Tis geen neppert als je dat bedoeldquote:Op zondag 22 april 2007 20:13 schreef Blue_ei het volgende:
Echt waar
Dit gaat die fotoshoppenquote:Op zondag 22 april 2007 20:15 schreef avonne het volgende:![]()
kun je nog een foto nemen met de krant van gister
Exactamundoquote:Op zondag 22 april 2007 20:19 schreef Blue_ei het volgende:
Je heb ook varens in je tuintje!
[afbeelding]
Deze?quote:Op zondag 22 april 2007 20:19 schreef Piovan het volgende:
Komt er dan een supergrote vlieg uit ofzo?
Attack from outer space?
quote:
hij ziet er wel ranzig uit zegquote:Op zondag 22 april 2007 20:11 schreef Piovan het volgende:
Ik zat wat in de zon met mijn laptop, en ineens zag ik wat glimmen tussen het struikgewas. Ik loop ernaartoe, en zie dat het een kneitergrote worm is. Waar die vanaf komt![]()
Foto voor ongelovigen, ik schrok er wel een beetje van, en hij leefde. Ik heb hem weer teruggezet
[afbeelding]
![]()
Mijn larf is niet glibberig!quote:
Deze larf is wel glibberig,quote:
Bah, wat grootquote:Op zondag 22 april 2007 20:11 schreef Piovan het volgende:
Ik zat wat in de zon met mijn laptop, en ineens zag ik wat glimmen tussen het struikgewas. Ik loop ernaartoe, en zie dat het een kneitergrote worm is. Waar die vanaf komt![]()
Foto voor ongelovigen, ik schrok er wel een beetje van, en hij leefde. Ik heb hem weer teruggezet
[afbeelding]
![]()
jij zegt het....quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:01 schreef Alet het volgende:
Getverdemme, hoop niet dat ik die ooit in mijn tuin zal vinden.
Als het de larve van een vliegend hert is dan heb je een zeldzaam beestje (voor Nederland dan) in je tuin.quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:39 schreef Piovan het volgende:
lol hij is er nog en hij leeft nog
Larve van een vliegend hert kan wel 10 cm wordenquote:Op dinsdag 24 april 2007 18:45 schreef Fliepke het volgende:
En ik dacht even dat dit een grapje was met een foto van een of ander tropisch bos. Kan het ook nog echt
ik ben wel gewend met beestenquote:Op dinsdag 24 april 2007 18:47 schreef Sneeuwvlok het volgende:
trouwens, respect dat je hem gewoon hebt opgepakt![]()
Strax kruipt er zo'n beest uit mn pipiquote:Op dinsdag 24 april 2007 18:51 schreef Piovan het volgende:
ja dat is het!
net een penis toen ik hem de eerste keer zag liggen
Hij was net een het masturberen, daarom istie witquote:Op dinsdag 24 april 2007 18:53 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Wat was hij aan het doen toen je hem pakte? (Ja, domme vraag misschien.Maar aangezien die beesten OF aan het eten zijn OF zich aan het ingraven zijn, ben ik wel benieuwd.)
Hij is beschermd, geloof ik.quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:00 schreef Piovan het volgende:
google image
[afbeelding]
Best mooi beestje, mag je vast niet als huisdiertje pakken
En beschermd, dus verboden te koken.quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als het de larve van een vliegend hert is dan heb je een zeldzaam beestje (voor Nederland dan) in je tuin.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:05 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Ik vind de Neushoornkever echt schattig.![]()
[afbeelding]
Inderdaad, staat op http://www.geocities.com/thuisindenatuur/vliegendhert.html. Daar vragen ze zelfs om waarnemingen/vondsten te melden bij Naturalis.quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:03 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Hij is beschermd, geloof ik.
ah dies liefquote:Op dinsdag 24 april 2007 19:05 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Ik vind de Neushoornkever echt schattig.![]()
[afbeelding]
Piovan, meld je het ook evenquote:Op dinsdag 24 april 2007 19:07 schreef ROG het volgende:
Inderdaad, staat op http://www.geocities.com/thuisindenatuur/vliegendhert.html. Daar vragen ze zelfs om waarnemingen/vondsten te melden bij Naturalis.
Sorry, this GeoCities site is currently unavailable.quote:
De Egyptenaren aten ook poepquote:Op dinsdag 24 april 2007 19:14 schreef postmortum het volgende:
de mestkever werd vroeger in het oude egypte vereerd![]()
Hier nog één met een insectenfobie. De rillingen lopen op m'n rug.quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:52 schreef kyraaa het volgende:
brrrrr
Krijg al gewoon de kriebels als ik dr aan denk...
Word al panisch van een mug![]()
insektenfobie![]()
Ik zou maar eens naar de dokter gaan dan, lijkt me niet goed..quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:51 schreef Piovan het volgende:
ja dat is het!
net een penis toen ik hem de eerste keer zag liggen
quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:07 schreef ROG het volgende:
[..]
Inderdaad, staat op http://www.geocities.com/thuisindenatuur/vliegendhert.html. Daar vragen ze zelfs om waarnemingen/vondsten te melden bij Naturalis.
Zuid-Limburgquote:Op zaterdag 28 april 2007 15:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daar loop ik stage!
Als ik het meld, maak ik vast een goede indruk!![]()
Waar woon je ergens, Piovan?
Dat geeft niet, hij is er wel gespot.quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:17 schreef Piovan het volgende:
[..]
Zuid-Limburg
maar hij is al een paar dagen weg, zoals ik al meldde
Heb ik ook, en ik ben een manquote:Op dinsdag 24 april 2007 18:52 schreef kyraaa het volgende:
brrrrr
Krijg al gewoon de kriebels als ik dr aan denk...
Word al panisch van een mug![]()
insektenfobie![]()
Vanwaar die kick?quote:
Was onnodigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |