Niet volgens het topicidquote:Op zondag 22 april 2007 19:14 schreef cinnamongirl het volgende:
Ha, jij was eerst!
Dat zul je altijd zien, hè?quote:Op zondag 22 april 2007 19:14 schreef cinnamongirl het volgende:
Ha, jij was eerst!
Nou okee, ze was eerst met een OPquote:
Hij was de zanger van de 80's glammetalband Motley Crue, met Tommy Lee als drummer:quote:Op zondag 22 april 2007 19:34 schreef Elvi het volgende:
Wie is Vince Neil?Waa moet ik die van kennen?
Van de hairmetalband Motley Crue. 'N heul onflatteuze band uit de jaren tachtig.quote:Op zondag 22 april 2007 19:34 schreef Elvi het volgende:
Wie is Vince Neil?Waa moet ik die van kennen?
Yo! Peace out sista!quote:Op maandag 23 april 2007 12:56 schreef Ephemera het volgende:
Yo00o peEps! V3t t0f diT t0picJUhhh. Peace!
Die bikini is echt te klein/te strak.quote:Op zondag 22 april 2007 19:55 schreef cinnamongirl het volgende:
Rare bobbel bij d'r tiet:
[afbeelding]
Én het omhoogstaande plukje haar, JohnnyK.quote:
In mijn dorp, op de jaarlijkse braderie, lopen er zo honderden per dag rond.quote:Op maandag 23 april 2007 19:05 schreef cinnamongirl het volgende:
Kelly Clarkson niet op d'r best:
[afbeelding]
Ohh.. Keanu was ooit toch behoorlijk aantrekkelijkquote:Op dinsdag 24 april 2007 10:47 schreef cinnamongirl het volgende:
Dit is eigenlijk niet eerlijk, want ouderdom is niet tegen te gaan en daarbij ziet Kim Cattrall (50) er nog hot uit voor haar leeftijd. Maar toch is het even schrikken:
[afbeelding]
Keanu (43) gaat ook hard achteruit, en zijn 22-jarige vriendinnetje maakt het contrast alleen maar groter:
[afbeelding]
Komt door dat pakje sigaretten op tafelquote:Keanu (43) gaat ook hard achteruit, en zijn 22-jarige vriendinnetje maakt het contrast alleen maar groter:
Christ, wat is dat een vetklep gewordenquote:Op dinsdag 24 april 2007 19:53 schreef narvik het volgende:
John Travolta (staat ie nou te zeiken??)
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |