negatieve aandacht is ook aandachtquote:Op zondag 22 april 2007 15:54 schreef Houtspeer het volgende:
Hoe krijg jij aandacht met je lelijke kop TS?
Maar zodra je negatieve aandacht krijgt schreeuw je ineens moord en brand.quote:Op zondag 22 april 2007 15:50 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
zoiets bestaat niet!
aandacht isgeen ziekte![]()
dat is verzonnen door mensen die nooit aandacht krijgen![]()
ik hou er gewoon niet van als mensen onaardig of zonder respect doen: dat is niet nodig.quote:Op zondag 22 april 2007 16:04 schreef cerror het volgende:
[..]
Maar zodra je negatieve aandacht krijgt schreeuw je ineens moord en brand.
Rot toch op grafsnol.
hoe anders?quote:Op zondag 22 april 2007 16:16 schreef Liquidootje het volgende:
Waarom zijn jouw berichtjes in de avond anders dan 's morgens en 's avonds etc.?
welkomquote:Op zondag 22 april 2007 16:58 schreef Ladidadida het volgende:
Sodeju, jullie zijn hier nog veel onaardiger dan in ONZ
Ik kom hier wel vaker, dank, maar toch, viel me ff opquote:
een kutwijf zoals jij verdient geen respectquote:Op zondag 22 april 2007 16:14 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik hou er gewoon niet van als mensen onaardig of zonder respect doen: dat is niet nodig.
mensen mogen niet schelden of klieren en al helemaal niet de dood wensen, daar is god op tegen![]()
ik ben hier een kwaliteitsuser zie de stats van klbquote:Op zondag 22 april 2007 17:00 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik kom hier wel vaker, dank, maar toch, viel me ff op
Sinds ze vriendinnen met mij wil zijnquote:Op zondag 22 april 2007 17:01 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
en sinds wanneer geloof jij in god terwijl jij zon beetje alles hebt gedaan wat god verboden heeft?
ik hoop dat je steevast weigertquote:Op zondag 22 april 2007 17:02 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Sinds ze vriendinnen met mij wil zijn
ze is lesbischquote:Op zondag 22 april 2007 17:02 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Sinds ze vriendinnen met mij wil zijn
Doe hier je lol op: Ladidadida vs. Viswijfjequote:Op zondag 22 april 2007 17:02 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik hoop dat je steevast weigert![]()
quote:
deze foto bevestigt wederom mijn vooroordelen over chinezen (vooral die kerels aan weerszijden)quote:
Ze hebben minder facial hair dan jij?quote:Op zondag 22 april 2007 17:07 schreef amaranta het volgende:
[..]
deze foto bevestigt wederom mijn vooroordelen over chinezen (vooral die kerels aan weerszijden)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |