Ben je daar nou serieus trots op ofzoquote:Op zondag 2 december 2007 23:28 schreef w00h00 het volgende:
Was weer interessant met me school genootje..
Herhaling was aangekondigd...quote:
In het Feyenoord topic post hij ook al heel trots dat hij wat heeft gehad met de vriendin van Erwin Mulder.quote:Op zondag 2 december 2007 23:34 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ben je daar nou serieus trots op ofzo
ontopic, herhaling niks nieuws...
Heb je het nou over w00h00, Yoran vd Sloot of Erwin Mulderquote:Op maandag 3 december 2007 11:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
In het Feyenoord topic post hij ook al heel trots dat hij wat heeft gehad met de vriendin van Erwin Mulder.
Ik ken hem wel van vroeger. Hij komt uit -.
Heb hem een paar jaar terug voor het laatst gezien. Hij is zo'n droeftoeter. Moet je niet teveel aandacht aan schenken.
Over w00h00quote:Op maandag 3 december 2007 12:02 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Heb je het nou over w00h00, Yoran vd Sloot of Erwin Mulder![]()
Hitler? Waar ging dat dan over?quote:Op zondag 2 december 2007 21:45 schreef Bellatrix het volgende:
Wat een mens die Natalee met d'r Hitler.
Ze zou tegen Yoran gezegd hebben dat ze uit een erg rechtse familie kwam. En maakte daarbij de bijzonder slechte opmerking dat haar moeder een zus van Hitler zou zijn.quote:
Bijzonder slecht? Best grappig toch?quote:Op maandag 3 december 2007 14:19 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ze zou tegen Yoran gezegd hebben dat ze uit een erg rechtse familie kwam. En maakte daarbij de bijzonder slechte opmerking dat haar moeder een zus van Hitler zou zijn.
Een onopgeloste moordzaak, die zijn meestal interessant om te zien.quote:Zondag 9 december in Peter R. de Vries, misdaadverslaggever:
Aanstaande zondag is de uitzending van Peter R. de Vries, misdaad-verslaggever gewijd aan de raadselachtige moord op Anneke van der Stap.
Het lichaam van deze 22-jarige studente werd op 22 juli 2005 gevonden in de bosjes van het Jaagpad in Rijswijk. Tot op de dag van vandaag is onbekend hoe, waar, waarom en door wie zij om het leven is gebracht. De zaak werd, na een uitvoerig recherche-onderzoek, in maart van dit jaar gesloten.
Peter R. de Vries doet op verzoek van de nabestaanden, en in samenwerking met politie en justitie, een ultieme poging om de zaak op te lossen. In een uitzendingvullend dossier worden alle sporen, alle onderzoeksresultaten en alle verdachten op een rij gezet. Hij presenteert feiten die tot nu toe altijd onbekend zijn gebleven.
Moet haar moordenaar worden gevonden in de wereld van de Japanse tekenkunst Manga? Of moet de dader elders worden gevonden?
Zondag om 21.30 uur op SBS6: de moord op Anneke van der Stap
Die jogger was idd een vreemde gast. Ook dat hij daarna na dat graf gaat enzo.quote:Op zondag 9 december 2007 23:10 schreef Arcee het volgende:
Fascinerend weer. Onvoorstelbaar toch dat na zo'n enorm gedetailleerd onderzoek nog niks duidelijk is.
Hoewel het wel zeker lijkt dat die jogger haar daar gezien heeft, toch? Dat is toch wel iets. Het leek tenminste dat die jogger zelf met de beschrijving van haar t-shirt kwam.
Dat was wel vreemd ja, ik kreeg niet precies mee hoeveel later hij zich pas melden.quote:Op zondag 9 december 2007 23:14 schreef Suzziieee het volgende:
Ja maar die jogger kwam pas na weken/maanden zich melden...toen was haar kleding al lang en breed in het nieuws geweest...
Maar vind die jogger wel vaag
dat is een goed punt, deden ze namelijk ook met de locatie.quote:Op zondag 9 december 2007 23:33 schreef Suzziieee het volgende:
Volgens mij is het wel zeker... weet niet wat er anders gebeurt moet zijn.Anneke was zeker niet een meisje wat zichzelf van het leven zou beroven.Dat weet je natuurlijk nooit zeker...maar toch.
Doodsoorzaak hebben ze niet kunnen vinden zeggen ze... maar ze kunnen ook dingen achterhouden ivm daderinformatie..
Misschien was ze in slaap gevallen in de trein/bus en was ze in Delft ofzo uitgekomen.quote:Op zondag 9 december 2007 23:37 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
dat is een goed punt, deden ze namelijk ook met de locatie.
Wat ik ook vreemd vind en waar Peter verder niets meer over zei:
Die jogger heeft haar daar kopend gezien zegt hij. Maar wat moest ze daar??
In het begin zei Peter dat zij vanuit het station de ander kant opwoonde en aangezien ze vaker naar Enschede ging zal ze de weg naar huis toch nog wel geweten hebben.
ik ken de situatie daar niet, maar is het niet ver lopen vanuit delft.quote:Op zondag 9 december 2007 23:43 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Misschien was ze in slaap gevallen in de trein/bus en was ze in Delft ofzo uitgekomen.
Ja dat vond ik ook wel.Maar denk dat er idd niets anders achter zit dan een vader die vol met emoties en wanhoop zit over de vermissing van zijn dochter.Ik heb het van redelijk dichtbij meegemaakt en dan gaat de vermissing je al niet in de koude kleren zitten.. laat staan als het om je eigen kind gaat.quote:Op zondag 9 december 2007 23:43 schreef TerroRobbie het volgende:
Die uitspraken van die vader waren ook wel vreemd / verdacht.
Ja, je kunt wel eens raar reageren als je vlak van te voren te horen hebt gekregen dat je dochter dood is .quote:Op zondag 9 december 2007 23:43 schreef TerroRobbie het volgende:
Die uitspraken van die vader waren ook wel vreemd / verdacht.
En daarbij denk ik niet dat die vader t gedaan heeft.quote:Op zondag 9 december 2007 23:48 schreef Suzziieee het volgende:
Ja dat vond ik ook wel.Maar denk dat er idd niets anders achter zit dan een vader die vol met emoties en wanhoop zit over de vermissing van zijn dochter.Ik heb het van redelijk dichtbij meegemaakt en dan gaat de vermissing je al niet in de koude kleren zitten.. laat staan als het om je eigen kind gaat.
Ik kan me dat ook wel voorstellen.quote:Op zondag 9 december 2007 23:48 schreef Suzziieee het volgende:
Ja dat vond ik ook wel.Maar denk dat er idd niets anders achter zit dan een vader die vol met emoties en wanhoop zit over de vermissing van zijn dochter.Ik heb het van redelijk dichtbij meegemaakt en dan gaat de vermissing je al niet in de koude kleren zitten.. laat staan als het om je eigen kind gaat.
Dus niet raar dat ze hem ook onderzocht hebben. Heeft ook maar even geduurd.quote:Op zondag 9 december 2007 23:50 schreef Ixnay het volgende:
Ja, je kunt wel eens raar reageren als je vlak van te voren te horen hebt gekregen dat je dochter dood is .
En voorstellen als naam politie agent.quote:Op zondag 9 december 2007 23:53 schreef TornadoDK het volgende:
Ik kan me dat ook wel voorstellen.
Maar hij zei ook iets van: Jammer dat ze niet in het water is gevonden dan was ze misschien aangespoeld vanuit ...(ik weet niet meer precies wat ze zeiden.
dat was natuurlijk wel vreemd en ik dat Robbie dat bedoeld.
Ik verdenk hem verder ook niet en snap ook wel dat het waarschijnlijk gewoon emotie zijn.quote:Op zondag 9 december 2007 23:56 schreef Sonnetje85 het volgende:
voorburg
dat vond ik ook idd. Maar goed voor de rest zie mijn vorige post
ook ik heb dit van dichtbij meegemaakt
voor voorstellen als naam van politie agent had mijn moeder de verklaring misschien dacht ie daarmee dichterbij te kunnen komen ofzo. Maar goed das pure speculatie. Blijft apart
Volgens mij is dat ook gezegd toen ze hem lieten vallen als verdachte.quote:Op maandag 10 december 2007 00:00 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Ik verdenk hem verder ook niet en snap ook wel dat het waarschijnlijk gewoon emotie zijn.
Maar wel jammer dat ze hem of iemand anders dat niet even laten uitleggen? waarom juist Voorburg. Is daar iemand die mogelijk iets met de zaak te maken had??
En als het puur een uitspraak was van een verwarde man, dan hadden ze dat er toch even bij kunnen zeggen zou wel zo duidelijk zijn
Ja, maar nogmaals. Daar ging het mij btw ook niet om. De onderzoeksstrategie is raar.quote:Op zondag 9 december 2007 23:54 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dus niet raar dat ze hem ook onderzocht hebben. Heeft ook maar even geduurd.
En vader vond het zelf ook terecht.
de vliet, het water waar ze aan gevonden is, loopt richting voorburg. Das de enige link die ik kan leggen. Tis gewoon een vage opmerking.quote:Op maandag 10 december 2007 00:00 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Ik verdenk hem verder ook niet en snap ook wel dat het waarschijnlijk gewoon emotie zijn.
Maar wel jammer dat ze hem of iemand anders dat niet even laten uitleggen? waarom juist Voorburg. Is daar iemand die mogelijk iets met de zaak te maken had??
En als het puur een uitspraak was van een verwarde man, dan hadden ze dat er toch even bij kunnen zeggen zou wel zo duidelijk zijn
Maar Den Haag wel.Daar zou ze theoretisch moeten zijn uitgestapt...quote:Op maandag 10 december 2007 00:04 schreef TerroRobbie het volgende:
Veel NS stations hadden 2 jaar geleden volgens mij nog (bijna) geen camera's hangen. Bovendien zijn Enschede, Amersfoort en Rijswijk nou ook niet bepaald de grootste stations?
Maar er wordt ook helemaal niets over gezegd. Ook niet over een controle van een conducteur oid.quote:Op maandag 10 december 2007 00:04 schreef TerroRobbie het volgende:
Veel NS stations hadden 2 jaar geleden volgens mij nog (bijna) geen camera's hangen. Bovendien zijn Enschede, Amersfoort en Rijswijk nou ook niet bepaald de grootste stations?
Die jongens die daar gaan vissen was ik al weer vergeten.quote:Op maandag 10 december 2007 00:00 schreef Marsepein het volgende:
Ik vond een aantal dingen erg vreemd.
- Dat er van moord wordt uit gegaan. Geen toon over andere mogelijke oorzaken.
- Geen bewakingsbeelden van de stations
- Niets over IMEI nummers van haar telefoon
- Vissers die een aantal dagen achter elkaar in een kantoor/industriegebied gaan vissen en dan in de struiken gaan zitten piesen en poepen![]()
- Dat gefocus op een witte auto, aan de hand van 1 getuige verklaring
Die was ik vergeten, ook zoiets.quote:Op maandag 10 december 2007 00:00 schreef Marsepein het volgende:
- Dat gefocus op een witte auto, aan de hand van 1 getuige verklaring
Ik dacht ook dat ze er 2 weken waren, maar twijfel aan mijzelf. Ik vermoed dat ze pas zijn gaan vissen nadat e.e.a. zich daar afgespeeld heeft.quote:Op maandag 10 december 2007 00:09 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Die jongens die daar gaan vissen was ik al weer vergeten.
Wel raar om dat in een riviertje bij een industrieterrein te doen.
Maar als ze daar sliepen zullen ze ook vast wel iets gehoord hebben, ze waren er toch 2 weken??
En ook die lucht, daar ga je toch achteraan, ik heb het nog nooit geroken maar het schijnt dat lijkenlucht echt vreselijk moet stinken. en als daar 24/7 bent dan zou je daar toch wel last van hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |