Maar jij bent dan ook de master..quote:
Nog een paar maandjes hopelijkquote:
De boot heeft een tap, maar hier nemen we ook genoegen mee..quote:Op maandag 23 april 2007 20:17 schreef FJD het volgende:
[..]
Nog een paar maandjes hopelijk![]()
Als ik red voor de bootLAN dan zijn de eerste vijf vaten van mij
Als dat vat een euro of 50,- kost dan is het eerste vat van mijquote:Op maandag 23 april 2007 20:19 schreef ursel het volgende:
De boot heeft een tap, maar hier nemen we ook genoegen mee..
Nou dat weet ik niet precies, kijk mijn "sensationeel geile wijze" bestaat uit het naakt spelen van BF2. Maar dat ziet men niet ingame.quote:
Tot daar geloofde ik je..quote:Op maandag 23 april 2007 20:22 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Nou dat weet ik niet precies, kijk mijn "sensationeel geile wijze" bestaat uit het naakt spelen van BF2. Maar dat ziet men niet ingame.
Als men dat nou wel kon zien; een knappe jonge naakte god met geweldig gespierd lichaam (geen bierbuik! echt!) en gigantische swans, een zwaar vest met super veel ammo dragend + een heel grote PKM, passend bij de gigantische swans (omfg! hij is nog modebewust ook!) . Ja...., ik denk dat ik dan wel heel wat mensen lok ja.
Want alleen homo's spelen BF2
Dat wordt een klein vaatje dan..quote:Op maandag 23 april 2007 20:20 schreef FJD het volgende:
[..]
Als dat vat een euro of 50,- kost dan is het eerste vat van mij
Ja super foto is dat, zal ik em postenquote:Op maandag 23 april 2007 20:22 schreef Mr_Baus het volgende:
-knip-
Doe ik het net beter, ik doe het net andersom.. MBO diploma, HBO baan..quote:Op maandag 23 april 2007 20:21 schreef Heintje het volgende:
Alsa het goed is heb ik over een jaar mijn HBO diploma.
En dan ga ik hoogst waarschijnlijk voor een MBO baan.
Ook ben ik blij dat ik de MAVO heb gedaan en niet de HAVO.
Maar dat is voor julie niet goed genoeg.... Toch.
quote:
quote:
quote:Op maandag 23 april 2007 20:25 schreef Viro het volgende:
[..]
Ja super foto is dat, zal ik em posten
Ik ruk me er nog iedere dag op af![]()
![]()
Weet je Heintje ik heb je dus eigenlijk al een keer gewaarschuwd. Dit is een topic waar schuin gelult wordt. En bijna elke opmerking die je plaatst vindt ik hier niet passen.quote:Op maandag 23 april 2007 20:21 schreef Heintje het volgende:
Alsa het goed is heb ik over een jaar mijn HBO diploma.
En dan ga ik hoogst waarschijnlijk voor een MBO baan.
Ook ben ik blij dat ik de MAVO heb gedaan en niet de HAVO.
Maar dat is voor julie niet goed genoeg.... Toch.
Hoi IJsmeis!quote:Op maandag 23 april 2007 20:31 schreef MLPValley het volgende:
[..]
Weet je Heintje ik heb je dus eigenlijk al een keer gewaarschuwd. Dit is een topic waar schuin gelult wordt. En bijna elke opmerking die je plaatst vindt ik hier niet passen.
Je komt geïrriteerd en beledigend over. Dan hoor je in mijn ogen hier niet thuis. Jij begint zelf met een kut opmerking richting Ursel over opleidingen dan moet je nou niet zo gekwetst doen.
quote:Op maandag 23 april 2007 19:57 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik heb de tekst niet geschreven hoor.
Maar julie kennen blijkbaar de brabantse cultuur niet.
Ik heb het Schoenveter Diploma voor Gevorderden gehaaldquote:Op maandag 23 april 2007 20:36 schreef jpjedi het volgende:
Is het nu hier het moment van pimp met je opleiding?![]()
Asjeblieft niet zeg! Het was toch al afgelopen? Ik bedoel, wie topt er nu nog "Dr. Anus PKM hoeren"... die G36 n00bs?quote:Op maandag 23 april 2007 20:36 schreef jpjedi het volgende:
Is het nu hier het moment van pimp met je opleiding?![]()
quote:Op maandag 23 april 2007 20:38 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik heb het Schoenveter Diploma voor Gevorderden gehaaldDat haal je alleen als je op speciale manier je veters kunt strikken en dan met name zonder dat je vingers er vast in blijven zitten.
Sukkel!quote:
Je hebt ook de remie versie. Die is 30 ltr..quote:Op maandag 23 april 2007 20:29 schreef FJD het volgende:
[..]
Dingen zijn vaak 50 liter tochKosten die dan
Maakt niet uit welke vaten er in gaan toch? Anders zal ik eens kijken of ik nog een connectie heb
mooie foto's maken dan!quote:Op maandag 23 april 2007 21:35 schreef jpjedi het volgende:
Morgen 3 dagen naar de grootste bouwmachine beurs ter wereld. 54 hectare met het mooiste Caterpillar, John deere/IR etc spul. Demonstraties van gasten die kunnen dansen met die apparaten.
www.bauma.de
Mijnbouw heeft dit jaar speciale aandacht met machines uit de dagbouw zo groot als een flatgebouw.![]()
Nee lamlul. Nummer 19 kwam er later bij, dat zei JP net op m'n MSN.quote:
Ursel een achtbaan, de buren een booreilandquote:Op maandag 23 april 2007 21:40 schreef ursel het volgende:
Die booreilandjes die de buren van mij maken zien er anders ook wel peppie uit..
Ik ben stuwadoor geweest, ik heb een booreilanden trauma.quote:Op maandag 23 april 2007 21:40 schreef ursel het volgende:
[..]
Die booreilandjes die de buren van mijn werk maken zien er anders ook wel peppie uit..
Wat heeft dat stuwe van je en booreilanden voor een connectie met elkaar??quote:Op maandag 23 april 2007 21:42 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Ik ben stuwadoor geweest, ik heb een booreilanden trauma.Kutdingen
![]()
quote:Op maandag 23 april 2007 20:30 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Die foto is voor jou alleen!
Mail me ff je gegevens nog eens door zodat ik je kan betalen
sommige mensen denken nu.. WTF?![]()
![]()
Het is een stuwadoor he, geen stucadoor...quote:Op maandag 23 april 2007 22:12 schreef ursel het volgende:
Wat heeft dat stuwe van je en booreilanden voor een connectie met elkaar??
Stuwed Baus nog meer dan alleen met een ingevette PKM??quote:Op maandag 23 april 2007 22:16 schreef FJD het volgende:
[..]
Het is een stuwadoor he, geen stucadoor...
tegenwoordig ook veel kruiwagensquote:Op maandag 23 april 2007 22:20 schreef ursel het volgende:
[..]
Stuwed Baus nog meer dan alleen met een ingevette PKM??
Zo beter Fer ??![]()
U ook, trustenquote:Op maandag 23 april 2007 22:26 schreef ursel het volgende:
[..]. Hey werkze morgen..
Ik ga tukkie doen..
Ja, ik was er ook nog evenquote:Op maandag 23 april 2007 23:03 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Maar goed, het liefst zou ik ook een über sexy PKM hoer zijn, maar het schijnt dat er daar maar 1 tegelijk van kan zijn anders ontploft de aarde![]()
Net even leuk BF2 gespeeld, weinig hoeven kicken en leuk gespeeld met een aantal (voor mijn) nieuwe BoF-ers
Jammer alleen dat ik eigenlijk maar een kwartiertje tot een half uurtje wilde spelen, aangezien het uiteindelijk 2,5 uur werd
quote:Op maandag 23 april 2007 23:03 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Maar goed, het liefst zou ik ook een über sexy PKM hoer zijn, maar het schijnt dat er daar maar 1 tegelijk van kan zijn anders ontploft de aarde![]()
[23:31:10] daboyz 404s -> lol ben 5 min aant zoeken naar chat knopjequote:Op maandag 23 april 2007 23:40 schreef -chiel- het volgende:
Ik zie dat de Daboyz knakkers wzza en 404s ook weer eens op de server zitten, ze kunnen gelukkig de heli niet vinden![]()
Met Tomasson natuurlijkquote:Op maandag 23 april 2007 23:20 schreef JMPoSTMaN het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=4ltkfGKbYNQ&NR=1
Nu ga ik afsluiten
En denk dat daardoor hij soms nog wel eens verkeerd begrepen wordt, daar we hem niet al te goed kennen, en dus niet weten welke toon er onder zijn bericht hoort..quote:Op maandag 23 april 2007 23:03 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik vind dat heintje best leuk mee spammed
Hij gebruikt alleen geen smilies
En mensjes die nog nat achter de oren benne.quote:Beginnen over opleiding in ons topic is niet zo slim, aangezien hier een aantal hoogopgeleide mensen zitten en ook mensen met een andere of geen opleiding, maar toch een goeie baan hebben of plezier in hun werkWe hebben zelfs mensen hier die nog moeten gaan studeren.
Heerlijk zo'n zweet geur in je auto..quote:Ikzelf had mijn HEAO al op zak toen ik 19 was![]()
Net even leuk BF2 gespeeld, weinig hoeven kicken en leuk gespeeld met een aantal (voor mijn) nieuwe BoF-ers
Jammer alleen dat ik eigenlijk maar een kwartiertje tot een half uurtje wilde spelen, aangezien het uiteindelijk 2,5 uur werd
Nu ga ik even kijken naar dat tover filmpje en dan lekker slaapie doen.
Kut bedenk me ineens dat me sporttas nog in de auto staat![]()
Goed dan ga ik die ook nog maar even ophalen.
Ook even gezellig gisteren meegedraaid op jullie server.quote:Op maandag 23 april 2007 23:03 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Psst Cardinal....quote:Op dinsdag 24 april 2007 08:30 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Ook even gezellig gisteren meegedraaid op jullie server.Nog een paar keer meegedraaid in het BOF Squad
Werd ik daar er alleen af en toe uitgeschopt
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
In ieder geval nog weer even de feestelijke herinnering aan het grote begin oktober evenement:
http://forum.fightordie.com/viewtopic.php?t=538
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()