abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48614665
quote:
Op zondag 22 april 2007 20:34 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Wel dat je niet met jan en alleman mag neuken. Dus gewoon serieuze vraag, niet om je af te katten (oh ik word serieus in ONZ ): als je christelijk bent, hoe kun je dat dan goedkeuren?
Stond er ook niet in de bijbel:"Kijk niet naar de splinter in het oog van een ander, als u de balk in uw eigen ogen niet ziet."?

Niet dat ik het voor VW op wil nemen, integendeel zelfs, maar al die christenen vinden zichzelf over het algemeen beter dan de rest van de wereld.(vooral die met een visje op de auto) En als ik dan bijv. zie dat ze hier in de kerk met elkaar overhoop liggen weet ik weer dat ik de juiste keuze heb gemaakt door me destijds uit te schrijven. Er zitten me iets te veel hypocriete mensen in de kerk. Net als de idioot die over de vuurwerkramp in Enchede zei:"Het is de straf van God." Diegene was dominee. Mijns inziens heeft hij dan niets begrepen van naastenliefde en respect jegens anderen. En er zijn me iets te veel gelovigen die andere mensen de wetten voorschrijven.

Maar goed , dat is off-topic en veel te serieus voor dit topic.
pi_48614670
quote:
Op zondag 22 april 2007 21:55 schreef Maisnon het volgende:
[afbeelding]
Nostalgie
  zondag 22 april 2007 @ 22:04:12 #103
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_48614933
quote:
Op zondag 22 april 2007 21:57 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Stond er ook niet in de bijbel:"Kijk niet naar de splinter in het oog van een ander, als u de balk in uw eigen ogen niet ziet."?

Niet dat ik het voor VW op wil nemen, integendeel zelfs, maar al die christenen vinden zichzelf over het algemeen beter dan de rest van de wereld.(vooral die met een visje op de auto) En als ik dan bijv. zie dat ze hier in de kerk met elkaar overhoop liggen weet ik weer dat ik de juiste keuze heb gemaakt door me destijds uit te schrijven. Er zitten me iets te veel hypocriete mensen in de kerk. Net als de idioot die over de vuurwerkramp in Enchede zei:"Het is de straf van God." Diegene was dominee. Mijns inziens heeft hij dan niets begrepen van naastenliefde en respect jegens anderen. En er zijn me iets te veel gelovigen die andere mensen de wetten voorschrijven.

Ja, en daarom heb ik ook heus geen oordeel over haar, ik heb alleen wel mijn eigen mening gebaseerd op de Bijbel en als ik netjes vraag wat zij vindt en vervolgens constateer dat ik het niet met haar eens ben, is er toch niks aan de hand?
Misschien zie jij een mening hebben te snel als een oordeel hebben..
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
  zondag 22 april 2007 @ 22:07:31 #104
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_48615074
quote:
Op zondag 22 april 2007 21:57 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Ja, je zou bijna denken dat christenen ook gewoon mensen zijn.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
  zondag 22 april 2007 @ 22:09:02 #105
78309 WurM
Minder dan 1% vet
pi_48615130
quote:
Op zondag 22 april 2007 21:34 schreef Strychnine het volgende:

[..]

Sorry, overheen gelezen
Alles gaat goed hier, ben bezig met de voorjaarsschoonmaak op mijn kamer. Zo kom je nog eens interessante dingen tegen
Hoe is het met jou?
Verkouden, morgen eerste dag stage...
Maar wel oke

Ik ga binnenkort, als ik weer eens weekend heb, mijn kamer ook maar eens opruimen... Wordt wel tijd
Ladidadida: Trusten WurMpie!
fraubitch: truste WurM :*
yvonne: Trusten WurM
Meer van dit
pi_48615271
quote:
Op zondag 22 april 2007 22:09 schreef WurM het volgende:

[..]

Verkouden, morgen eerste dag stage...
Maar wel oke

Ik ga binnenkort, als ik weer eens weekend heb, mijn kamer ook maar eens opruimen... Wordt wel tijd
Verkoudheden zouden echt verboden moeten worden he
Mijn kamer zal voor juni waarschijnlijk nog niet klaar zijn (en ja, hij wordt alleen opgeruimd, niet eens opnieuw behangen of ingericht of iets).
Vivre
  zondag 22 april 2007 @ 22:20:15 #107
78309 WurM
Minder dan 1% vet
pi_48615585
quote:
Op zondag 22 april 2007 22:12 schreef Strychnine het volgende:

[..]

Verkoudheden zouden echt verboden moeten worden he
Mijn kamer zal voor juni waarschijnlijk nog niet klaar zijn (en ja, hij wordt alleen opgeruimd, niet eens opnieuw behangen of ingericht of iets).
Ja, echt vervelend Maar goed, gaat vast wel weer over

Je hebt nog sowieso een maand de tijd, als je voor juni klaar wilt zijn Je bewijst hiermee wel weer dat je niet in mijn stereotype van vrouw past, maar goed
Ik hoop dat ik m'n kamer in een vrij middagje opgeruimd kan hebben
Ladidadida: Trusten WurMpie!
fraubitch: truste WurM :*
yvonne: Trusten WurM
Meer van dit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')