abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48607217
Ajax scoort en wint meer dan AZ, maar AZ heeft het beter gedaan? AZ heeft minder tegendoelpunten gehad.
  zondag 22 april 2007 @ 18:24:25 #77
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_48607243
Nou... FC Wegereef kampioen. Wees maar blij met een kampioenschap dat rotter dan rot is van binnen.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_48607282
quote:
Op zondag 22 april 2007 18:24 schreef Aanvoerder het volgende:
Nou... FC Wegereef kampioen. Wees maar blij met een kampioenschap dat rotter dan rot is van binnen.
Als Ajax nu bovenaan zou staan dan zou je t waarschijnlijk het mooiste kampioenschap in de geschiedenis hebben gevonden.
  zondag 22 april 2007 @ 18:25:39 #79
161559 PizzaSalami
Hey poeplap.
pi_48607294
quote:
Op zondag 22 april 2007 18:15 schreef Productvandemaatschappij het volgende:
AMSTERDAM - Trainer Henk ten Cate van Ajax voorziet nog steeds dat zijn team volgende week landskampioen wordt.
Ten Cate heeft al wel meer gelijk gehad met dir soort uitspraken .

Gekkenhuis in Tilburg .
Secrets never die. Only people.
pi_48607300
Hmm, zo verkeerd nog niet als het nu is. Had een stuk erger kunnen zijn ieder geval.

Spijtig alleen dat we vandaag te weinig aan het doelsaldo hebben gewerkt. Als je 3-0 voorstaat na 20 minuten moet je uitlopen richting 6-1/6-2. Ook een raadsel waarom die 3-2 van Sparta goedgekeurd wordt trouwens, ging echt helemaal nergens over. Gelukkig scoor je daarna nog twee keer, dat scheelt alvast met het oog op volgende week. Buiten dat is Willem II ook gewoon veilig, dat scheelt ook nog wel een beetje. En Excelsior zal liever zestiende willen worden.

Kan nog leuk worden
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_48607343
quote:
Op zondag 22 april 2007 18:23 schreef ericajax het volgende:
Als Excelsior een punt of meer pakt, en dat zorgt ervoor dat wij kampioen worden, koop ik een shirt van die club
Inlijsten aan de muur.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_48607348
wat gebeurd er als het doelsaldo van AZ, Ajax én PSV straks gelijk is?
  zondag 22 april 2007 @ 18:27:03 #83
176155 Mr.Nash
Komt nog..
pi_48607355
quote:
Op zondag 22 april 2007 18:22 schreef toma het volgende:

[..]

Ik heb nog liever dat Feyenoord in de top 3 zit dan een met-geld-gemaakt-top-elftal. Feyenoord heeft gewoon de status om samen met Ajax en PSV de top 3 te vormen. AZ heeft dat niet ofja ze proberen het wel met een nieuw stadion en ze beschouwen Ajax als aartsrivaal.
Lol idd... AZ de nieuwe Nederlandse topclub.......dacht het niet...Binnenkort ook finale voor de cup ajax-az...hoop dat ajax laat zien waarom ze beter dan az zijn.....
idem dito..
pi_48607364
quote:
Op zondag 22 april 2007 18:24 schreef Aanvoerder het volgende:
Wij weten het, maar hun denken toch wel dat ze ZOOO geweldig zijn, terwijl iedereen met geld van een ander spelers kan kopen, niet op eigen kracht (dubbel door geld van scheringa en de scheids)
Vol op de aanval!
pi_48607422
quote:
Op zondag 22 april 2007 18:20 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

Sure...AZ heeft meer wedstrijden dan Ajax gespeeld.
Poeh, slechts twee.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_48607430
Hoeveel man zijn er volgende week in Tilburg?
  zondag 22 april 2007 @ 18:30:23 #87
161559 PizzaSalami
Hey poeplap.
pi_48607482
quote:
Op zondag 22 april 2007 18:26 schreef toma het volgende:
wat gebeurd er als het doelsaldo van AZ, Ajax én PSV straks gelijk is?
PSV kan niet meer gelijk komen, dan gaat het om onderling reultaat tussen Ajax en az.
pi_48607494
quote:
Op zondag 22 april 2007 18:29 schreef Cyberia18 het volgende:
tis uitverkocht. Ik ben er bij
  zondag 22 april 2007 @ 18:31:27 #89
161559 PizzaSalami
Hey poeplap.
pi_48607529
quote:
Op zondag 22 april 2007 18:29 schreef Cyberia18 het volgende:
En vol uitvak, en daarnaast nog een hele zooi.
  zondag 22 april 2007 @ 18:31:32 #90
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_48607534
quote:
Op zondag 22 april 2007 18:25 schreef toma het volgende:

[..]

Als Ajax nu bovenaan zou staan dan zou je t waarschijnlijk het mooiste kampioenschap in de geschiedenis hebben gevonden.
AJAX wordt dit seizoen genaaid bij het leven. Tuurlijk hebben we het vaak genoeg laten liggen, maar dat lag aan ons zelf, maar er zijn genoeg momenten die buiten onze macht lagen die ons punten hebben gekost. Dat doelpunt van AZ toen Urby op het middenveld naar de *** werd geschopt en de scheids AZ met 3 tegen 2 liet doorspelen. Dat doelpunt van AZ tegen AJAX na die overtreding op de keeper en die 2-3 van Sparta vandaag was ook te idioot voor woorden. Tegen RKC werd er ook nog een geldig doelpunt van Davids afgekeurd. Penalties krijgen we bijna nooit mee. Sowieso zijn die AZ'ers een stel smerige onsportieve ratten die altijd doorspelen. Volgende week Willem 2 compleet vernietigen en alles is toegestaan, dus ik verwacht een mooie schopwedstrijd. Strijdend ten onder.

[ Bericht 4% gewijzigd door RayMania op 22-04-2007 18:33:00 ]
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  zondag 22 april 2007 @ 18:32:33 #91
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_48607562
quote:
Op zondag 22 april 2007 18:30 schreef PizzaSalami het volgende:

[..]

PSV kan niet meer gelijk komen, dan gaat het om onderling reultaat tussen Ajax en az.
Nee, de aantal doelpunten voor telt dan eerst. Mochten we gelijk komen zijn wij dus kampioen.
Last night I saw a man walkin' toward a club in Harlem
He had a black case in his hands
Went through the back door and pulled out his gold companion
He closed his eyes and played all night like a self-taught spiritual man
  zondag 22 april 2007 @ 18:32:50 #92
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_48607571
Zijn er nog kaarten voor Excelsior te krijgen in de losse verkoop?
pi_48607586
quote:
Op zondag 22 april 2007 18:31 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

AJAX wordt dit seizoen genaaid bij het leven. Tuurlijk hebben we het vaak genoeg laten liggen, maar dat lag aan ons zelf, maar er zijn genoeg momenten die buiten onze macht lagen die ons punten hebben gekost. Dat doelpunt van AZ toen Urby op het middenveld naar de ** werd geschopt en de scheids AZ met 3 tegen 2 liet doorspelen. Dat doelpunt van AZ tegen AJAX na die overtreding op de keeper en die 2-3 van Sparta vandaag was ook te idioot voor woorden. Tegen RKC werd er ook nog een geldig doelpunt van Davids afgekeurd. Penalties krijgen we bijna nooit mee.
Het zal wel een complot zijn.
quote:
Sowieso zijn die AZ'ers een stel smerige onsportieve ratten die altijd doorspelen.
Dat zijn gewoon de regels niet over zeiken.

[ Bericht 0% gewijzigd door RayMania op 22-04-2007 18:35:17 ]
pi_48607600
quote:
Op zondag 22 april 2007 18:27 schreef Productvandemaatschappij het volgende:

[..]

Wij weten het, maar hun denken toch wel dat ze ZOOO geweldig zijn, terwijl iedereen met geld van een ander spelers kan kopen, niet op eigen kracht (dubbel door geld van scheringa en de scheids)
niet zo miepen over 't geld.. ajax heeft ook genoeg geld/begroting om spelers aan te trekken hoor
Haleloeja
  zondag 22 april 2007 @ 18:34:08 #95
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_48607617
quote:
Op zondag 22 april 2007 18:33 schreef VoreG het volgende:
Dat zijn gewoon de regels niet over zeiken.
Regels die halverwege het seizoen door een jankende Koeman zijn bedacht ja.
pi_48607619
quote:
Op zondag 22 april 2007 18:31 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

AJAX wordt dit seizoen genaaid bij het leven. Tuurlijk hebben we het vaak genoeg laten liggen, maar dat lag aan ons zelf, maar er zijn genoeg momenten die buiten onze macht lagen die ons punten hebben gekost. Dat doelpunt van AZ toen Urby op het middenveld naar de *** werd geschopt en de scheids AZ met 3 tegen 2 liet doorspelen. Dat doelpunt van AZ tegen AJAX na die overtreding op de keeper en die 2-3 van Sparta vandaag was ook te idioot voor woorden. Tegen RKC werd er ook nog een geldig doelpunt van Davids afgekeurd. Penalties krijgen we bijna nooit mee. Sowieso zijn die AZ'ers een stel smerige onsportieve ratten die altijd doorspelen. Volgende week Willem 2 compleet vernietigen en alles is toegestaan, dus ik verwacht een mooie schopwedstrijd. Strijdend ten onder.
in dit geval sluit ik me aan bij de nieuwjaarstoespraak van Jaakke dat we gvd eens moeten kappen om de schuld steeds op een ander af te schuiven. Het is bij andere clubs niet anders, je kunt genaaid worden en je kunt cadeautjes krijgen.

Het kan dooien het kan vriezen!

[ Bericht 3% gewijzigd door RayMania op 22-04-2007 18:34:43 ]
pi_48607657
quote:
Op zondag 22 april 2007 18:34 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Regels die halverwege het seizoen door een jankende Koeman zijn bedacht ja.
Door de KNVB.
pi_48607744
Waarom zegt iedereen dat az het aanvallendst speelt, we hebben de meeste goals voor dus wij zijn het.
pi_48607749
quote:
Op zondag 22 april 2007 18:33 schreef Gelderland het volgende:

[..]

niet zo miepen over 't geld.. ajax heeft ook genoeg geld/begroting om spelers aan te trekken hoor
Hoe komt ajax aan dat geld? (door zelf te verdienen)

Hoe komt az aan dat geld? (de woorden spreken voor zich)
Vol op de aanval!
pi_48607779
Ik hoop dat az instort en feyenoord terug komt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')