Z'n eerste voorspellingen.quote:Op zondag 22 april 2007 18:52 schreef cultheld het volgende:
[..]
Let maar op:
Sneijder Barca
Huntelaar Italië of Engeland
Kluivert Ajax
Alves Ajax
![]()
22 miljoen inderdaad.quote:Op zondag 22 april 2007 19:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
Sportief! Alves was 22 miljoen toch? En Huntelaar naar Man Utd toch?
En de bron was Sarpong?
Maar dingen als "Huntelaar naar Engeland/Italie" en "Sneijder naar Barca" of "Farval naar Spanje" liggen zo voor de hand, dat elke pannenkoek dat kan voorspellen.quote:Op zondag 22 april 2007 19:41 schreef Zwansen het volgende:
Als de helft hiervan waar blijkt te zijn loop ik een half jaar met een foto van Cultheld als ava. Als opvolger van MJ, wat een eer.
Sankoh > PSVquote:
Eg niet..quote:Op zondag 22 april 2007 20:03 schreef Cyberia18 het volgende:
Buijs > Groningen
quote:Op zondag 22 april 2007 20:03 schreef Cyberia18 het volgende:
Lindenbergh > Feyenoord
Anastasiou > Feyenoord
Buijs > Groningen
Saviola > Ajax
Quaresma > Ajax
Sneijder > Man U
KJH > Man U
Deze transfers zullen eind mei bekend worden gemaakt, je mag dus gerust zeggen dat we hier met een primeur hebben te maken op FOK. Overigens zal ik eind deze week nog een hele grote aankondiging doen, stay tuned dus.
Heeft het te maken met de recentelijke contacten tussen Bobson en Rijkaard onlangs op het Ramblas?quote:Op zondag 22 april 2007 20:12 schreef Cyberia18 het volgende:
Eens even denken, de speler is in ieder geval niet afkomstig van de gebroeders Koeman. Hier moet je het voorlopig ook mee doen.
quote:Op zondag 22 april 2007 20:17 schreef Longmen het volgende:
[..]
Heeft het te maken met de recentelijke contacten tussen Bobson en Rijkaard onlangs op het Ramblas?
Sorry Longmen maar meer kan ik niet écht zeggen, vrijdag zal ik de aankondiging met jullie delen. Exclusief voor FOK!quote:Op zondag 22 april 2007 20:12 schreef Cyberia18 het volgende:
Eens even denken, de speler is in ieder geval niet afkomstig van de gebroeders Koeman. Hier moet je het voorlopig ook mee doen.
Sneijder en KJH hoeven we niet bij Man U.quote:Op zondag 22 april 2007 20:03 schreef Cyberia18 het volgende:
Lindenbergh > Feyenoord
Anastasiou > Feyenoord
Buijs > Groningen
Saviola > Ajax
Quaresma > Ajax
Sneijder > Man U
KJH > Man U
Deze transfers zullen eind mei bekend worden gemaakt, je mag dus gerust zeggen dat we hier met een primeur hebben te maken op FOK. Overigens zal ik eind deze week nog een hele grote aankondiging doen, stay tuned dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |