abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48238017
Het grote kleine babietjes topic deel 107

Babietjes

8 mei 2006: Nienke, dochter van kwipsel
9 mei 2006: Merlijn Jean Joseph, zoon van Icicle
20 mei 2006: Mahre Junah, dochter van Leentje2907 en Tazz
31 mei 2006: Romijn, zoon van Martineke
3 juni 2006: Finn, zoon van Tamea
20 juni 2006: Sarah, dochter van CrazyMoon
20 juni 2006: Cas Anthony, zoon van Dutchie
22 juni 2006: Damiën, zoon van Vamperotica
23 juni 2006: Iris, dochter van LadyS
30 juni 2006: Dirk Daniel Fransiscus, zoon van nanalune en jojoja
5 juli 2006: Ive Lucas Tone, zoon van cattie
8 juli 2006: Kendahl Ro, zoon van Paradijsvogeltje
13 juli 2006: Ezra Sebastian, zoon van Belana en Kbot2000
***18 juli 2006: Jetske Julia, dochter van Sjak en Schanulleke ***
04 augustus 2006: Mikael, zoon van MeNicole en ke2v2in
09 augustus 2006: Ronja Megan Camille, dochter van owlet
14 augustus 2006: Romme Harmjan, zoon van kozakken
18 augustus 2006: Myrddin Kaylah Agnes, dochter van Misticle_lightning
*** 19 augustus 2006: Anna, dochter van Yppy en Jarno ***
25 augustus 2006, Raúl, zoon van Dylan Dog (papa)
02 september 2006: Storm, zoon van Sugar
04 september 2006: Ryan, zoon van Inky05 en martinweb.nl
05 september: Dylan & Sennah, zoon en dochter van Eliminator20 en Baloetjuh
12 september 2006: Fani, dochter van rameijer
21 september 2006: Tristan, zoon van mjammetje
26 september 2006: Eva, dochter van linda856763
01 oktober 2006: Lis Mae, dochter van snoopy
02 oktober 2006: Simon, zoon van PM-girl
10 oktober 2006: Thies, zoon van Moonah
15 oktober 2006, Fons, zoon van Bass-Miss
01 november 2006: Kyllian Robin Jayden, zoon van Meimeltje en morpheus_at_work
02 november 2006: Brent, zoon van Neuk en Arma_Angelus
07 november 2006: Kaithlynn, dochter van Mibos
07 november 2006: Lotte, dochter van ik80
12 november 2006: Renzo, zoon van sweaty
16 november 2006: Maud Janne Jacqueline, dochter van chacama
24 november 2006: Nune, dochter van Mwanatabu
16 december 2006: Jenna, dochter van Stiekumerd
16 december 2006: Juliette, dochter van poemojn
25 december 2006: Julia Rebecca, dochter van Suzanna
30 decem ber 2006: Senni, dochter van oYo
4 januari 2007: Charlie Livina, dochter van pinkelmeisje
*** 5 januari 2007: Tijn Willem, zoon van E.T. en Swetsenegger***
17 januari 2007: Dana, dochter van Nikky
28 januari 2007: Jay Dean, zoon van Vivi
30 januari 2007: Quinten Mitchell, zoon van Beefcake en Shaolin
03 februari 2007: Milo Merlijn, zoon van Slaapmeisje en Klaasvaker
14 februari 2007: Jayden, zoon van Fendy en Awakie
***21 februari 2007: Damian, zoon van appelsap en Sandertje21***
25 februari 2007: Elise Laetitia, dochter van Sidney en Watje5
28 februari 2007: Meike Jolanda, dochter van XXXKarinXXX

*** vermeldingen zijn officiele fokbaby's***

[ Bericht 0% gewijzigd door Lois op 19-04-2007 20:05:12 ]
Variety is the spice of life
pi_48238066
En nog goed nieuws van Beefcake:
quote:
Op woensdag 11 april 2007 22:39 schreef beefcake het volgende:
Zal wel stil zijn voor jou Belana Ik hoop dat jullie allebei lekker slapen vannacht!

Dylan heeft alleen de kraamweek bij ons op de kamer geslapen, maar omdat ik van ieder zuchtje en kreuntje wakker werd, ging hij naar zijn eigen kamertje. Quinten heeft 24 dagen bij ons geslapen, zelfde verhaal weer als bij Dylan Allebei vonden ze het wel best en sliepen erg goed in hun eigen bedje.

Even een updatje over Quintens arm; het gaat hartstikke goed Een paar dagen na het laatste kinderarts bezoek bewoog Quinten zijn schouder ineens alle kanten op. Je ziet nu nauwelijks verschil tussen de twee armen. Ik ben zo blij hiermee
We hebben ook meteen een foto gemaakt toen we hem zagen liggen, wat een normale houding is voor kindjes, was nu een hele blijde happening
Rechts (voor de kijkers links) is de 'slechte' arm
Variety is the spice of life
pi_48238442
wat goed beef.
mama van 3 kids!
  woensdag 11 april 2007 @ 23:22:57 #4
19529 Fendy
True Spirit
pi_48238514
14 februari 2007: Jayden, zoon van Fendy en Awakie
UVT Baby...jeweets
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
pi_48238926
Mooi zo Beef... Wat een heeeeeerlijk hompie trouwens!

Iemand opgevallen wie de lijst aanvoert...?
  woensdag 11 april 2007 @ 23:40:36 #6
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_48239193
Mammietje! Ik wilde net een opmerking maken dat je nog een week de tijd hebt om al je kennis over te dragen

Ik vind Beef's baby ook echt zo'n beefie
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
  donderdag 12 april 2007 @ 06:53:30 #7
24188 Belana
kloon van belana
pi_48243582
beef, wat lekker man dat het zo goed gaat met Quintens arm wat een hoopie is het en hij ligt er geweldig bij

Ezra heeft prima geslapen vannacht en wij ook het zou echt goed zijn als ie nu een eigen kamer kreeg
stormy waters...
sailin'
pi_48244795
Beef, super
pi_48245043
quote:
Op donderdag 12 april 2007 06:53 schreef Belana het volgende:
Ezra heeft prima geslapen vannacht en wij ook het zou echt goed zijn als ie nu een eigen kamer kreeg
Oh wat fijn zeg! Nu kunnen jullie weer lekker vieze dingen doen in bed

Mammietje, staat je kindje zomaar bovenin de lijst Nog even en ze is al 1 jaar!

Erg leuk dat iedereen zo enthousiast jompelt voor Quinten
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  donderdag 12 april 2007 @ 10:35:57 #10
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_48247420
quinten wat fijn voor jullie beefcake
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_48247738
Super Beefcake , maar wat is er aan de hand met Quinten zijn arm dan? Ik heb het niet meegekregen, sorry.

Wij hebben ook lekker geslapen vannacht, Meike kreeg om 10.00 uur de laatste voeding, en ik schrok om 5.30 uur wakker...en toen sliep madam nog! Normaal meldt ze zich ook snachts om de 4 uur. Dus we hebben even lekker kunnen doorslapen! Eigenlijk mocht ze van het cb maar 7 uur achter elkaar slapen snachts, dus toen heb ik haar maar wakker gemaakt voor de fles. En daarna sliep ze heerlijk verder ! Wat een weelde....

En nu ligt ze in haar eigen bedje te slapen. ....inbakeren helpt toch erg goed bij haar, als het goed is krijg ik vandaag een inbakerzakje door de brievenbus....scheelt weer een boel gedoe, nu steeds inwikkelen in een hydrofielluier en die vastzetten met afplakband...
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_48247764
Quinten Goed bezig armpje

Ik heb eigenlijk 2 vraagjes.
1. Mikael hoest heel erg. Is er iets wat ik hem kan geven zodat het minder word of moet ik daarvoor echt de dokter bellen?
2. Vanavond eten we spaghettie. Mag Mikael dat al hebben of moet ik voor hem andere saus maken?
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_48248062
quote:
Op donderdag 12 april 2007 10:44 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Super Beefcake , maar wat is er aan de hand met Quinten zijn arm dan? Ik heb het niet meegekregen, sorry.
Hier is het terug te lezen

Fijn dat Meike nu zo goed slaapt

Nicole ik geloof dat Mika gewoon mee mag eten hoor. Als je niet te scheutig bent met zout in ieder geval Van het hoesten weet ik niet. Er is wel hoestsiroop voor kinderen, maar ik weet niet of het ook voor babies is.
pi_48248140
quote:
Op donderdag 12 april 2007 10:53 schreef beefcake het volgende:

[..]

Fijn dat Meike nu zo goed slaapt

Nicole ik geloof dat Mika gewoon mee mag eten hoor. Als je niet te scheutig bent met zout in ieder geval Van het hoesten weet ik niet. Er is wel hoestsiroop voor kinderen, maar ik weet niet of het ook voor babies is.
Ik heb van die Italiaanse tomatensaus van Knorr. Dat mag ie dus wel gewoon hebben? Want ik ben telkens voor hem iets anders aan het maken
Liefde
pi_48248235
Ik ging meestal uit van de potjes, als er een potje was voor Dylans leeftijd met bepaalde dingen erin dan gaf ik dat ook gewoon als ik het zelf maakte.
En nu bedenk ik me dat er bisolvon druppels zijn voor babies, tegen hoesten. https://www.mijnapotheek.(...)etails.asp?ID=127114 (maar dat is voor vastzittende hoest alleen)
pi_48248420
totaal off topic....maar euh beef hoe heet die vrachtwagen ook al eens weer ?
pi_48248932
quote:
Op donderdag 12 april 2007 10:53 schreef beefcake het volgende:

[..]

Jeetje wat een toestand ja, maar als ik jou zo hoor dan lijkt het op dit moment aardig goed te gaan dus. Is er dan een kans dat het zichzelf weer hersteld? Of moet hij nog geopereerd worden?
Ik ken dit verhaal van een kindje op mijn werk, maar dat armpje hangt echt slap langs het lichaam... dat is bij Quinten niet het geval toch?
  † In Memoriam † donderdag 12 april 2007 @ 11:59:30 #18
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_48250638
Beefcake wat een goed nieuws zeg over Quinten

Karin ook voor jou goed nieuws dat Meike lekker doorgeslapen heeft. Drinkt ze dan wel goed als je haar wakker maakt voor een fles? Bij Milo werkt dat dus niet en die slaapt dan gewoon verder met de fles aan zijn mondje. Ik heb het eerst nog geprobeerd door eerst de luier te verschonen, maar meneertje vind slapen veeeeel leuker dan drinken. Nu laten we hem 's nachts gewoon lekker doorslapen
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_48251270
quote:
Op donderdag 12 april 2007 11:59 schreef Slaapmeisje het volgende:
Beefcake wat een goed nieuws zeg over Quinten

Karin ook voor jou goed nieuws dat Meike lekker doorgeslapen heeft. Drinkt ze dan wel goed als je haar wakker maakt voor een fles? Bij Milo werkt dat dus niet en die slaapt dan gewoon verder met de fles aan zijn mondje. Ik heb het eerst nog geprobeerd door eerst de luier te verschonen, maar meneertje vind slapen veeeeel leuker dan drinken. Nu laten we hem 's nachts gewoon lekker doorslapen
Goh wat vervelend jah dat je Milo noodgedwongen moet laten doorslapen
Ik heb haar maar wakker gemaakt, omdat ze op het bureau zeiden dat ze niet meer dan 7 uur mocht slapen achter elkaar. Maar Milo is ook al weer een paar weekjes ouder als Meike...
Ze dronk de fles helemaal leeg vannacht, en eigenlijk dronk ze zelfs beter als overdag, want dan klaait ze alles bij elkaar, en vannacht deed ze het heel netjes...
Ik heb haar wel vantevoren verschoond, dat doen we eigenlijk altijd voor de voeding aan, omdat ze vaak aan het eind van de fles zo moe is dat we haar meteen kunnen wegleggen....

Tjonge dametje slaapt nog! Al vanaf 10.00 uur, en dat in haar eigen bedje!!

Slaapmeisje, hoe is het eigenlijk bevallen op het kdv? Milo was wel moe na die tijd zeker?
En hoe ben jij de uurtjes doorgekomen? Viel het je zwaar?
  donderdag 12 april 2007 @ 12:15:10 #20
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_48251288
MeNicole, de zaKkjes van knorr staan erom bekend dat ze bol staan van het zout, dat zou ik dus niet doen voor Mika.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 12 april 2007 @ 12:23:06 #21
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_48251595
MeNicole, probeer 'puurder' te koken ook voor jezelf. Maak zelf spaghettisaus ipv die voorgekauwde troep euh zakjes. Is ook voor jezelf lekkerder. Die zakjes bevatten zout, kleurstoffen, kunstmatig ander spul en van die E-nummers waar je al helemaal niet van weet wat het is.
Kijk naar hoe je zelf de saus maakt en haal er voor hem uit wat hij nodig heeft en doe er daarna pas kruiden in voor jezelf.

Beef, wat fijn voor jullie dat het allemaal beter gaat met Quintens arm.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_48252031
En pastasaus is ook zo makkelijk helemaal vers te maken. Een uitje en knoflook bakken, eventueel gehakt, berg groente en tomaat er bij (ben je lui dan voorgesneden groente en gepureerde tomaat), gaarstoven, af en toe roeren, zout, peper en een beetje provencaalse kruiden oid. Klaar! Hou je niet van stukjes, dan even pureren maar eigenlijk is dat niet nodig. Erg lekker, en je eet me toch een enorme berg groente!
Voor ronja houden we nu een klein beetje apart voor er zout en kruiden bij gaan. En als we vlees bij willen worden het aparte gehaktballetjes oid.

Trouwens, helemaal apart een andere saus maken is tochniet nodig? Hij kan best een dag alleen pasta eten. Of pasta met een klein beetje kaas er door. Of pasta met een stukje fruit. Ronja eet soms wat zoutarme zachte geitekaas door de rijst of pasta, da's supermakkelijk en erg lekker.

[ Bericht 10% gewijzigd door owlet op 12-04-2007 12:41:32 ]
pi_48262517
Oh had de reacties overd e saus niet meer gelezen. We hebben dus al gegeten. Mika heeft een paar hapjes gehad maar vond het ook niet lekker. Denk dat de structuur van spaghettie nog even wennen is. Dus die heeft aardappelen met groente gehad

En we hebben ook een hoestsiroop. Gewoon van de lekkere met dropsmaak. Is voor kindjes vanaf 6 maand. Die wat hier aangeraden werd werd bij de apotheek afgereaden omdat die heel bitter smaalt. Die wat we nu hebben vind Mikael wel heel lekker
Liefde
pi_48262958
Beefcake wat fijn!

Slaapmeisje fijn dat Milo lekker doorslaapt.

Karin, lekker dat het nu beter gaat.
Ik verschoon zijn luier ook altijd voor zijn flesje. Niet zozeer om hem wakker te krijgen maar als ik hem erna verschoon is hij vaak ineens weer klaarwakker.

Damian slaapt altijd bij mij op de kamer. Ik word gelukkig niet wakker van elk zuchtje want een andere plek hebben we niet voor hem.
Hij slaapt wel vanaf het begin lekker in zijn eigen bedje en ook als ik er niet bij ben slaapt hij prima.

Heeft iemand een idee vanaf wanneer ze meer dan 8 uur achter elkaar mogen slapen?
Want bij mij werd gezegd dat ik hem na 8 uur echt moet wakker worden omdat de suikerspiegel dan gaat dalen. En tegenwoordig ligt hij dan vaak nog lekker te slapen! (Damian is nu 7 weken)

Buikkrampjes zijn zo goed als over. Wel veel last van windjes die soms pijn doen.
Morgen gaat hij voor het eerst logeren! Spannend!
pi_48263386
quote:
Op donderdag 12 april 2007 18:17 schreef MeNicole het volgende:
Oh had de reacties overd e saus niet meer gelezen. We hebben dus al gegeten.
Ik bedoel dit op de aardigst mogelijke manier maar wat is the point om het hier te vragen als je voor het eten niet meer hier kijkt
grá mo chroí
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')