Was al 2 keer in slaap gevallen, goal van Utrecht gemistquote:
was gewoon een zuivere goal..quote:Op zondag 22 april 2007 20:34 schreef twi het volgende:
Jezus wat een klotegoal, die tweede van Sparta. Gelukkig maakte Vink het goed met de penalty, maar wat een knurft zeg. Zie de goal nu pas, stond nog in de rij voor m'n broodje frikandel
[..]
Was al 2 keer in slaap gevallen, goal van Utrecht gemist
Ach Noord Hollandse clubs zijn altijd wel goed in rotterdamquote:Op zondag 22 april 2007 20:39 schreef Cyberia18 het volgende:
Nou ik ga er vanuit dat AZ gemakkelijk wint van Excelsior en dan moeten wij maar met 10-0 winnen willen zeker zijn van de titel. Overigens speelt Excelsior nou toch meer voor niets dus tsja...
Zoals Wesley al aangaf dus.quote:Op zondag 22 april 2007 20:39 schreef JelleS het volgende:
Ten Cate: Het was gewoon een goede tactische zet
Ja hoor, een belachelijke wissel waardoor je de ruimtes voor klein maakt terwijl je juist goed van de ruimte gebruik maakt, en achter de ruimte vergroten zodat de snelle spelers van Sparta gemakkelijk kunnen doorlopen.
Nog een dommere wissel dan Bosvelt inbrengen voor Robben.
Excelsior, Heerenveen, AZ uit, PSV thuis etc. ook.quote:Op zondag 22 april 2007 20:43 schreef manny het volgende:
RKC uit gaat steeds meer pijn doen.
toen was het niet zo overduidelijk dat de titel gewoon gehaald kon worden. Het stond 1-2.....quote:Op zondag 22 april 2007 20:44 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Excelsior, Heerenveen, AZ uit, PSV thuis etc. ook.
weten ze al dat Rafael niet meer bij Ajax speelt?quote:Op zondag 22 april 2007 20:40 schreef Mr.Mills het volgende:
De frustratie jegens Ajax wordt tegenwoordig op opblaaspoppen afgereageerd in R'dam.
thanks renz0r
Zal wel iets te maken hebben met sentimenten naar betere tijden.quote:Op zondag 22 april 2007 20:50 schreef BigFire het volgende:
[..]
weten ze al dat Rafael niet meer bij Ajax speelt?
en wegereef doet ook nog steeds pijn.quote:Op zondag 22 april 2007 20:43 schreef manny het volgende:
RKC uit gaat steeds meer pijn doen.
Om de 16e plekquote:Op zondag 22 april 2007 21:01 schreef twi het volgende:
Ik dacht dat Excelsior nog ergens voor speelde. Niet dus, dus het is gewoon gespeeld.
nee want Lokhof is een vriend van Henkquote:Op zondag 22 april 2007 21:01 schreef twi het volgende:
Ik dacht dat Excelsior nog ergens voor speelde. Niet dus, dus het is gewoon gespeeld.
als Ajax beloofd dat WillemII dan Poepon nog een jaartje mag huren welquote:Op zondag 22 april 2007 21:03 schreef stefmans het volgende:
Of Willem II laat ons met 10-0 winnen.
Krijgen ze lindenbergh er gratis bij.quote:Op zondag 22 april 2007 21:03 schreef toma het volgende:
[..]
als Ajax beloofd dat WillemII dan Poepon nog een jaartje mag huren wel
Maar toch met name AZ uit wat mij betreft. Door wordt je door een gigantische blunder van de scheids en smerig spel van AZ 2 punten door de neus geboord. 2 punten richting de ploeg die nu boven je staatquote:Op zondag 22 april 2007 20:44 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Excelsior, Heerenveen, AZ uit, PSV thuis etc. ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |