idd anders zijn die derbys ook maar saaiquote:Op zondag 22 april 2007 18:38 schreef Nashje het volgende:
Ik hoop dat az instort en feyenoord terug komt
Dat ga je niet menen he.quote:Op zondag 22 april 2007 18:39 schreef cultheld het volgende:
Sneijder naar Barca, Kluivert misschien terug en Ajax gaat 22 miljoen bieden voor Alves.
22 miljoen? Geloof ik nooit.quote:Op zondag 22 april 2007 18:39 schreef cultheld het volgende:
Sneijder naar Barca, Kluivert misschien terug en Ajax gaat 22 miljoen bieden voor Alves.
bron?quote:Op zondag 22 april 2007 18:39 schreef cultheld het volgende:
Precies, tegenwoordig wint elke lamlul met 0-4 in de Kuip. Maakt het net ff wat minder speciaal...quote:Op zondag 22 april 2007 18:38 schreef Nashje het volgende:
Ik hoop dat az instort en feyenoord terug komt
Ja leuk, bron?quote:Op zondag 22 april 2007 18:39 schreef cultheld het volgende:
22 miljoen? de helft is al teveelquote:Op zondag 22 april 2007 18:39 schreef cultheld het volgende:
quote:Op zondag 22 april 2007 18:39 schreef cultheld het volgende:
22 miljoen voor Alvesquote:Op zondag 22 april 2007 18:39 schreef cultheld het volgende:
Ajax kennendequote:Op zondag 22 april 2007 18:41 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
22 miljoen voor Alves. Geloof je het zelf
.
Als Sneijder weg gaat waarom koop je dan en diepe spits terug? Je kunt beter een speler als Diego (Werder) kopen. Of een deal sluiten met Barca over bijv. Iniestaquote:Op zondag 22 april 2007 18:40 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
22 miljoen? de helft is al teveel.
En wat moeten we met Alves, Kluivert, Huntelaar en Babel?
Iniesta is natuurlijk dromen. Maar Xavi mocht wel weg toch?quote:Op zondag 22 april 2007 18:42 schreef toma het volgende:
[..]
Als Sneijder weg gaat waarom koop je dan en diepe spits terug? Je kunt beter een speler als Diego (Werder) kopen. Of een deal sluiten met Barca over bijv. Iniesta
we hebben er wel een als coachquote:Op zondag 22 april 2007 18:40 schreef VoreG het volgende:
[..]
22 miljoen? Geloof ik nooit.
We zijn gekke Henkie niet!
We mogen blij zijn als wij 22 miljoen krijgen voor KJHquote:
Eerste twee kan ik in mee. Maar Ajax kan echt geen 22 miljoen betalen voor Alves. De helft, dan komt 'ie naar Amsterdam.quote:Op zondag 22 april 2007 18:39 schreef cultheld het volgende:
gerucht of niet. Ik zelf denk dat Sneijder na dit seizoen naar Barca gaatquote:Op zondag 22 april 2007 18:43 schreef Aanvoerder het volgende:
Geruchten vlak na de wedstrijd moet je niet geloven, want dan heeft iedereen een drankje teveel op.
Huntelaar gaat weg, Kluivert als pinchitter. Sarpong is mijn bron, maar je hoeft me niet te geloven natuurlijk. Ik vond het zelf ook nogal wat om alles zo aan te horen, maar er gaat een hoop gebeuren. Ook wel geinig: AZ haalt Powel op voor 3 ton, maar dat is off-topic.quote:Op zondag 22 april 2007 18:40 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
22 miljoen? de helft is al teveel.
En wat moeten we met Alves, Kluivert, Huntelaar en Babel?
Sarpong krijgt al die info niet eens.quote:Op zondag 22 april 2007 18:46 schreef cultheld het volgende:
[..]
Huntelaar gaat weg, Kluivert als pinchitter. Sarpong is mijn bron, maar je hoeft me niet te geloven natuurlijk. Ik vond het zelf ook nogal wat om alles zo aan te horen, maar er gaat een hoop gebeuren. Ook wel geinig: AZ haalt Powel op voor 3 ton, maar dat is off-topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |