quote:Op maandag 23 april 2007 22:11 schreef ik80 het volgende:
Lotte doet vreemd, wil niet uit haar fles drinken. Doe je het in een glas en ze drinkt het achter elkaar op?
hmmm oke ze heeft nu wel haar melk op, maar normaal ligt ze al veel eerder in bed.
Uit een een glas meedrinken doet ze zoiezo graag (alleen als er water in zit mag het van mij) Ze doet haar mond al open als ze ene glas ziet, lachen!
Een tijdje geleden moest je je opnieuw inschrijven.. De oude wekker werkte niet meer, of zoiets. Misschien is dat het 'probleem'?quote:Op maandag 23 april 2007 19:38 schreef Belana het volgende:
Die sprongenwekker heb ik me al menig maal voor ingeschreven, maar ik krijg nooit mail
er zijn ook allerlei verschillende sites waar je je kunt inschrijven, ik weet niet meer wat nou de goeie is, iemand een linkje naar de goeie misschien?quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:10 schreef lcicle het volgende:
[..]
Een tijdje geleden moest je je opnieuw inschrijven.. De oude wekker werkte niet meer, of zoiets. Misschien is dat het 'probleem'?
Ja ja, opschepper.quote:
WEL!quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:32 schreef XXXKarinXXX het volgende:
PM Girl, jouw linkje naar Simon doet et niet meer......
(pluk wel, ook een moppie hoor...)
Kendahl doet het net even anders: op hoofd en voeten en dan proberen vooruit te komenquote:
Die hebben wij ook, mede omdat al die vieze zoete kindertandpasta's alleen maar het doorslikken bevorderen. We poetsen nu een dag met en een dag zonder pasta.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:54 schreef PM-girl het volgende:
Wij hebben Zendium peuterpasta, zonder smaakje. Omdat het CB het aanraadde, ik geloof vanwege de extra toegevoegde stoffen die in andere pasta's wel zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |