Het is me opgevallen dat in plaats van een smilie vaak ... gebruikt. Dus dat heb ik ook maar in mijn sig gezet...quote:Op dinsdag 24 april 2007 08:17 schreef ursel het volgende:
[..]
En denk dat daardoor hij soms nog wel eens verkeerd begrepen wordt, daar we hem niet al te goed kennen, en dus niet weten welke toon er onder zijn bericht hoort..
quote:Op dinsdag 24 april 2007 08:40 schreef Heintje het volgende:
[..]
Het is me opgevallen dat in plaats van een smilie vaak ... gebruikt. Dus dat heb ik ook maar in mijn sig gezet...
Misschien dat dat mijn posts wat duidelijker maakt.
En opleidign maakt mij niet zoveel uit. Het gaat er om dat je leuk werk hebt. Alleen deed ursel gisteren nog al neerbuigend over het MAVO. Terwijl dat in mijn geval het MAVO een stuk beter is geweest dan het HAVO ook ooit geweest zou zijn.
HAVO had ik namelijk nooit gehaald, en via het MBO ben ik toch op het HBO gekomen.
Tegenwoordig moeten ze smeken om aub les te krijgen..quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:25 schreef Heintje het volgende:
Is anderhalf uur tegenwoordig al een lange schooldag.
Dat was vroeger op het MAVO wel anders...
1. Bunnyhop is niet mogelijk in bf2, zie : http://en.wikipedia.org/wiki/Bunny_hoppingquote:Op dinsdag 24 april 2007 08:36 schreef Stefan740 het volgende:
die daboyz gasten waren me aan het bunnyhoppen gister
Da's geen antwoord op mijn vraag..quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:35 schreef Heintje het volgende:
Ik zou graag smilies gebruiken die gewoon als tekst blijven staan. Helaas kun je ze op Fok niet uitzetten in je posts.
Al zou ik het natuurlijk op kunnen lossen door er een spatie tussen te zetten.
Ik zal het speciaal voor julie gaan proberen : )
Ik dacht dat jullie verkering uit was?quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:45 schreef Robo0 het volgende:
1. Bunnyhop is niet mogelijk in bf2, zie : http://en.wikipedia.org/wiki/Bunny_hopping
2. BF2 engine is toch bugged want zijwaart sprintende mannetjes kan je niet raken.
3. Kicken omdat iemand springt en je gewoon zon lousy aim heb dat je niet raakt is noob.
4. Was eerste potje van daboyz in 3/4 maanden
5. Zet eens een heli map aan.
Grtz,
Daboyz management.
Ik wou het net vragen..quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:54 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Beter vandaag?
of stiekem toch zwanger?
quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:45 schreef Robo0 het volgende:
[..]
1. Bunnyhop is niet mogelijk in bf2, zie : http://en.wikipedia.org/wiki/Bunny_hopping
2. BF2 engine is toch bugged want zijwaart sprintende mannetjes kan je niet raken.
3. Kicken omdat iemand springt en je gewoon zon lousy aim heb dat je niet raakt is noob.
4. Was eerste potje van daboyz in 3/4 maanden
5. Zet eens een heli map aan.
Grtz,
Daboyz management.
wzza, maar ik ga niet zeurenquote:Op dinsdag 24 april 2007 09:53 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Ik dacht dat jullie verkering uit was?
Niemand wilde zeker de wzza account kopen vanwege de vele onsportieve teamkills voor de heli![]()
Maar ben je gekickt?
quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:54 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Beter vandaag?
of stiekem toch zwanger?
Ik denk dat het gewoon wat grieperigheid is. Ik had gisterenavond koorts en voel me vandaag niet echt beter dan gisteren. Mijn manneke zit ook nog eens drie dagen in Munchen dus ... tis hier nu wel erg rustig in huis ...quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:58 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik wou het net vragen..
Lies, hou ons niet langer in spanning..
Sterkte dan maar weer.quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:03 schreef BattleLies het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat het gewoon wat grieperigheid is. Ik had gisterenavond koorts en voel me vandaag niet echt beter dan gisteren. Mijn manneke zit ook nog eens drie dagen in Munchen dus ... tis hier nu wel erg rustig in huis ...
Omdat een paar smilies wel leuk is. Maar 150.000 verschillende is niet leuk meer. Dus daarom gebruik ik er geen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:50 schreef ursel het volgende:
[..]
Da's geen antwoord op mijn vraag..
Waarom zou je ze niet willen gebruiken..![]()
Ik had niet anders verwachtquote:
quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:27 schreef ursel het volgende:
Verder, ben blijven zitten in 4 Havo en ben toen direct overgestapt op MBO welke ik weer vlekkeloos ben doorgerold. Dus je bent zelfs verder als dan mij.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:34 schreef FJD het volgende:
[..]
![]()
Verder bericht van JP:
jo arie!
ben onderweg dus kan alleen mailen. kun jij posten voor ursel en
niels: verbatims rond 30 euro per 100. ander merk van niels is er ook
maar stukkie duurder.
gr jp
Dus dan weet je tNu nog even wat mailtjes afhandelen en dan snel weer door
Vanavond CL
Mijn talen zijn ook slecht. Maar dat is julie vast al wel opgevallen. Ik had voor mijn eindexamen voor engels ook een maar een 6je op C. Dus HAVO had ik nooit gehaald.quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:44 schreef ursel het volgende:
[..].. ik ben niet voor niets blijven zitten. Juist vanwege mijn talen..
Maar even kijken hoor of we ze wel nodig hebben trouwens. Daar is Sanne meer van..![]()
Inspanning heb ik nog nooit gedaan op school, althans niet tijdens een les.quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:46 schreef Heintje het volgende:
[..]
Mijn talen zijn ook slecht. Maar dat is julie vast al wel opgevallen. Ik had voor mijn eindexamen voor engels ook een maar een 6je op C. Dus HAVO had ik nooit gehaald.
MAVO heb ik trouwens gehaald zonder inspanning. MBO ook, alleen engels weer net gehaald.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:53 schreef FJD het volgende:
Goed nieuwsGoed nieuws
Goed nieuws
![]()
Jorrit let je op?
Goed nieuwsGoed nieuws
Goed nieuws
![]()
Jorrit ga je even zitten?
Goed nieuwsGoed nieuws
Goed nieuws
![]()
Goed nieuwsGoed nieuws
Goed nieuws
![]()
Dank voor je mailtje. Ik krijg vandaag danwel morgen bericht van de boer inzake zijn appartementen. De drankjes tijdens de Barbecue zullen inclusief zijn, op het bier na, da’s 1 Euro per halve liter.
Minimale inzet, maximaal resultaatquote:Op dinsdag 24 april 2007 10:53 schreef JMPoSTMaN het volgende:
5,5 is voldoende dat was mijn motto
De rest is verspilde moeite.
Martijn heeft het geld gisterenavond over laten maken fer!!quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:53 schreef FJD het volgende:
Goed nieuwsGoed nieuws
Goed nieuws
![]()
Jorrit let je op?
Goed nieuwsGoed nieuws
Goed nieuws
![]()
Jorrit ga je even zitten?
Goed nieuwsGoed nieuws
Goed nieuws
![]()
Goed nieuwsGoed nieuws
Goed nieuws
![]()
Dank voor je mailtje. Ik krijg vandaag danwel morgen bericht van de boer inzake zijn appartementen. De drankjes tijdens de Barbecue zullen inclusief zijn, op het bier na, da’s 1 Euro per halve liter.
Dat is mijn motto ook.quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:53 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Inspanning heb ik nog nooit gedaan op school, althans niet tijdens een les.
5,5 is voldoende dat was mijn motto
De rest is verspilde moeite.
Geef je broer dan ook nog even op z'n flikkerquote:Op dinsdag 24 april 2007 10:57 schreef BattleLies het volgende:
Martijn heeft het geld gisterenavond over laten maken fer!!
Mijn broertje gaat deze week betalen! Hij heeft na vandaag weer internet dus kan dan weer overmaken.quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:58 schreef FJD het volgende:
[..]
Geef je broer dan ook nog even op z'n flikkerDan hoeven we alleen IJsmuts nog en Anne. Nou dat komt wel goed denk ik zo
Zelfs de benzine is nog goedkoper : )quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:09 schreef ursel het volgende:een hele euro voor halve liter..
Potjandosie zeg..
Ik begin me toch wel af te vragen waar die het allemaal van gaat betalenquote:Op dinsdag 24 april 2007 11:09 schreef ursel het volgende:een hele euro voor halve liter..
Potjandosie zeg..
Ja, maar dat smaakt dan weer net ff wat minder..quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:12 schreef Heintje het volgende:
[..]
Zelfs de benzine is nog goedkoper : )
Hij heeft gewoon een webcam hangen.. Daar haalt hij zijn inkomsten uit..quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:14 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik begin me toch wel af te vragen waar die het allemaal van gaat betalenMisschien dat we nog iets bijleggen ofzo. We willen wel goed vreten natuurlijk.
Mijn auto is het daar niet mee eens : )quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:14 schreef ursel het volgende:
[..]
Ja, maar dat smaakt dan weer net ff wat minder..
quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:16 schreef Heintje het volgende:
[..]
Mijn auto is het daar niet mee eens : )
Ik heb het allebij nog niet geproeft, maar het stinkt allebij. : )
En ik schaam me er nog niet eens voor : )quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:17 schreef ursel het volgende:
[..]
, We hebben een ketter in ons midden..
![]()
Hoeft ook niet, we sturen Jorrit wel ff op je af..quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:21 schreef Heintje het volgende:
[..]
En ik schaam me er nog niet eens voor : )
Bier stinkt niet zo erg als benzine. Maar lekker ruiken doet het toch ook niet.quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:22 schreef ursel het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, we sturen Jorrit wel ff op je af..
* Mompelt iets dat bier helemaal niet stinkt..
Doe dan net als ik, geen bier... maar whisky!quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:27 schreef Heintje het volgende:
[..]
Bier stinkt niet zo erg als benzine. Maar lekker ruiken doet het toch ook niet.
Het is nog iemand gelukt om mij zat te krijgen of mij bier te laten drinken.
En ook Jorrit gaat dat niet lukken.
Je zult nou toch wel door hebben dat ik daar te eigenwijs voor ben. : )
Whiskey heeft wel meer stijl dan bier.quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:29 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Doe dan net als ik, geen bier... maar whisky!
Daar ben je toch geen arts voor geworden...quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:01 schreef BattleLies het volgende:
Man snijdt penis af in restaurant
Een man heeft afgelopen zondag in een restaurant in Londen zijn eigen penis afgesneden met een mes. Dat berichtte de Britse omroep BBC dinsdag.
De man stormde de keuken binnen van restaurant Zizzi aan The Strand, waar hij een mes greep en zichzelf begon te snijden in polsen en ook geslachtsdelen.
De man, vermoedelijk een Pool, is naar een ziekenhuis gebracht. Zijn toestand is stabiel. Artsen bleken niet in staat zijn penis weer aan te hechten. De achtergrond van zijn daad is onduidelijk.
Zal wel niet genoeg te eten hebben gekregen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:01 schreef BattleLies het volgende:
Man snijdt penis af in restaurant
Een man heeft afgelopen zondag in een restaurant in Londen zijn eigen penis afgesneden met een mes. Dat berichtte de Britse omroep BBC dinsdag.
De man stormde de keuken binnen van restaurant Zizzi aan The Strand, waar hij een mes greep en zichzelf begon te snijden in polsen en ook geslachtsdelen.
De man, vermoedelijk een Pool, is naar een ziekenhuis gebracht. Zijn toestand is stabiel. Artsen bleken niet in staat zijn penis weer aan te hechten. De achtergrond van zijn daad is onduidelijk.
Straks ga je nog zeggen dat je ook geen koffie lust of lekker vind ruiken..quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:32 schreef Heintje het volgende:
[..]
Whiskey heeft wel meer stijl dan bier.
Maar echt lekker vond ik het niet.
Het enige alcholoische dat ik nog een beetje lekker vind ik Drop shot.
Herkenbaarquote:Op dinsdag 24 april 2007 11:27 schreef Heintje het volgende:
[..]
Bier stinkt niet zo erg als benzine. Maar lekker ruiken doet het toch ook niet.
Het is nog iemand gelukt om mij zat te krijgen of mij bier te laten drinken.
En ook Jorrit gaat dat niet lukken.
Je zult nou toch wel door hebben dat ik daar te eigenwijs voor ben. : )
Dan nog is het een lullige actie, die aartsen hebben er niet mee te maken : )quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:04 schreef ursel het volgende:
[..]
Zal wel niet genoeg te eten hebben gekregen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |