sperma is dikker als pisquote:Op maandag 23 april 2007 19:09 schreef ursel het volgende:
[..]
Weet je wat het is.
Der is minder haring als vis..![]()
Zet er dan meteen bij dat sperma de beste lijm ter wereld is.quote:
Nou ben ik wel benieuwd wat voor opleiding je zelf hebt. Ik zou gokken op VMBO maar daar ben je volgens mij te oud voor. Dus ga ik voor LTS.quote:Op maandag 23 april 2007 19:08 schreef ursel het volgende:
Het duurde ff eer ik gelijk kreeg van heintje..
Hij heeft MAVO gedaan, kan die ook niks aan doen..
quote:Op maandag 23 april 2007 19:18 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Zet er dan meteen bij dat sperma de beste lijm ter wereld is.
oh ja?
Ja! ooit wel eens een baby uit elkaar zien vallen? nou? Dus!![]()
Ik heb ook mijn EHBO en mijn zeilbrevet..quote:Op maandag 23 april 2007 19:26 schreef Mr_Baus het volgende:
Ik heb een administratief diploma
Ik heb mijn zwemdiploma's
Diverse rij certificaten
Rijbewijs B
Brandwonden diploma
En nog wat van die kleinigheidjes
Zo ben ik o.a. ook Dr. Anus in het PKM hoeren.
Nee fout Havo sukkel.quote:Op maandag 23 april 2007 19:20 schreef Heintje het volgende:
[..]
Nou ben ik wel benieuwd wat voor opleiding je zelf hebt. Ik zou gokken op VMBO maar daar ben je volgens mij te oud voor. Dus ga ik voor LTS.
Nooit wat van gemerktquote:Op maandag 23 april 2007 19:28 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik heb ook mijn EHBO en mijn zeilbrevet..
Zelfs een dans-diploma zilver..![]()
![]()
quote:Op maandag 23 april 2007 19:28 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik heb ook mijn EHBO en mijn zeilbrevet..
Zelfs een dans-diploma zilver..![]()
![]()
quote:Op maandag 23 april 2007 19:31 schreef MLPValley het volgende:
[..]
Nee fout Havo sukkel.![]()
Ben er weer hoor medespammerds, kreeg al een ongerust smsje van Ursel. Omdat het een Heintje en Ursel topic was geworden en hij liever met mij kletst![]()
quote:Wat zit je naar me te kijken, mietje. Heb ik wat van je aan soms?
Hè? Kom da'lijk maar eens mee naar buiten jongen. Gaan we tandjes tuffen. Paar weekies pap eten. Verrekte homofiel.
En wat zie je d'r nou deftig uit. Heb je op de havo gezeten of iets? Meneer de professor. En je kijkt nou een beetje op me neer omdat ik alleen LTS zwakstroom heb gedaan? Je denkt van 'ik ken allemaal moeilijke woorden en die kent hij niet'. Dat denk jij. Denk jij dat ik geen moeilijke woorden ken? Moet jij eens opletten jongen. Moeilijke woorden. Let op.....
...... zonsverduistering
Chipolatapudding.
Alumumimium.
M-Meta... Meta... Meta... Meta de Vries. Ja nou sta je mooi te kijken met die havo-diploma hè?
quote:Kom da'lijk maar eens mee naar buiten jongen. Gaan we tandjes tuffen. Paar weekies pap eten. Verrekte homofiel.
Daarom eet je dus zoveel pap..quote:Op maandag 23 april 2007 19:46 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Wat is dat voor Teddy Ruxspin shit man? Heb je dat bij het Klokhuis gehoort ofzo?
De juiste line is;
Ik stomp je zo hard voor je smoel, dat tegen de tijd dat je bijkomt je kleren uit de mode zijn en je je pik niet meer omhoog krijgt! Slaatje!
Paar weekies pap eten.. pfff, dan komen ze er nog makkelijk van af! Lekker man, pap![]()
![]()
Ik heb de tekst niet geschreven hoor.quote:Op maandag 23 april 2007 19:46 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Wat is dat voor Teddy Ruxspin shit man? Heb je dat bij het Klokhuis gehoort ofzo?
De juiste line is;
Ik stomp je zo hard voor je smoel, dat tegen de tijd dat je bijkomt je kleren uit de mode zijn en je je pik niet meer omhoog krijgt! Slaatje!
Paar weekies pap eten.. pfff, dan komen ze er nog makkelijk van af! Lekker man, pap![]()
![]()
Hehehhe! Nee dat is gewoon haast en gemakzucht. Maar Brinta pap is wel gruwelijk gezondquote:
Nee, alleen maar Mavo taal daarzo, begrijp ik geen snars vanquote:Op maandag 23 april 2007 19:57 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik heb de tekst niet geschreven hoor.
Maar julie kennen blijkbaar de brabantse cultuur niet.
Sexy PKM hoer, Lok hoer of offiele hoer..quote:Op maandag 23 april 2007 20:01 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Hehehhe! Nee dat is gewoon haast en gemakzucht. Maar Brinta pap is wel gruwelijk gezond![]()
![]()
Ontbijt is ook een heel belangrijke maaltijd.. Dus een Brinta papje en dan nog 2 bruine volkoren bammetjes ofzo is tres bien!
Enne, niemand tuft mijn tanden!Ik heb al mijn eigen tandjes nog
En dat zal zo blijven ook! Pfff, check mijn achternaam gek
![]()
![]()
![]()
Alleen dat stukje van meta kwam me bekend voor..quote:Op maandag 23 april 2007 19:57 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik heb de tekst niet geschreven hoor.
Maar julie kennen blijkbaar de brabantse cultuur niet.
Je weet dat het ook heel goed mogelijk is dat die vijver er ook wel eens voor je veiligheid kan liggen? Nou weet ik niet of dat in een ambtenarengebouw zo is maar in een fatsoenlijk warehouse wordt die vijver helemaal leeg getrokken als de toko in de fik staatquote:Op maandag 23 april 2007 19:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
In plaats van klimaatbeheersing in heel het gebouw hebben ze er in 1984 voor gekozen om een mooie vijver met fontein aan te leggenGelukkig krijgen we volgend jaar wel klimaatbeheersing als de aanbouw erbij komt!
Ik laat vanaf nu m'n netwerk kaart thuis. Ik heb nu dus geen internet meer op mn werkplek. Alleen af en toe als ik even naar een ander kantoor loop. Komt de productiviteit ten goede.quote:Op maandag 23 april 2007 19:08 schreef ursel het volgende:
Ja, niemand was er vandaag, alleen heintje en wat zwervers.. Dan krijg je dit soort taferelen vanzelf.. Schop Fer en IJs maar weer deze kant op en je hoort niemand meer klagen..![]()
Pas bij Veronica:quote:Op maandag 23 april 2007 19:18 schreef Mr_Baus het volgende:
Zet er dan meteen bij dat sperma de beste lijm ter wereld is.
oh ja?
Ja! ooit wel eens een baby uit elkaar zien vallen? nou? Dus!![]()
Ooit gehoord van Theo Maassen?quote:Op maandag 23 april 2007 20:02 schreef MLPValley het volgende:
[..]
Nee, alleen maar Mavo taal daarzo, begrijp ik geen snars van![]()
De nadruk ligt op PKMquote:Op maandag 23 april 2007 20:06 schreef ursel het volgende:
[..]
Sexy PKM hoer, Lok hoer of offiele hoer..
Ik ben ondertussen BSc.quote:Op maandag 23 april 2007 20:09 schreef Heintje het volgende:
Daarbij, niet om te rellen maar als julie alleen maar HAVO hebben ben ik hoger opgeleid.
Ok, maar lok je ze nou of niet?? ::+quote:Op maandag 23 april 2007 20:13 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
De nadruk ligt op PKM
Een hoer werkt mensen af
Een Sexy hoer werkt mensen op een sensationeel geile wijze en met maximale expertise af
Een PKM hoer maakt mensen af
Een Sexy PKM hoer maakt mensen op een sensationeel geile wijze en met maximale expertise af.
Zo zit het, en niet anders!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |