quote:
quote:
Die "cobra" cheatquote:Op zondag 22 april 2007 22:28 schreef switchboy het volgende:
AoE2 is gewoon een game die ik heb grijsgespeeld.
Altijd leuk een rush met olifanten
hoe kun je nou in godsnaam een rush met olifanten doen?quote:Op zondag 22 april 2007 22:28 schreef switchboy het volgende:
AoE2 is gewoon een game die ik heb grijsgespeeld.
Altijd leuk een rush met olifanten
Ja maar je zag wel altijd een vlek van jou kleur gewoon zo de andere dorp intrekken. En dan één a twee villagers meesturen om towers te bouwenquote:Op zondag 22 april 2007 22:37 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
hoe kun je nou in godsnaam een rush met olifanten doen?, zelfs met Mahouthry van de perzen zijn ze nog pokkelangzaam
towers is verspillingquote:Op zondag 22 april 2007 22:38 schreef switchboy het volgende:
[..]
Ja maar je zag wel altijd een vlek van jou kleur gewoon zo de andere dorp intrekken. En dan één a twee villagers meesturen om towers te bouwen![]()
toch?quote:Op zondag 22 april 2007 22:38 schreef switchboy het volgende:
[..]
Ja maar je zag wel altijd een vlek van jou kleur gewoon zo de andere dorp intrekken. En dan één a twee villagers meesturen om towers Castles te bouwen![]()
Alleen als je de snelbouw cheat aan hebt. anders duurt dat pokke lang in die tijd kan je drie of vier wachttorens neerzettenquote:
Het was alleen jammer dat als je over internet speelde eentje altijd de CD erin moest hebben ander startte hij niet doorquote:Op maandag 23 april 2007 10:29 schreef Scarface2004 het volgende:
Teutons waren echt zo bruut.
Teutonic Knights - Paladins - Halbardier - Champions - Bombard cannons misschien nog wat onagers en trebuchets....maar ze waren echt sterk.
Later ging ik meer scenario's spelen.
Germs Blood, Castle Blood, King Moves, Simpsons RPG, Ranger RPG, Spider Blood.
Je had ook altijd een NoCD crack, dan ging je gelijk in het spel...anders was je de laatste.
Geweldig spel.
Ik wou het eerst weer spelen op internet, maar via Zone.com kreeg ik allemaal troep op me PC.
En dan ook via msn opstarten héquote:Op maandag 23 april 2007 10:37 schreef switchboy het volgende:
[..]
Het was alleen jammer dat als je over internet speelde eentje altijd de CD erin moest hebben ander startte hij niet door![]()
Genaaid! Bij mijn studie (industrieel ontwerpen) heb je een laptop nodig en bij een college ergonomie, of elektronica, zie je vaak de halve collegezaal achter z'n opengeklapte laptop, beetje te msn'en, surfen of gamenquote:Op maandag 23 april 2007 10:45 schreef B_BOY het volgende:
nu krijg ik ook zin om te spelen. terwil ik in collegle zit dus kan niet![]()
combineer cataphrachts met vol geupgrade mangudais, en mongol siege rams, met drill tech en gevuld met 6 championsquote:Op maandag 23 april 2007 10:19 schreef Gronnaephos het volgende:
Age of Empires II is de beste RTS ooit, vind ik. Ik speel het nu even niet zo vaak, maar er zijn altijd periodes dat ik elke dag een beetje speel, multiplayer met maten of die grappige 'mods' die vanaf The Zone te spelen zijn. De campaigns ken ik ook allemaal wel en ik ontwerp soms een paar maps.
Heb ook nog een beker staan waar serieus in het plaatje gegraveerd staat 'Winnaar Age of Empires II - Boeskool LAN 5'![]()
![]()
![]()
Ooh,,, wat een geweldig goeie game is het ook eigenlijk.![]()
![]()
![]()
Favo: Teutons, die zijn gewoon té overpowered. De Byzantines ook een beetje, maar die hebben geen fatsoenlijke special units. De Saracens hebben uitstekende Mamelukes![]()
wachttorens zijn peop, ik gebruik kastelen, en dan 2 of 3 gevuld met troepen, het liefst cavalry archersquote:Op maandag 23 april 2007 09:26 schreef switchboy het volgende:
[..]
Alleen als je de snelbouw cheat aan hebt. anders duurt dat pokke lang in die tijd kan je drie of vier wachttorens neerzetten
TFT is vet, maar god wat heb ik AoE 2 veel gespeeld zeg...quote:Op maandag 23 april 2007 01:06 schreef Demon_Hunter het volgende:
Er is maar 1 echt goede rts : wc3liefst met tft ofc
TFT je ook online ?quote:Op maandag 17 september 2007 14:28 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
TFT is vet, maar god wat heb ik AoE 2 veel gespeeld zeg...
Hele map vol castle's bouwen.
de Hunnen hebben wat toen Rusland was veroverdquote:Op maandag 17 september 2007 17:12 schreef Elixabete het volgende:
Zolang ik Rusland kan zijn wil ik je wel verslaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |