Hij loopt in alle topics quasi stoer te doenquote:Op zondag 22 april 2007 18:56 schreef Gelderland het volgende:
[..]
Ja zo moeilijk is dat niet te voorspellen en Sarpong als bron![]()
OMG ze gaan een jeugdspeler zeker hun hele transferbeleid vertellen.....
Natuurlijk gaat dat niet zo van: He Jeffrey moet jij eens ff horen... Maar de muren hebben oren en geluld wordt er, neem dat van me aan. Hij is het natuurlijk ook weer via via te weten gekomen, maar het is beslist niet uit de lucht gegrepen.quote:Op zondag 22 april 2007 18:56 schreef Gelderland het volgende:
[..]
Ja zo moeilijk is dat niet te voorspellen en Sarpong als bron![]()
OMG ze gaan een jeugdspeler zeker hun hele transferbeleid vertellen.....
Ik wel. Az gaat het nu echt niet meer laten liggen.quote:Op zondag 22 april 2007 18:57 schreef toma het volgende:
ik zie AZ ook nog niet 1,2,3 winnen van Excelsior hoor.
Ik ook niet, ik zie ze 4 nul willen van Excelsior.quote:Op zondag 22 april 2007 18:57 schreef toma het volgende:
ik zie AZ ook nog niet 1,2,3 winnen van Excelsior hoor.
Ik heb het juist exact andersom, PSV the lesser of two evils. Haalt Scheringa de schaal op, is dat extra motivatie voor zowel hem als spelers om er nog meer energie in te stoppen. Bovendien komt Ajax nu PSV tegen in de layoffs. Zul je net zien dat ze tegen die tijd weer in topvorm zijn.quote:Op zondag 22 april 2007 19:00 schreef Cheiron het volgende:
Vaag, ik zie dit topic wel in de active topics, maar niet in de VBL lijst. Anyway, gewonnen vandaag maar niet zo veel mee opgeschoten. Heerlijk dat we psv voorbij zijn in ieder geval. Ik zie nog altijd liever az kampoien worden dan psv (lesser of two evils). Ajax kampioen zit er toch echt niet meer in. Az zal echt geen fouten maken met excelsior..
ze doen het al voor Tom de Mul denk ikquote:Op zondag 22 april 2007 19:01 schreef PLAE@ het volgende:
Hoeveel moet dat kosten bij Willem II. Ik denk dat ze voor 2.5 miljoen al omgaan![]()
Ik hoop dat de PSV-geruchten (op Adriaanse en Alex na) niet kloppen, maar het lijkt er sterk op. Ik ga 19 mei eens aan Sturing (die houdt een lezing en ik doe mede de promo voor dat team) proberen te vragen of er iets van zou kunnen kloppen.quote:Op zondag 22 april 2007 19:06 schreef twi het volgende:
Ben trouwens blij dat je je eigen bron hebt, in plaats van SteefEn gezien het niet zulke opvallende geruchten zijn zullen er een aantal wel uit komen.
Dat dacht ik eerst ook. De organisator van dat team is een andere mening toegedaan. Hoe denk je dat Adilson te weten komt dat Kalac als opvolger van Gomes wordt gezien: Niet echt een voor de hand liggende naam om op te gokken, dan had ie beter Vorm of Krul kunnen zeggen. Het is niet zo dat een speler automatisch iets te weten komt, maar het is ook niet zo dat spelers niks weten. Het is een gegeven dat bepaalde geruchten uitlekken en dat de meeste clubs wel een lek (of meerdere) hebben. Denk je nou echt dat spelers dan nooit iets te horen krijgen? Wel geef ik toe dat dit geen "eerste hand" geruchten zijn (behalve het Powel gerucht, dat heeft die jongen van Powel zelf, die claimt met AZ te onderhandelen).quote:Op zondag 22 april 2007 19:31 schreef denthemen het volgende:
cultheld
Geniet je er nu zelf ook een beetje van? Ik ken Davids, dus nu weet ik ook alle informatie? Dat weten spelers niet!!
Het zijn ook meerdere bronnenquote:Op zondag 22 april 2007 19:38 schreef denthemen het volgende:
1 gerucht kan, meerdere geruchten en het word onzin
Deze moet onthouden worden.quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:12 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ben je nou ook al bang voor az? Die gaan absoluut geen kampioen meer worden hoor. Worden ze dat wel, heb ik hier een jaar lang een az-avater.
Ik denk dat feyenoord het niet wint van ze,quote:
Ik zie ons sowieso 0-X (in de zin van 0-4, 0-5, misschien 0-6) winnen, maar of het genoeg zal zijn...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |