geloof je het zelf?quote:Op zondag 22 april 2007 18:46 schreef toma het volgende:
[..]
Xavi of Iniesta naar Ajax halen zonder geld te beuren.
Jawel joh, Sarpong krijgt elke dag een mailtje met de laatste info....transfers, bijbehorende bedragen, alles!quote:
Goed idee.quote:Op zondag 22 april 2007 18:48 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik ga een jaartje emigreren denk ik.
Die hoort natuurlijk 0,0 hequote:
Zelfs al mag 'ie weg kan 'ie naar alle clubs van de wereld. Maar volgens mij is dat best een publiekslieveling.quote:
Ik denk dat hij heel weinig weet over wat Ajax gaat betalen aan Heerenveen, en wat er bij PSV gaat gebeuren.quote:
quote:Op zondag 22 april 2007 18:49 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Jawel joh, Sarpong krijgt elke dag een mailtje met de laatste info....transfers, bijbehorende bedragen, alles!
Let maar op:quote:Op zondag 22 april 2007 18:50 schreef PizzaSalami het volgende:
Ja, dat zullen ze vast aan Sarpong gaan vertellen allemaal.
Hey Jeffrey. Met Martin hier. Ik wilde even doorgeven dat Klaas weggaat en we halen Patrick als z'n vervanger. Heb je dat genoteerd? En we gaan 22 miljoen overmaken naar Heerenveen voor die Alves. Maar tegen niemand zeggen he!quote:
Weet ik niets van..quote:
maar Xavi's beste vriend voetbalt al bij Ajaxquote:Op zondag 22 april 2007 18:50 schreef twi het volgende:
[..]
Zelfs al mag 'ie weg kan 'ie naar alle clubs van de wereld. Maar volgens mij is dat best een publiekslieveling.
Gewaagd hoor...quote:Op zondag 22 april 2007 18:52 schreef cultheld het volgende:
[..]
Let maar op:
Sneijder Barca
Huntelaar Italië of Engeland
Kluivert Ajax
Alves Ajax
![]()
Dat is geen uitdaging om te voorspellen, dat zou vrijwel iedereen kunnen.quote:Op zondag 22 april 2007 18:52 schreef cultheld het volgende:
[..]
Let maar op:
Sneijder Barca
En het mooiste is nog dat Sarpong alles tegen een vriend van Cultheld doorlultquote:Op zondag 22 april 2007 18:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hey Jeffrey. Met Martin hier. Ik wilde even doorgeven dat Klaas weggaat en we halen Patrick als z'n vervanger. Heb je dat genoteerd? En we gaan 22 miljoen overmaken naar Heerenveen voor die Alves. Maar tegen niemand zeggen he!
Babel?quote:Op zondag 22 april 2007 18:53 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Als Ten Cate al een nieuwe spits wil zal hij voor een aanspeelpunt gaan waar er 2 snelle aanvallers omheen kunnen spelen en niet voor een type Alves.
Zeg ik dat het een uitdaging is? Ik heb het net te horen gekregen. Doe er mee wat je wilt. Er zijn ook transfers die minder voor de hand liggen, maar daar heeft Ajax niks mee te maken. Powel naar AZ vind ik bijv. erg verrassend.quote:Op zondag 22 april 2007 18:53 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat is geen uitdaging om te voorspellen, dat zou vrijwel iedereen kunnen.
Ja zo moeilijk is dat niet te voorspellen en Sarpong als bronquote:Op zondag 22 april 2007 18:52 schreef cultheld het volgende:
[..]
Let maar op:
Sneijder Barca
Kluivert Ajax
Alves Ajax
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |