Een KUT wedstrijd is wel erg overdreven. In de eerste helft speelde ze dominant op een paar minuten na dan. Twee helft was een stuk minder, maar de laatste 20 min hadden we het aardig opgepakt. Ik heb de wedstrijd volledig bekeken en het was zeker geen kut wedstrijd. Alleen is het enorm spijtig dat ze er niet meer hebben weten te maken, want voor rust had het toch echt wel 5-0 moeten staan.quote:Op zondag 22 april 2007 21:07 schreef devv05 het volgende:
Wat een KUT wedstrijd vandaag zeg. Het ging zo goed tot de 3-0, na die dramatische wissel van Ten Cate ging alles fout. Vandaag had je qua doelsaldo gewoon bijna gelijk aan AZ kunnen komen te staan. Nu is het gespeeld, en is AZ gewoon kampioen.
Dankzij Wegereef niet in de laatste plaats, die mogen ze wel een bloemetje sturen. Maarja dat kut Ajax heeft het voor de zoveelste keer weer zelf laten liggen. Heb ze de wedstrijd tegen RKC nog steeds niet vergeven.
Als hun de playoffs niet halen ga ik geen wedstrijd kijken.quote:Op zondag 22 april 2007 21:11 schreef devv05 het volgende:
fnoord haalt de playoffs niet.
Ik speel liever tegen Feyenoord dan tegen Roda of Heerenveen. Serieus.quote:Op zondag 22 april 2007 21:10 schreef Longmen het volgende:
Dus Ajax-Feynoord voor de play offs als t zo blijft. Leuk weer een dubbele clash!
Tuurlijk ik ook!quote:Op zondag 22 april 2007 21:14 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Ik speel liever tegen Feyenoord dan tegen Roda of Heerenveen. Serieus.
Het was wel een KUT wedstrijd. Ze hadden hier gewoon 9-0 moeten winnen. Die wissel was een blunder van Ten Cate en de 3-1 en 3-2 waren echt belachelijk.quote:Op zondag 22 april 2007 21:13 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Een KUT wedstrijd is wel erg overdreven. In de eerste helft speelde ze dominant op een paar minuten na dan. Twee helft was een stuk minder, maar de laatste 20 min hadden we het aardig opgepakt. Ik heb de wedstrijd volledig bekeken en het was zeker geen kut wedstrijd. Alleen is het enorm spijtig dat ze er niet meer hebben weten te maken, want voor rust had het toch echt wel 5-0 moeten staan.
Natuurlijk ook qua affiche, maar ook qua sterkte van de tegenstander. Wat zit ik eigenlijk te lullen idd, da's vrij logischquote:
Nee joh, de wissel was tactisch uitstekend want we kregen daarna veel kansen.quote:Op zondag 22 april 2007 21:15 schreef devv05 het volgende:
[..]
Het was wel een KUT wedstrijd. Ze hadden hier gewoon 9-0 moeten winnen. Die wissel was een blunder van Ten Cate en de 3-1 en 3-2 waren echt belachelijk.
haha hoezoquote:Op zondag 22 april 2007 21:14 schreef stefmans het volgende:
[..]
Als hun de playoffs niet halen ga ik geen wedstrijd kijken.
Open deur iddquote:Op zondag 22 april 2007 21:16 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Natuurlijk ook qua affiche, maar ook qua sterkte van de tegenstander. Wat zit ik eigenlijk te lullen idd, da's vrij logisch.
Kan niet.quote:Op zondag 22 april 2007 21:19 schreef PizzaSalami het volgende:
Het mooiste lijkt me nog dat het op onderling resultaat aankomt.
Het was eerder een kut wedstrijd als je achteraf kijkt naar wat de concurrenten hebben gedaan. Door de winst van AZ hebben ze het ons in een bijna ongunstige mogelijkheid geplaatst als we naar de landstitel kijken. Op de twee verdedigingsfouten na had Ajax gewoon meer door moeten drukken en bij rust al er nog 3 meer in moeten prikken. Tuurlijk was de wissel van Ten Cate niet best, maar Ajax had ook in de tweede helft kansen genoeg om te werken aan de doelsaldo. Kijkend naar het spel was ik redelijk tevreden alleen was het zo jammer dat ze maar weinig aan de doelsaldo hebben gewerkt. Je kunt eerder zeggen dat de uitslag kut was.quote:Op zondag 22 april 2007 21:15 schreef devv05 het volgende:
[..]
Het was wel een KUT wedstrijd. Ze hadden hier gewoon 9-0 moeten winnen. Die wissel was een blunder van Ten Cate en de 3-1 en 3-2 waren echt belachelijk.
Ach Willem II heb amsterdamsche trainer, die doen dus niets meer. 0-5 denk voor ajaxquote:Op zondag 22 april 2007 21:19 schreef Longmen het volgende:
8-0 tegen Willem II is te doen en dan 1-0 AZ![]()
"maar" met 7-0 ook.quote:Op zondag 22 april 2007 21:20 schreef twi het volgende:
We hoeven maar met 7-0 te winnen, aangezien we meer goals hebben gemaakt
als doelsaldo gelijk is dan komt het op wie het meest gescoord heeft..., dat is in dit geval ajaxquote:Op zondag 22 april 2007 21:19 schreef PizzaSalami het volgende:
Het mooiste lijkt me nog dat het op onderling resultaat aankomt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |