abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zondag 22 april 2007 @ 21:48:20 #1
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_48614341
Het grote kleine babietjes topic deel 108

Babietjes

8 mei 2006: Nienke, dochter van kwipsel
9 mei 2006: Merlijn Jean Joseph, zoon van Icicle
20 mei 2006: Mahre Junah, dochter van Leentje2907 en Tazz
31 mei 2006: Romijn, zoon van Martineke
3 juni 2006: Finn, zoon van Tamea
20 juni 2006: Sarah, dochter van CrazyMoon
20 juni 2006: Cas Anthony, zoon van Dutchie
22 juni 2006: Damiën, zoon van Vamperotica
23 juni 2006: Iris, dochter van LadyS
30 juni 2006: Dirk Daniel Fransiscus, zoon van nanalune en jojoja
5 juli 2006: Ive Lucas Tone, zoon van cattie
8 juli 2006: Kendahl Ro, zoon van Paradijsvogeltje
13 juli 2006: Ezra Sebastian, zoon van Belana en Kbot2000
***18 juli 2006: Jetske Julia, dochter van Sjak en Schanulleke ***
04 augustus 2006: Mikael, zoon van MeNicole en ke2v2in
09 augustus 2006: Ronja Megan Camille, dochter van owlet
14 augustus 2006: Romme Harmjan, zoon van kozakken
18 augustus 2006: Myrddin Kaylah Agnes, dochter van Misticle_lightning
*** 19 augustus 2006: Anna, dochter van Yppy en Jarno ***
25 augustus 2006, Raúl, zoon van Dylan Dog (papa)
02 september 2006: Storm, zoon van Sugar
04 september 2006: Ryan, zoon van Inky05 en martinweb.nl
05 september: Dylan & Sennah, zoon en dochter van Eliminator20 en Baloetjuh
12 september 2006: Fani, dochter van rameijer
21 september 2006: Tristan, zoon van mjammetje
26 september 2006: Eva, dochter van linda856763
01 oktober 2006: Lis Mae, dochter van snoopy
02 oktober 2006: Simon, zoon van PM-girl
10 oktober 2006: Thies, zoon van Moonah
15 oktober 2006, Fons, zoon van Bass-Miss
01 november 2006: Kyllian Robin Jayden, zoon van Meimeltje en morpheus_at_work
02 november 2006: Brent, zoon van Neuk en Arma_Angelus
07 november 2006: Kaithlynn, dochter van Mibos
07 november 2006: Lotte, dochter van ik80
12 november 2006: Renzo, zoon van sweaty
16 november 2006: Maud Janne Jacqueline, dochter van chacama
24 november 2006: Nune, dochter van Mwanatabu
16 december 2006: Jenna, dochter van Stiekumerd
16 december 2006: Juliette, dochter van poemojn
25 december 2006: Julia Rebecca, dochter van Suzanna
30 decem ber 2006: Senni, dochter van oYo
4 januari 2007: Charlie Livina, dochter van pinkelmeisje
*** 5 januari 2007: Tijn Willem, zoon van E.T. en Swetsenegger***
17 januari 2007: Dana, dochter van Nikky
28 januari 2007: Jay Dean, zoon van Vivi
30 januari 2007: Quinten Mitchell, zoon van Beefcake en Shaolin
03 februari 2007: Milo Merlijn, zoon van Slaapmeisje en Klaasvaker
14 februari 2007: Jayden, zoon van Fendy en Awakie
***21 februari 2007: Damian, zoon van appelsap en Sandertje21***
25 februari 2007: Elise Laetitia, dochter van Sidney en Watje5
28 februari 2007: Meike Jolanda, dochter van XXXKarinXXX

*** vermeldingen zijn officiele fokbaby\'s***
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  zondag 22 april 2007 @ 21:50:13 #2
108648 cattie
lieve moeder
pi_48614414
Wat fijn Yppy dat Anna goed aan het eten is! Met Ive gaat het nu ook steeds beter, het is nog een beetje wisselvallig maar avondeten en fruit gaat meestal prima, brood nog niet echt, maar soepstengels knaagt hij zo weg en babyliga's ook (maar daar zit vrij veel suiker in, dus die krijgt hij maar 1 a 2 x per week).

Slaapmeisje, het kan best zijn dat Ive een groeispurt heeft, hij wil ook veel melk drinken nu. Milo al naar 5 flessen! Dat gaat snel. Als hij echt al goed doorslaapt zal hij dat vast weer snel oppakken.

MeNicole, wat heerlijk dat Mikael zo goed slaapt!
Ive slaapt nu meestal vanaf half 8, dan om half 11 nog een keer borstvoeding, dan slapen tot half 6, weer borstvoeding, en dan nog even slapen tot 7 uur. Ik hoop zo dat hij binnenkort een keer van half 8 tot 7 aan 1 stuk door kan slapen...
  † In Memoriam † zondag 22 april 2007 @ 21:50:15 #3
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_48614416
En hier nog even de laatste post van deze hekkensluitster
quote:
Op zondag 22 april 2007 21:46 schreef Slaapmeisje het volgende:
Mikael wat goed en het was ook heerlijk weer om buiten te spelen MeNIcole

Die Anna Dan zal ze nu ook vast heel hard groeien met zoveel eten YPPY.

Zou Ive ook last hebben van een groeispurt cattie?

Hier ligt Milo ook al in bed trouwens. We zijn in voeiding omhoog gegaan naar 180 ml, maar het is nu wel lastig om er 5 voedingen in te krijgen. Waarschijnlijk komt hij vannacht nog een keer om eten en we hadden net zo'n lekker ritme erin gebracht zonder nachtvoedingen
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  zondag 22 april 2007 @ 21:50:53 #4
103793 kozakken
Living the life
pi_48614441
En alweer een nieuw topic! Wow, ze vliegen echt!
En dan wil ik ook weer eens wat leuks over onze Romme melden. Het is zo net alsof we niet zielsgelukkig met hem zijn. Maar dat zijn we zeker! Het is alleen een klein beetje een zorgenmannetje.
Maar goed -overstapt op de mooshy modus -
Hij heeft er weer een tand bij! 5 al
En hij kan er hard mee bijten
  † In Memoriam † zondag 22 april 2007 @ 21:52:26 #5
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_48614495
Je was me al voor cattie Milo drinkt al een paar weken 5 voedingen per dag en sliep al heel snel door. Een normale dag eindigt om 23.00 uur met de fles en dan moeten we hem om 07.00 uur wakker maken voor zijn ontbijtje. In het weekend schiet ons ritme er zowieso wat bij in, maar eigenlijk zouden we hem dan ook zo vroeg moeten wakker maken om op de 5 voedingen uit te komen.
  zondag 22 april 2007 @ 21:52:42 #6
108648 cattie
lieve moeder
pi_48614513
Romme ook al zo'n snelle jongen met tandjes!
En het lijkt niet alsof je niet gelukkig met hem bent hoor! Ik snap best dat je je zorgen maakt!
  zondag 22 april 2007 @ 21:54:19 #7
24188 Belana
kloon van belana
pi_48614572
ik een hele post getypt

vind het zo grappig om al die verschillen te zien bij die babietjes kwa eten en slapen
lekker hoor MeNicole dat ie gewoon doorgeslapen heeft!
En Ive en Anna die lekker eten en Ive ook nog eens best goed slapen! woei!

Ezra heeft vandaag voor het eerst weer eens goed gegeten, fruit, brood pap, soepstengel, koekje, avondeten, alles ging weer eens goed naar binnen Nu krijgt ie nog een papfles en dan gaan we zien hoe laat ie weer komt. de laatste tijd meestal rond half 5/ 5 uur
Nou ja, op een dag zal ie wel goed gaan doorslapen
Vannacht hebben we een beetje bij kunnen tanken, de kindjes waren uit logeren, dus een nacht aan 1 stuk gemaakt van 12 tot 8 das best lekker soms
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † zondag 22 april 2007 @ 21:56:47 #8
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_48614651
Romme alweer tand 5 Heeft hij er erg veel last van kozakken?

Belana wat heerlijk dat Ezra zo goed heeft gegeten en dat jullie eindelijk even konden bijslapen
pi_48614813
Goedetende kindjes en kindjes met tandjes

Ik ontdekte vandaag bij Lis haar eerst tandje
Een klein streepje, maar toch!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  Milf zondag 22 april 2007 @ 22:03:16 #10
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_48614892
quote:
Op zondag 22 april 2007 21:50 schreef kozakken het volgende:
En alweer een nieuw topic! Wow, ze vliegen echt!
En dan wil ik ook weer eens wat leuks over onze Romme melden. Het is zo net alsof we niet zielsgelukkig met hem zijn. Maar dat zijn we zeker! Het is alleen een klein beetje een zorgenmannetje.
Maar goed -overstapt op de mooshy modus -
Hij heeft er weer een tand bij! 5 al
En hij kan er hard mee bijten
Hoezo lieverd?

Tuurlijk weet iedereen wel dat jullie onwijs blij en zielsgelukkig zijn met jullie Frummel !
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  zondag 22 april 2007 @ 22:06:02 #11
108648 cattie
lieve moeder
pi_48615011
Wat fijn dat Ezra weer goed eet!!

En Lis ook al een tandje!

Ive werd net keihard huilend wakker. Hij is helemaal van slag, mijn man loopt nu met hem rond. Hij greep naar zijn oortje, dus misschien dat hij daar last van heeft...
  zondag 22 april 2007 @ 22:07:02 #12
108648 cattie
lieve moeder
pi_48615050
Belana, slaapt Ezra na 5 uur wel weer? Over een jaar of 12 is hij zijn bed niet meer uit te branden!
  † In Memoriam † zondag 22 april 2007 @ 22:14:14 #13
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_48615345
Jeetje wat schrikken cattie Ik hoop dat Ive snel te troosten is en dat hij snel weer lekker slaapt. Het soms zo vreselijk frustrerend dat ze nog niet kunnen praten, dat lijkt me toch een stuk makkelijker in zulke situaties.
  zondag 22 april 2007 @ 22:17:18 #14
103793 kozakken
Living the life
pi_48615462
Ach weet je.. soms lijkt het wel alsof ik alleen maar zorgendingen over Romme te melden heb. Juist omdat we zo aan het zoeken zijn en hij gewoon nog niet kan zeggen wat er is.
Meteen ben ik dan bang dat het ook zo overkomt. Dat we alleen maar bezig zijn met 'zorgen' ipv ook het 'genieten'. Mss dat wel gewoon... (Alsof ik dan teveel 'zeur') Beetje zoals ik me ook voel wanneer ik weer eens gedag kom zeggen bij de huisarts (en ze nog net niet zegt: 'Ah, was je er weer!')

Romme is gewoon helemaal niet lekker in zijn vel geweest de afgelopen 2 mnd. Dus of het dan de tanden zijn, de zestien virusjes of de tanden. Het lijkt wel in elkaar over te lopen.
Zijn mondje lijkt niet zo heel veel zeer te doen. Dus spul voor z'n tanden heb ik ook nog nooit gebruikt.
Maar het algeheel lamlendig hebben we hier dus wel. (En het niet drinken natuurlijk)

[ Bericht 17% gewijzigd door kozakken op 23-04-2007 21:32:34 ]
  zondag 22 april 2007 @ 22:18:19 #15
103793 kozakken
Living the life
pi_48615499
Cattie, hulpmiddeltje dat zou kunnen helpen: gesneden ui bij zijn bedje.
Prima hulpmiddel bij snotterneuzen en oortjes.
  zondag 22 april 2007 @ 22:22:10 #16
108648 cattie
lieve moeder
pi_48615661
Dank je voor de tip! Hij is gelukkig niet verkouden. Eigenlijk, als ik er over nadenk, denk ik ook niet dat het zijn oortjes zijn. Hmmm, idd jammer dat hij nog niet kan praten.
Ive viel gelukkig binnen een paar minuten weer in slaap bij mijn man.

Kozakken, het lijkt mij ook erg moeilijk als er wel wat is maar je weet niet wat. Sterkte, voor Romme en voor jou!
  Milf zondag 22 april 2007 @ 22:22:30 #17
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_48615670
quote:
Op zondag 22 april 2007 22:17 schreef kozakken het volgende:
Ach weet je.. soms lijkt het wel alsof ik alleen maar zorgendingen over Romme te melden heb. Juist omdat we zo aan het zoeken zijn en hij gewoon nog niet kan zeggen wat er is.
Meteen ben ik dan bang dat het ook zo overkomt. Dat we alleen maar bezig zijn met 'zorgen' ipv ook het 'genieten'. Mss dat wel gewoon... (Alsof ik dan teveel 'zeur') Beetje zoals ik me ook voel wanneer ik weer eens gedag kom zeggen bij de huisarts (en ze nog net niet zegt: 'Ah, was je er weer!')

Romme is gewoon helemaal niet lekker in zijn vel geweest de afgelopen 2 mnd. Dus of het dan de tanden zijn, de zestien virusjes of de tanden. Het lijkt wel in elkaar over te lopen.
Zijn mondje lijkt niet zo heel veel zeer te doen. Dus spul voor z'n tanden heb ik ook nog nooit gebruikt.
Maar het algeheel lamlendig hebben we hier dus wel. (En het niet drinken natuurlijk)
Ziek, maar zo lief
[afbeelding]
voetjes
[afbeelding]
Cute hoor die foto's. Die rode wangetjes ook ( ook al zie ik er maar 1 )

En ik persoonlijk zie dat helemaal niet zoals jij dat ziet. Jij wil gewoon even je verhaal kwijt wat er aan de hand is en een woordenwissel met andere moeders en misschien wat adviezen misschien ook wat troost . En als jij geniet dan geniet je en misschien vergeet je dit topic dan wel even OMDAT je zo geniet .
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  zondag 22 april 2007 @ 22:28:52 #18
103793 kozakken
Living the life
pi_48615969
Cattie, er zijn vast meer mensen die daar weer wat over weten.
Maar zou hij niet druk zijn met dromen? Hier ook geheid goed voor een paar goede huilmomenten (met de ogen dicht, dat wel )
pi_48616648
quote:
Op zondag 22 april 2007 22:06 schreef cattie het volgende:
Ive werd net keihard huilend wakker. Hij is helemaal van slag, mijn man loopt nu met hem rond. Hij greep naar zijn oortje, dus misschien dat hij daar last van heeft...
Ah gos.... Ronja heeft het ook zo af en toe. Dan is ze niet meer te troosten en het enige wat helpt is om haar heel voorzichtig een beetje wakker te maken en daarna te knuffelen.
Waar zouden ze toch van dromen....

kozakken, gewoon zo blijven posten hoor! Het is toch niet zo dat je alleen maar naar binnen komt walsen om even te klagen om vervolgens weer weg te blijven en al het andere dat er speelt te negeren? Hopelijk komt Romme weer snel beter in zijn velletje.

Ronja heeft een paar heel drukke dagen achter de rug en het is sneu om te zien hoe ze daar dan later mee kan worstelen. Ze wil zo veel, maar is zo moe. Moet huilen om niets, wil alleen maar aandacht maar op schoot zitten is ook niet goed. Gelukkig is ze zonder al te veel problemen gaan slapen en morgen is het weer een dag zoals anders dus dan hoop ik dat het allemaal bij trekt.
Hoe meer emoties ze leert kennen, hoe moeilijker ik het ga vinden om haar verdrietig te zien!
pi_48616880
arme Ive sterkte cattie.
Lis word ook al zo groot en nu al een tandje!!!
Kozakken tuurlijk houden jullie van Romme als je de foto's bekijkt zie je het gewoon.
Belana lekker geslapen zo te lezen. heerlijk he.

alle zieke kindjes sterkte en de tandjes krijgende kindjes ook natuurlijk.
mama van 3 kids!
  zondag 22 april 2007 @ 23:29:10 #21
19529 Fendy
True Spirit
pi_48617974
Woei, nieuw topic.

Deze week naar CB voor de eerste prikjes. Ben erg benieuwd hoeveel ons jochie nu weer is aangekomen, hij groeit echt belachelijk hard....
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
  maandag 23 april 2007 @ 06:39:38 #22
24188 Belana
kloon van belana
pi_48621528
cattie, tanden en oren gaan vaak samen en omdat Ive zo veel tanden tegelijk krijgt bijna kan hij best last van zijn oor hebben. overigens had Ezra ook zomaar een oorontsteking zonder dat hij echt naar zijn oortjes greep, dus tja, moeilijk. Ik hoop dat er niks aan de hand is verder natuurlijk
(Ezra slaapt tot 5 uur en dan een fles en dan weer tot een uur of 8 cattie, dus ach )

kozakken, meisje toch, natuurlijk ben jij gek op jouw Romme, juist daarom ben je bezorgd! je zeurt niet

owlet, wat merk je dat dan he, als het veel te druk is geweest, ik herken dat wel. even weer terug in het bekende ritme is dan wel fijn
stormy waters...
sailin'
  maandag 23 april 2007 @ 07:21:09 #23
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_48621627
Oké even een vraagje:

Vrijdagavond: Iris wordt wakker (rond 23 uur) voor haar fles. Ze wil geen fles ze huilt, ze is boos en moeilijk te troosten. Na een uur/anderhalf uur valt ze toch in slaap. Later in de nacht wordt ze wakker, en huilt (heel anders dan die paar uur daarvoor realiseerde ik me !!!: nu wel honger). Ze drinkt haar flesje leeg en slaapt weer lekker verder.

Gisterenavond: Exact hetzelfde verhaal.
Nu lag ik er tijdens het proberen te troosten over te denken. Want er was wel wat aan de hand: Tussen het huilen door stortte ze steeds in van de slaap (dat was vrijdagavond ook). Steeds weer met uithalen gaan huilen (lijkt wel pijn )
Alletwee de avonden hadden we rijst gegeten, bijv. Zou dat er iets mee te maken kunnen hebben, of denk ik weer te veel door? Iris krijgt ook altijd een toetje, maar dat is vaak yoghurt, of kwark. Nu hadden we dan niet in huis en heeft ze wat vla meegegeven (ook allewee de keren toevallig)
Wat is de reactietijd tussen eten en de reactie? Nu was het alletwee de keren 4 uur ongeveer?
En kan het überhaupt?

Het was zo zielig
Ze wilde wel de borst drinken trouwens. maar absoluut niet de fles.
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_48622167
Van rijst zou michien wel komen. Toen Mikael een keer rijst had gegeten sliep ie 's nachts ook niet. Werd ie telken gillend wakker. Sindsdien heb ik hem geen rijst meer gegeven omdat ik dacht dat het daarvan kwam

Maar even nog over slapen. Mikael had dus al 2 weken dat ie niet wilde slapen. Hele ritme omgedraaid had ie. Overdag de hele dat in bed en 's avonds natuurlijk groot feest. Hij wilde niet alleen slapen want zodra ik hem in bed nam was het goed. Na 2 weken was ik het zo zat en heb hem 's avonds in bed gelegd, deuren dicht tv iets harder dat ik hem niet kon horen huilen (kon ik wel maar toch he ) en 2,5 uur later is ie in slaap gevallen. En vanaf dat moment gaat het weer heel goed. En nu ie 's avonds geen fles meer krijgt drinkt ie 's ochtends een grote fles leeg, dus das ook meteen weer mooi meegenomen

Maar ik heb echt bewondering voor moeders (en vaders) die er 's nachts nog vaak uit moeten. Ik was na 2 weken al dood op Dus voor iedereen.
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_48622432
menicole heerlijk he als ze door slapen.

ladyS ik heb geen flauw idee wat de reactie tijd is maar zoals ik lees kan het aan de vla of rijst liggen. maar heeft ze wel eens eerder vla of rijst gehad?
mama van 3 kids!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')