quote:Op zondag 29 april 2007 00:41 schreef Hertog_Martin het volgende:
Er is een hele simpele criteria voor een waardig kampioen: de meeste punten uit 34 wedstrijden.

Drie sterkte ploegen? Ajax en PSV speelden zo wisselvallig als de pest. AZ was over de hele linie de beste vanwege de degelijkheid en de echte teamspirit. Van een team heeft men in Ajax niet meer gehoord sinds 1999 en PSV heeft last van het Koemanvirus... (dat heerst, kijk maar naar Feyenoord)quote:Op zondag 29 april 2007 00:48 schreef mcyodogg het volgende:
Ik heb wel de stelling dat een kampioen altijd terecht is, of het nou dominant gebeurd is of niet. Maar ja, als straks 3 ploegen met hetzelfde aantal punten eindigen, dan is de marge natuurlijk wel erg klein.

nederland is eigenlijk een dwerg qua voetbal nu, het wordt gezien als een trainingscompetitie voor spelers, getuige de spelers die ooit hebben meegelopen bij nederlandse clubs en die het nu gemaakt hebbenquote:Op zondag 29 april 2007 00:53 schreef xFriendx het volgende:
Hoe dit kampioenschap dan ook moge eindigen, ik hoop dat Ajax en AZ (ook PSV, hoewel het er dan misschien wat minder rooskleurig uitziet) doorgroeien en we binnen enkele jaren weer eens de kont kunnen schoppen van topploegen zoals Chelsea, Man U en Barcelona. Het wordt tijd dat niet alleen Nederlandse spelers sleutelrollen spelen in buitenlandse ploegen maar dat ook Nederlandse ploegen weer eens doordringen tot het hoogste niveau.

Ik denk dat het juist alleen maar slechter gaat worden, nu clubs als Chelsea alle talentjes al op hun 16e weg gaan halen uit Nederland.quote:Op zondag 29 april 2007 00:53 schreef xFriendx het volgende:
Hoe dit kampioenschap dan ook moge eindigen, ik hoop dat Ajax en AZ (ook PSV, hoewel het er dan misschien wat minder rooskleurig uitziet) doorgroeien en we binnen enkele jaren weer eens de kont kunnen schoppen van topploegen zoals Chelsea, Man U en Barcelona. Het wordt tijd dat niet alleen Nederlandse spelers sleutelrollen spelen in buitenlandse ploegen maar dat ook Nederlandse ploegen weer eens doordringen tot het hoogste niveau.

Ik hoop dat zoiets niet doorzet, dat is natuurlijk de lat wat betreft het maximaal haalbare omlaag gooien als goede voetballers al zo snel weg gaan.quote:Op zondag 29 april 2007 00:55 schreef g4st het volgende:
[..]
Ik denk dat het juist alleen maar slechter gaat worden, nu clubs als Chelsea alle talentjes al op hun 16e weg gaan halen uit Nederland.

Sterker nog als Ajax 7-0 voor staat bij Willem II en AZ slechts op 1-0, dan laat Excelsior AZ die tweede ook nog wel maken hoor.quote:Op zondag 29 april 2007 03:27 schreef rubbereend het volgende:
AZ gaat dik winnen van Excelsior............ Een club uit Rotterdam gaat Ajax toch geen kampioen maken.....

quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:43 schreef Toffe_Ellende het volgende:
En dat ze in Tilburg dan blij zijn om met 0-10 te verliezen, alleen vanwege Scheringa

vites zal wel meewerkenquote:Op zondag 29 april 2007 09:46 schreef Dylan Dog het volgende:
Heb om een fles wijn gewed dat PSV in ieder geval boven Ajax eindigt. Moeten Farfán cs. wel flink aan de bak als ik die losers uit Tilburg zo hoor...

Je kan me een hoop wijs maken, maar niet dat een Rotterdamse club Ajax de titel gunt.quote:Op zondag 29 april 2007 09:44 schreef sjimz het volgende:
[..]
It aint over till Erica Terpstra sings!

Geen idee of de supporters van Excelsior zo anti ajax/amsterdam zijn.quote:Op zondag 29 april 2007 09:50 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Je kan me een hoop wijs maken, maar niet dat een Rotterdamse club Ajax de titel gunt.
En bovendien hebben we het over Excelsior, kom op. Daar win AZ echt wel van met de honger die ze hebben nu.![]()

Toen zaten beide teams in hun slechte periode.quote:Op zondag 29 april 2007 09:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
Geen idee of de supporters van Excelsior zo anti ajax/amsterdam zijn.
Psv en Ajax hebben zich ook in Excelsior verslikt hoor![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |