Sorry voor het ophalen van een oude post, maar deze heb ik laatst nog bij Britain gezien.quote:Op zondag 22 april 2007 23:09 schreef emo.gif het volgende:
oke dan een nieuw oproepje omdat de andere vlak voor het slotje was
Heeft iemand wel eens deze gezien?
Want ik wil de zwarte versie zoals op het plaatje maar heb nog alleen
maar de witte versie gezien.
[afbeelding]
die gel asics zijn ook vetquote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:30 schreef thaWarhead het volgende:
2 keer niks. Vooral Hub vind ik echt alleen maar lelijke klompen maken.
Hoe heten die/waar te krijgen?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:50 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
helemaal afgetrapt, maar ze zitten als gegoten
Heb de gel lyte 3 in paars met oranje, lopen echt hemels.quote:
geen idee, ik had die dunks vroeger bij Pro Sports gekocht. Het was deze of de silver surfer dunks. Nu ben ik nog op zoek naar die silver surfersquote:
Dat is de echte naam, ook wel bekend als Maneki Neko's. Outlawz.nl heeft ze nog wel dacht ik.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:11 schreef Modus het volgende:
Hebben die ook een 'echte' naam? Zijn het Nike's?
netjes, alleen die rode veters passen niet echt bij die schoen.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:21 schreef Sapstengel het volgende:
Vandaag maar deze gehaald:
[afbeelding]
[afbeelding]
Niet zo heel bijzonder, maar wel lekker wit voor in de zomer.
Not bad!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:21 schreef Sapstengel het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Vind ze sweetie, houd wel van die creme-wit-zwart combi, kost dat waar te halen?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:21 schreef Sapstengel het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
En die ander waar ik om vroeg?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:58 schreef thaWarhead het volgende:
Voor 90-100 euro verkrijgbaar bij elke Nike SB verkopende skateshop.
kijk eens op http://www.sneakershop.nl/, geen idee of ze legit zijn.quote:Op zondag 6 mei 2007 11:48 schreef Erasmusch het volgende:
Ah ok, wel lastig zoeken zonder naam. Hoeven ook niet perse die te zijn, maar moet ff zo'n leren paar hebben om af te trappen/mee uit te gaan
Mjah, ik heb ze gehaald bij Frisco voor 94.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:58 schreef thaWarhead het volgende:
Voor 90-100 euro verkrijgbaar bij elke Nike SB verkopende skateshop.
Die zijn echt sickquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:44 schreef ikJur het volgende:
geen zin om goeie digcam te pakken dus ff snel met me telefoon.
[afbeelding]
[afbeelding]
Die ga ik ook halen. Mooi manquote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:21 schreef Sapstengel het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
ik heb van allstars een 8,5 en van vans een 9quote:Op maandag 7 mei 2007 19:01 schreef mordradead het volgende:
Kan iemand me vertellen hoe Vans vallen tov bijvoorbeeld All Stars (44)
Wat hij zegt. Alleen weet ik niet waar je die kan krijgen eigenlijk.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:46 schreef HenkBenzinetank het volgende:
die onderste zijn 1000000x fresher dan die bovenste
Vind je ¤150 niet een beetje veel?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:49 schreef Luie-princes het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)dition-max-90-1.html
Ik heb diegene al gemaild en gevraagd om andere foto's. Ik hoop echt dat hij ze heeft..
Hoeveel waren ze? (totaal niet mijn smaak btwquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:17 schreef Kishan89 het volgende:
[afbeelding]
Ze waren wat duurder, maar dan heb je ook echte one-of-a-kind schoenen
Op het plaatje zijn ze btw maar voor 20% af![]()
Coolquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:22 schreef Kishan89 het volgende:
Uhm. 225 + 65 = 290.-![]()
![]()
Maar mooi om te hebben
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |