3, zie je toch zo.quote:Op zondag 22 april 2007 23:28 schreef BENJOLA het volgende:
hoeveel hersencellen heeft deze???
Eentje.quote:Op zondag 22 april 2007 23:28 schreef BENJOLA het volgende:
hoeveel hersencellen heeft deze???
Vrouwen zijn altijd pisnijdig op mooie sexy gekleede vrouwen. Vandaar dat smoophy constant overal rondpost dat ze een hoer is en maar 1 hersencel heeftquote:Op maandag 23 april 2007 09:26 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Eentje.
Maar die deelt ze met haar hele familie dus als ze in DGK is mag zij 'm even gebruiken.
En dat is een adminquote:Op maandag 23 april 2007 18:23 schreef BRIMAGE het volgende:
[..]
Vrouwen zijn altijd pisnijdig op mooie sexy gekleede vrouwen. Vandaar dat smoophy constant overal rondpost dat ze een hoer is en maar 1 hersencel heeft.
Dan heb je blijkbaar nooit gelezen wat ik overquote:Op maandag 23 april 2007 18:23 schreef BRIMAGE het volgende:
[..]
Vrouwen zijn altijd pisnijdig op mooie sexy gekleede vrouwen. Vandaar dat smoophy constant overal rondpost dat ze een hoer is en maar 1 hersencel heeft.
en dit zegt zeker een vrouw ?quote:Op zondag 22 april 2007 20:20 schreef shmoopy het volgende:
Ik vind het maar een ongelooflijk sneue hoer.
En mannen doen dat niet?quote:Op dinsdag 24 april 2007 05:07 schreef teknomist het volgende:
Het is algemeen bekend dat vrouwen graag elkaar bekritiseren.. Ik weet niet waarom ze het doen maar het is wel grappig...
daar zeg je wat mooie sexy geklede vrouwen.....dus geen hoerige kleren en daar zijn wij vrouwen niet jaloers op....kijk nena die zag dr nooit hoerig uit!das een mooie vrouw met leuke kledingquote:Op maandag 23 april 2007 18:23 schreef BRIMAGE het volgende:
[..]
Nee, mannen kijken alleen naar vrouwen. Mannen gaan niet onderling discussiëren of het kapsel van die man die voorbij komt lopen wel zo goed zit. Mijn vriendin liep laatst door de stad en toen zag ze de ex van een goede vriendin haar met een nieuwe vlam. Ze belde haar vriendin gelijk op om mee te delen dat die vlam van haar ex echt lelijk haar had.quote:
Pre-cieeees.quote:Op dinsdag 24 april 2007 07:44 schreef zaadjuh het volgende:
[..]
daar zeg je wat mooie sexy geklede vrouwen.....dus geen hoerige kleren en daar zijn wij vrouwen niet jaloers op....kijk nena die zag dr nooit hoerig uit!das een mooie vrouw met leuke kleding
Nou ik weet niet van welke planeet jij komt, maar ik ken genoeg mannen die op andere mannen commentaar hebben. Niet op de wijze als wij vrouwen, jullie hebben een geheel eigen manier. "Wat een patser, wat een macho, wat een opgepompte draak, zeker anabolen, ach das geen vent, das een mietje, etc. etc. etc. "quote:Op dinsdag 24 april 2007 07:48 schreef teknomist het volgende:
[..]
Nee, mannen kijken alleen naar vrouwen. Mannen gaan niet onderling discussiëren of het kapsel van die man die voorbij komt lopen wel zo goed zit. Mijn vriendin liep laatst door de stad en toen zag ze de ex van een goede vriendin haar met een nieuwe vlam. Ze belde haar vriendin gelijk op om mee te delen dat die vlam van haar ex echt lelijk haar had.. Andere vrouwen afkraken om je vriendin tegemoet te komen; dat heb ik mannen nooit zien doen.
.
maar ze was wel een domme snolquote:Op dinsdag 24 april 2007 07:44 schreef zaadjuh het volgende:
[..]
daar zeg je wat mooie sexy geklede vrouwen.....dus geen hoerige kleren en daar zijn wij vrouwen niet jaloers op....kijk nena die zag dr nooit hoerig uit!das een mooie vrouw met leuke kleding
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |