quote:Op zondag 22 april 2007 22:10 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Bijvoorbeeld Warreltaal en De Sprookjeskast.Kennen jullie dat nog? Of Huisje Boompje Beestje met Woes en Huub? Koekeloere met de Moffel en Piertje van vroeger?
O die programma's ken ik niet.quote:Op zondag 22 april 2007 22:53 schreef suijkerbuijk het volgende:
transformers
gobots (slechte clone van de transformers)
De eerste manga serie (jaren 80 geen idee welke het was de gozer had een halve glas op zijn hand)
http://nl.wikipedia.org/wiki/Anime
hij zegt Mangaquote:Op zondag 22 april 2007 22:53 schreef suijkerbuijk het volgende:
transformers
gobots (slechte clone van de transformers)
De eerste manga serie (jaren 80 geen idee welke het was de gozer had een halve glas op zijn hand)
http://nl.wikipedia.org/wiki/Anime
Dommel.quote:Op maandag 23 april 2007 20:29 schreef mschol het volgende:
[..]
ik weet iig 1: was een tekenfilm met een witte hond en een zwarte kat, een proffessor en de 2 buurvrouwen..
de uitvindingen die de proffessor deed werden volgens mij altijd door die zwarte kat verpest op zo'n manier dat de hond de schuld kreeg... iemand?
owja... idd.quote:Op maandag 23 april 2007 21:49 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Dommel.Filmpjes op mijn profiel.
![]()
Huisje huisjequote:Op zondag 22 april 2007 22:10 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
waar je niks meer over hoort en niks meer over kan vinden. Bijvoorbeeld Warreltaal en De Sprookjeskast.Kennen jullie dat nog? Of Huisje Boompje Beestje met Woes en Huub?
Warreltaal, ja met die beer en de tijgerquote:Op zondag 22 april 2007 22:10 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
waar je niks meer over hoort en niks meer over kan vinden. Bijvoorbeeld Warreltaal en De Sprookjeskast.Kennen jullie dat nog? Of Huisje Boompje Beestje met Woes en Huub? Koekeloere met de Moffel en Piertje van vroeger? Ik kan me ook nog iets herinneren dat ik zo vaak van de band heb gekeken, het waren zeg maar losse getekende beelden en het heette iets van 'Liegbeest kattekop'. Ik ben benieuwd wat jullie hier allemaal nog van herinneren.
![]()
Flikker op met je sarcasme.quote:Op donderdag 26 april 2007 00:02 schreef -Mo- het volgende:
Ernst, Bobbie (en de rest). Mooi programma vond ik dat altijd vroeger.
Hoor er jammer genoeg nooit meer wat van.
Nostalgie??Je komt volgens je profiel uit 1988quote:Op zondag 22 april 2007 22:30 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Eng hè mensen? Dat heerlijke nostalgiegevoel opwakkeren?
Dat was een verdomd goed kinderprogrammaquote:Op donderdag 26 april 2007 00:17 schreef Jivis het volgende:
Sexcetera!
Je bent te jong om nostalgische gevoelens te hebbenquote:Op zondag 22 april 2007 22:30 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
dat was natuurlijk vrouwtje theelepelquote:Op zondag 22 april 2007 22:15 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik kan me ook nog zoiets herinneren met een vrouw met een bezem die dan buiten stond te vegen.
quote:Op zondag 22 april 2007 22:30 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
niet echt:quote:Op donderdag 26 april 2007 08:39 schreef Lod het volgende:
[..]
Je bent te jong om nostalgische gevoelens te hebben
dat heb ik gezien vroegerquote:Op donderdag 26 april 2007 01:52 schreef Suerte het volgende:
[..]
Nostalgie??Je komt volgens je profiel uit 1988![]()
![]()
Eniewee, de series die je in je OP noemt ken ik allemaal niet.
Ik kom uit de tijd van Seabert, Poppenkraam, Berenboot, Vrouwtje Theelepel, Ome Willem, Meneer Kaktus enzo![]()
Ik heb ff op YouTube gekeken maar dat is het niet. Het was zeg maar een echt mens die dan altijd buiten met een bezem stond te vegen.quote:Op donderdag 26 april 2007 09:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
dat was natuurlijk vrouwtje theelepel.
Dan ken jij dat gevoel waarschijnlijk niet.quote:Op donderdag 26 april 2007 08:39 schreef Lod het volgende:
[..]
Mevrouw ten Cate moet dat zijn:quote:Op donderdag 26 april 2007 15:20 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik heb ff op YouTube gekeken maar dat is het niet. Het was zeg maar een echt mens die dan altijd buiten met een bezem stond te vegen.
Nee dat is het ook niet.quote:Op donderdag 26 april 2007 15:57 schreef hout77 het volgende:
[..]
Mevrouw ten Cate moet dat zijn:
Mevrouw ten Cate
Goh wat stoer dat je zomaar neerbuigend durft te doen, op het internet nog wel!quote:Op donderdag 26 april 2007 08:39 schreef Lod het volgende:
Puik programmaquote:Op donderdag 26 april 2007 00:17 schreef Jivis het volgende:
Sexcetera!
ga jij nou maar een cake met aspartaam in elkaar flansenquote:Op donderdag 26 april 2007 16:28 schreef Spacehamster het volgende:
[..]
Goh wat stoer dat je zomaar neerbuigend durft te doen, op het internet nog wel!
Mag ik je aanraken?
* Spacehamster trekt boksbeugel aan en grijnst gemeen
Wat een topserie was dat zegquote:Op donderdag 26 april 2007 15:57 schreef hout77 het volgende:
Mevrouw ten Cate moet dat zijn:
Mevrouw ten Cate
quote:Op donderdag 26 april 2007 20:50 schreef en het volgende:
koekeloere.. naam komt bekent voor...
kent iemand Budgee 'de kleine helicopter' nog?
Meer info over deze cartoonquote:Op donderdag 26 april 2007 15:08 schreef Sputnik het volgende:
Vroeger bij de DJ Catshow, Spacebattleship Yamato:
[afbeelding]
Heerlijk op de vroege ochtend, die niet-verantwoorde tekenfilm/anime-series.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |