Waarin overdrijf ik? Dat Sylvia kan denken dat Jaap dat veulentje wat aan zou kunnen doen?quote:Op zondag 22 april 2007 17:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Overdrijf je nu niet een beetje?Alleen de kikkers en salamanders moesten ze van mij met rust laten.
Dat hondje ... voor de zoveelste keer, Amanda was voor dat incident constant bezig die beestjes op het bed van Eric te zetten, juist om hem te irriteren. Ze heeft die beestjes zelf het spel ingetrokken, daarnaast heeft Eric dat beestje gewoon netjes in die (open) kist gedaan, zeg maar net als dat je je hond even in de gang 'opsluit'.quote:Op zondag 22 april 2007 17:49 schreef akveor het volgende:
...
Daarentegen de kikker en salamanderjacht... het opsluiten van het hondje... van de zg wannabee 'helden' van de Gouden Kooi vond ik echt onpasselije akties. Zij waren het die ten faveure van dieren andere miljonairs wilden pakken. Schandalig.
Het ging meer om de ding erboven neit alleen om het hondje, reageer daar eens op.quote:Op zondag 22 april 2007 17:55 schreef elcastel het volgende:
[..]
Dat hondje ... voor de zoveelste keer, Amanda was voor dat incident constant bezig die beestjes op het bed van Eric te zetten, juist om hem te irriteren. Ze heeft die beestjes zelf het spel ingetrokken, daarnaast heeft Eric dat beestje gewoon netjes in die (open) kist gedaan, zeg maar net als dat je je hond even in de gang 'opsluit'.
Tijd is een rekbaar begrip.quote:Op zondag 22 april 2007 17:53 schreef mootie het volgende:
Nicolaas vader was pas nog 7 jaar geleden overleden, nu 5 jaar geleden?
Huub bedoelt misschien PMSquote:Op zondag 22 april 2007 17:56 schreef Gert het volgende:
Huub: "Ik ken genoeg mensen met MPS".
Tuurlijk Huub.
Jaap heeft het zelf ook.quote:Op zondag 22 april 2007 17:56 schreef Dark het volgende:
Jaap weet zeker dat Natas borderline heeft.
Als ik Ellen was, zou ik voor de zekerheid mijn paarden daar weghalen.quote:Op zondag 22 april 2007 17:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als Jaap dat veulentje wat aandoet, dan geef ik geen cent meer voor zijn leven.
Ach kom op, dadelijk staat overal op internet dat Jaap heeft gedreigd het veulen wat aan te doen terwijl maar één iemand dat oppert hier. De rest neemt dat allemaal zo over.quote:Op zondag 22 april 2007 17:57 schreef kissa het volgende:
[..]
Als ik Ellen was, zou ik voor de zekerheid mijn paarden daar weghalen.
Gisteren zei ze er ook wat van toen Jaap een zwabber naar Sylvia wilde gooien terwijl ze aan het paardrijden was.quote:Op zondag 22 april 2007 17:57 schreef kissa het volgende:
[..]
Als ik Ellen was, zou ik voor de zekerheid mijn paarden daar weghalen.
Tuurlijk, op het moment dat het veulen werd geboren zat Jaap met Nico te zeveren over stoelen omgooien, oppassen voor de plasma en andere tactieken. Hij heeft half gekeken, maar vond het niet nodig om ter plekke te gaan kijken, zoals de rest deed.quote:Op zondag 22 april 2007 17:56 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Het ging meer om de ding erboven neit alleen om het hondje, reageer daar eens op.
Van iemand die zichzelf zo enorm veel schade toericht kun je werkelijk alles verwachtenquote:Op zondag 22 april 2007 17:59 schreef noekje het volgende:
[..]
Ach kom op, dadelijk staat overal op internet dat Jaap heeft gedreigd het veulen wat aan te doen terwijl maar één iemand dat oppert hier. De rest neemt dat allemaal zo over.
Jaap gaat echt niks doen met die dieren.
Okay dan voeg Ik Amanda ook toe aan de 'helden' van DGK.... Ik was het even vergeten.quote:Op zondag 22 april 2007 17:55 schreef elcastel het volgende:
[..]
Dat hondje ... voor de zoveelste keer, Amanda was voor dat incident constant bezig die beestjes op het bed van Eric te zetten, juist om hem te irriteren. Ze heeft die beestjes zelf het spel ingetrokken, daarnaast heeft Eric dat beestje gewoon netjes in die (open) kist gedaan, zeg maar net als dat je je hond even in de gang 'opsluit'.
algenquote:Op zondag 22 april 2007 17:59 schreef S.Flodder het volgende:
waarom is het zwembad groen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |