met heel Nederland alsof hij zojuist het ei van Columbus heeft gevonden.
Ook negeert (zoals de KNVB wel vaker boven de wet denkt te staan) hij volledig de rechterlijke uitspraak in het kort geding dat zegt dat de politiebonden mogen staken. Vervelend he, een land waarin ook mensen uit het bourgois ook rechten heeft?

Gezien de vrij recente discussies over het privaat aanbetalen van beveiliging bij evenementen en voetbalwedstrijden door de politie is deze opmerking ook nog eens bijzonder dom omdat het op de lange termijn de financien van clubs en KNVB zou kunnen schaden.

En of Kesler nou helemaal niet, nauwelijks of helemaal wel gelijk heeft dat de politiebonden onbeschoft zijn geweest om tijdens voetbalwedstrijden te staken staat daar helemaal buiten.
pi_55331382
quote:
Dat kunnen ze niet eens
Oh nee? Als de overheid besluit dat het mooi geweest is met deze gratis beveiliging, dan kunnen de clubs en de KNVB eens diep in de buidel tasten voor hun eigen beveiliging.

Wat me ook niet meer dan normaal lijkt; ik heb geen enkele behoefte om mijn belastingcenten te vergooien aan dat hele circus met volgevreten wanpresteerders.
pi_55331401
Zo'n eikel als Kesler kan makkelijk lullen met zijn inkomen. Wat kan die man minachtend denken over mensen die voor veel minder geld dan wat hij krijgt, in weer en wind buiten mogen staan en die de klappen mogen opvangen terwijl hij in een skybox aan de zalm zit.
De KNVB is een organisatie die zijn eigen aanhang niet onder controle kan houden en schuift de verantwoording af naar de politie.
Ze kunnen pas wat zeggen als ze alle kosten voor die politieinzet normaliter zouden betalen.
Wat mij betreft besluiten de politiebonden om geen ondersteuning meer te geven bij risicowedstrijden tot Kesler opgestapt is.
Dat doet mij als voetballiefhebber pijn, maar voetbal is sport en dan mag je juist van een voorzitter verwachten dat hij sportief is en niet als een klein kind gaat lopen janken.
Dus oprotten met die eikel.
pi_55331460
quote:
En of Kesler nou helemaal niet, nauwelijks of helemaal wel gelijk heeft dat de politiebonden onbeschoft zijn geweest om tijdens voetbalwedstrijden te staken staat daar helemaal buiten.
Is het niet andersom ? Dat de domme uitspraak van Kesler helemaal buiten de verwerpelijke actie van de politiie om het plezier van miljoenen burgers te ontnemen om er zelf beter van te worden, staat. Dat de bonden alles maar aangrijpen om de aandacht van het echte probleem af te leiden en er alles aan doen om de zwarte piet die zij eerst toegeschoven kregen snel naar iemand anders te verplaatsen.
pi_55331495
quote:
Op maandag 17 december 2007 10:50 schreef Snatched het volgende:
Oh nee? Als de overheid besluit dat het mooi geweest is met deze gratis beveiliging, dan kunnen de clubs en de KNVB eens diep in de buidel tasten voor hun eigen beveiliging.
Nee, de politie zal altijd verantwoordelijk blijven voor de handhaving van de openbare orde.
pi_55331557
quote:
Op maandag 17 december 2007 10:50 schreef Snatched het volgende:
Wat me ook niet meer dan normaal lijkt; ik heb geen enkele behoefte om mijn belastingcenten te vergooien aan dat hele circus met volgevreten wanpresteerders.
Onderzoek heeft uitgewezen dat voetbal de maatschappij veel meer oplevert dan het kost.
pi_55331601
quote:
Op maandag 17 december 2007 10:55 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Is het niet andersom ? Dat de domme uitspraak van Kesler helemaal buiten de verwerpelijke actie van de politiie om het plezier van miljoenen burgers te ontnemen om er zelf beter van te worden, staat. Dat de bonden alles maar aangrijpen om de aandacht van het echte probleem af te leiden en er alles aan doen om de zwarte piet die zij eerst toegeschoven kregen snel naar iemand anders te verplaatsen.
Wat is dat nou voor een gezwam? Een agent die jou moet beschermen als je uitgaat, die zorgt dat je stad niet in puin gelegd door hooligan-apen, die nachtdiensten draaien, voor 1500 euro? Overigens staat dat bedrag in alle kranten vermeld, dus zo'n onzin is dat niet.

Dat maatschappelijk belangrijke banen zwaar ondergewaardeerd worden, is blijkbaar voor de 'voetballiefhebber' niet interessant.

[ Bericht 0% gewijzigd door Snatched op 17-12-2007 11:08:32 ]
pi_55331642
quote:
Op maandag 17 december 2007 09:01 schreef Scorpie het volgende:
De ME doet dit naast hun werkzaamheden als pliesie zijnde, en daar krijgen ze 500 euro bruto per maand voor erbij
Praat geen onzin zeg

De meeste ME-ers draaien maar een paar diensten per maand, en daar krijgen ze geen vast bedrag oid voor.
Geef mij maar Amsterdam
pi_55331773
quote:
Op maandag 17 december 2007 11:02 schreef Snatched het volgende:
Wat is dat nou voor een gezwam? Een agent die jou moet beschermen als je uitgaat, die zorgt dat je stad niet in puin gelegd door hooligan-apen, die nachtdiensten draaien, voor 1500 euro? Overigens staat dat bedrag in alle kranten vermeld, dus zo'n onzin is dat niet.

Dat maatschappelijk belangrijke banen zwaar ondergewaardeerd wordt, is blijkbaar voor de 'voetballiefhebber' niet interessant.
Van mij mogen ze gerust staken, zal me verder een rotzorg zijn. Staak dan maar een keer als ik uitga ofzo... Ik heb namelijk geen bescherming nodig als ik uitga. Ik vind het wel belachlijk dat ze het ontnemen van plezier van miljoenen mensen (die net zo goed voor de politieinzet betalen) als pressiemiddel gebruiken om er zelf beter van te worden. Terwijl er laatst nog een bericht was dat ze bij de politie vonden dat het contact met de burger steeds slechter werd (vooral door het geven van onzinnige boetes) nou dat zal op deze manier echt verbeteren ja

Daarnaast moet je eens een keer met een ME peloton mee gaan, naar een gemiddelde wedstrijd. Kom je erachter dat ze vaak heel weinig hoeven te doen.. Het is echt niet wekelijks stenen koppen ofzo hoor
  maandag 17 december 2007 @ 11:12:34 #79
73305 Stpan
pi_55331800
quote:
Op maandag 17 december 2007 10:55 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Ik heb het hier over Henk Kesler.
Dat de politiebonden en media deze quote aangrijpen, Sparta van het weekend heeft gewonnen, het buiten koud is en de kanarie van m'n buurvrouw is overleden zal me een worst wezen en is mijns inziens een andere discussie wat bovendien niets afdoet aan de domheid van de uitspraken van Henk Kesler.

Ik laat me bewust niet uit of ik de staking van de politiebonden terecht of niet vind, want ik ken alleen de krantenkoppen, niet de inhoud en over nuances heb ik al helemaal niet nagedacht. Dus houd ik daarover m'n mond, dat zou Kesler ook hebben moeten doen.
pi_55333920
Hij is helemaal geen voorzitter, dat is Jeu .
pi_55334305
quote:
Op maandag 17 december 2007 11:04 schreef Bullebak het volgende:

[..]

Praat geen onzin zeg

De meeste ME-ers draaien maar een paar diensten per maand, en daar krijgen ze geen vast bedrag oid voor.
Grappenmaker, weet niet wie je bron is hoor
pi_55334478
quote:
Op maandag 17 december 2007 09:01 schreef Scorpie het volgende:
Ff een middagje niksdoen en 500 euro erbij

sureeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
pi_55334529
Zou goed kunnen hoor, en ze krijgen nog een gratis lunchpakket met soms zelfs warme hap ook nog.
pi_55334536
quote:
Op maandag 17 december 2007 13:08 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Grappenmaker, weet niet wie je bron is hoor
Uhm, ondergetekende zelf

Pwned.
Geef mij maar Amsterdam
  maandag 17 december 2007 @ 14:10:03 #85
73305 Stpan
pi_55335883
Even de Nostradamus-award van de dag aan mezelf uitreiken.
quote:
Op maandag 17 december 2007 10:48 schreef Stpan het volgende:
Uiteraard eindigt dit in een openbare excuses van Kesslr na druk van de RvC van de KNVB,
quote:
Kesler excuseert zich voor woordkeuze
Uitgegeven: 17 december 2007 11:59
Laatst gewijzigd: 17 december 2007 13:27

ZEIST - Henk Kesler heeft spijt van zijn uitspraken afgelopen zaterdag over actievoerende agenten en de politievakbonden. Dat laat de directeur betaald voetbal van de KNVB weten in een schriftelijke verklaring.

Kesler sprak zaterdag, in een reactie op het niet doorgaan van de toppers Feyenoord - AZ en Ajax - PSV wegens aangekondigde politieacties, onder meer over verwende kereltjes bij de politie en gefrustreerde vakbondsbaasjes.

"Bij nader inzien acht ik mijn woordkeuze niet passen bij het koninklijke karakter van de KNVB en had ik deze passages dus beter kunnen weglaten", aldus Kesler.

Commotie

Hij betreurt de commotie die is ontstaan rondom zijn uitlatingen. "Indien daardoor de indruk is gewekt dat ik negatief heb geoordeeld over de totale politie, dan bied ik daarvoor mijn welgemeende excuses aan", zo staat te lezen in de verklaring.

En verder: "Er is zowel bij de KNVB als bij mij wel degelijk veel waardering voor het vaak moeilijke en belangrijke werk dat de politie in onze maatschappij en bij wedstrijden in het betaalde voetbal verricht. Ik heb zaterdag duidelijk voor het voetlicht willen brengen dat ik de acties rondom de belangrijke voetbalwedstrijden van de politievakbonden onacceptabel vond, zulks vanwege het feit dat de KNVB, de clubs, maar vooral de voetbalsupporters op geen enkele wijze betrokken waren of zijn bij het CAO-conflict met de minister van Binnenlandse Zaken, maar hierdoor wel ernstig werden gedupeerd."
bron www.nu.nl
pi_55338232
Alsof hij er iets van meent, wat een mietje!
pi_55338307
quote:
"Bij nader inzien acht ik mijn woordkeuze niet passen bij het koninklijke karakter van de KNVB en had ik deze passages dus beter kunnen weglaten", aldus Kesler.
ik? eh, eigen beslissing?
  maandag 17 december 2007 @ 17:42:55 #88
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_55340932
quote:
Op maandag 17 december 2007 15:48 schreef Tommeke het volgende:
Alsof hij er iets van meent, wat een mietje!
Ach gossie. Blijf dan lekker doorzeiken om het zeiken. Als hij niets had gezegd, was het ook niet goed.

Iemand laat tijdens een interview zijn emoties en frustaties los, omdat twee hele mooie wedstrijden niet doorgaan. Nou nou, het is wat, Kessler heeft zich versproken! Een nationale ramp. Moet Kessler dan maar een girorekening openen voor de beledigde agenten die nu thuis met een trauma zitten? Ben je dan wel tevreden?
pi_55341427
-dubbel-
pi_55341440
quote:
Op maandag 17 december 2007 18:11 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Reageer niet zo overdreven
Ik vind het slap wat hij eerst zei over politieagenten, en daarna onder druk z'n woorden terugtrekken vind ik ook slap, blijf dan bij je woorden... Dit is zo hypocriet
pi_55341871
Is hij toch nog een beetje verstandig, met excuses van zijn kant.
That's all folks!
pi_55341960
Die 1500 euro is ook een eigen leven gaan leiden zeg. Dat is het beginsalaris voor een aspirant die nog aan het handje van een oudere collega mee de straat op mag. En voor een vrouwelijke agent is 1500 (3300 gulden!!!) al een heel mooi eindsalaris, ik ken zat mannelijke kostverdieners die het niet hebben.
Wie dit leest is gek
pi_55342849
Ach ongeacht de hele discussie. Gewoon heel domme uitspraak van Henkie (de gekste!!). HIj had beter moeten weten, nu komt alle aandacht te liggen bij het voetbal ipv bij de actie van de politie..
De voetbal(supporters) krijgen zo weer de zwarte schaap, zie maar de opmerkingen hier alleen al van o.a. Schnatched, die jammer genoeg zeer weinig heeft begrepen van de maatschappelijke inrichting.
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_55343344
Heerlijk hoe gekke Henk door het slijk heeft moeten gaan. Denk dat veel KNVB-medewerkers vandaag een goede dag hadden om dat die eikel zo op zijn bek ging. Sprengers heeft ook lekker wraak genomen.
pi_55343379
door het slijk heeft moeten gaan
pi_55343388
quote:
Op maandag 17 december 2007 19:36 schreef TerroRobbie het volgende:
door het slijk heeft moeten gaan
Dat is nog mild uitgedrukt.
  maandag 17 december 2007 @ 19:43:50 #97
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_55343541
quote:
Op maandag 17 december 2007 19:36 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat is nog mild uitgedrukt.
Als jij daar je geluk moet uitputten, is het niet best met je gesteld, SCH. Ik neem aan dat je weet dat mensen zoals Kessler bij elk midden en groot bedrijf rondlopen?

Zoiets zou mij echt een rotzorg zijn.

Kesler is een bobo pur sang, met een gladde kop, en een Gooise manier van doen, maar dat neemt niet weg dat hij uitstekend functioneert als bestuurder. Of heb jij andere verhalen gehoord vanuit de KNVB of media? Ik begrijp je aversie tegen deze man niet. Onderbouw het eens rustig.
pi_55343630
quote:
Op maandag 17 december 2007 19:43 schreef Martijn_fijn het volgende:

[..]

Als jij daar je geluk moet uitputten, is het niet best met je gesteld, SCH.

Zoiets zou mij echt een rotzorg zijn.

Kesler is een bobo pur sang, met een gladde kop, en een Gooise manier van doen, maar dat neemt niet weg dat hij uitstekend functioneert als bestuurder. Of heb jij andere verhalen gehoord vanuit de KNVB of media? Ik begrijp je aversie tegen deze man niet. Onderbouw het eens rustig.
Hoe kom je erbij dat hij zo goed functioneert?
Hij wordt door veel mensen uitgekotst, zeker door voetbaljournalisten en andere mensen van de media maar ook in het voetbalwereldje zelf ligt hij niet heel erg goed. Hij is teveel met ziczhelf ingenomen en opereert veel te einzelgangerig; hij neemt alle beslissingen zo'n beetje op zijn eentje en heeft van het betaald voetbal een eilandje binnen de KNVB gemaakt. Het is niet voor niks dat Sprengers hem nu zo kapittelt in het publiek. Dat had natuurlijk ook best intern gekund maar zowel Sprengers als Korthals hebben ervoor gekozen om in het openbaar de aanval te kiezen. Daardoor moet Kesler wel met zijn staart tusssen de benen terugkrabbelen.

Waar baseer jij het op dat hij uitstekend functioneert?
  maandag 17 december 2007 @ 20:06:24 #99
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_55344106
quote:
Op maandag 17 december 2007 19:47 schreef SCH het volgende:

[..]

Waar baseer jij het op dat hij uitstekend functioneert?
Dat basseer ik o.a. op het feit dat hij er medeverantwoordelijk voor is dat de meeste eredivisieclubs weer uit de rode cijfers zijn, dat de toeschouwersaantallen explosief zijn gestegen, en dat het masterplan voor de jeugd nu zijn vruchten begint af te werpen, etc.
quote:
Hij wordt door veel mensen uitgekotst, zeker door voetbaljournalisten en andere mensen van de media maar ook in het voetbalwereldje zelf ligt hij niet heel erg goed.
De enige journalist die ik wel eens commentaar heb horen geven is Hugo Borst. Door welke mensen wordt hij nog meer uitgekotst?
quote:
Hij is teveel met ziczhelf ingenomen en opereert veel te einzelgangerig; hij neemt alle beslissingen zo'n beetje op zijn eentje en heeft van het betaald voetbal een eilandje binnen de KNVB gemaakt. Het is niet voor niks dat Sprengers hem nu zo kapittelt in het publiek. Dat had natuurlijk ook best intern gekund maar zowel Sprengers als Korthals hebben ervoor gekozen om in het openbaar de aanval te kiezen. Daardoor moet Kesler wel met zijn staart tusssen de benen terugkrabbelen.
Dat is onzin. Henk Kessler heeft een heel team om zich, waaronder technische adviseurs met voetbalverstand, zoals bijvoorbeeld Riemer van der Velde. Het besluit om Marco van Basten aan te stellen kwam op advies van Johan Cruijff.

Naar zijn relatie met Sprengers en Korthals kan je alleen maar gissen. Sprengers heeft zeer goed gereageerd, maar omdat Kesler's uitspraken opeens landelijk nieuws waren, had hij ook geen andere keuze als voorzitter van de KNVB zijnde. Dat wil nog niet zeggen dat het niet botert tussen deze mensen.

Heb je een voorbeeld, afgezien van die onnodige gefrustreerde uitspraken, waaruit blijkt dat Kesler bestuurlijk gezien slecht functioneert?
pi_55344406
Kesler kan niet al te hard geslagen worden, op de voetbaltribunes mag immers vanalles geroepen en gedreigd en dan wordt er ook niet gesanctioneerd. Dáár zou nou eens collectief stelling tegen genomen moeten worden, in plaats van alsmaar slappe acties. En je nu boos maken over een eenmalig ziedende voorzitter heeft niet veel zin. De KNVB kan best zelf over diens functioneren oordelen.
quote:
Op maandag 17 december 2007 09:14 schreef Snatched het volgende:
De ME heeft genoeg recente wandaden tegen onschuldigen op z'n geweten, dat ze uberhaupt blij mogen zijn "nog iets te verdienen". Houd dat maar buiten deze discussie, want dat was nog meer buiten proportie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')