quote:Op zondag 22 april 2007 15:21 schreef Houtspeer het volgende:
Jouw topics zijn ook allemaal erg interessant.
Je zegt dat je interessanter bent dat de gemiddelde mens. Jouw topics zijn het bewijs daarvoor of niet?quote:Op zondag 22 april 2007 15:22 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
hoor je mij dat zeggen? maar ik dwing niemand te reageren hoor!
quote:Op zondag 22 april 2007 15:23 schreef Nosh het volgende:
Tyf alsjeblieft heel erg op naar Sugababes, met je narcistische waanbeelden.
Daar zit het ook vol met plebejers die zich 'gehaat' voelen, omdat ze op de knieën gaan voor een buskaart, terwijl de rest minstens een maandabonnement eisen.
Daar zit het ook vol met plebejers die zich 'gehaat' voelen, omdat ze op de knieën gaan voor een buskaart, terwijl de rest minstens een maandabonnement eisen.
Het enige wat niet oppervlakkig is aan jou, is die gedachtenkronkel in dat hoofje van je.quote:Op zondag 22 april 2007 15:24 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
sugababes is vet oppervlakkig! hier kun je teminste echte discusies hebben!
quote:Op zondag 22 april 2007 15:26 schreef Nosh het volgende:
Het enige wat niet oppervlakkig is aan jou, is die gedachtenkronkel in dat hoofje van je, die ervoor zorgt dat je ieder beetje relativeringsvermogen en logisch denkvermogen mist.
quote:Op zondag 22 april 2007 15:19 schreef Viswijfje het volgende:
omdat je nou eenmaal wat leuker mooier of intresanter dan de gemiddelde mens bent..
quote:Op zondag 22 april 2007 15:30 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
Klaag je nu voor iemand anders of?...
mag ik ook afentoe lachen ja?quote:Op zondag 22 april 2007 15:26 schreef Houtspeer het volgende:
Volgens jouw postgeschiedenis heb je aan veel waardige discussie meegedaan in ONZ.
zoiets bestaat niet!quote:Op zondag 22 april 2007 15:48 schreef Lucille het volgende:
Maar wat te doen bij mensen die aandachthoer zijn?
negatieve aandacht is ook aandachtquote:Op zondag 22 april 2007 15:54 schreef Houtspeer het volgende:
Hoe krijg jij aandacht met je lelijke kop TS?
Maar zodra je negatieve aandacht krijgt schreeuw je ineens moord en brand.quote:Op zondag 22 april 2007 15:50 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
zoiets bestaat niet!
aandacht isgeen ziekte![]()
dat is verzonnen door mensen die nooit aandacht krijgen![]()
ik hou er gewoon niet van als mensen onaardig of zonder respect doen: dat is niet nodig.quote:Op zondag 22 april 2007 16:04 schreef cerror het volgende:
[..]
Maar zodra je negatieve aandacht krijgt schreeuw je ineens moord en brand.
Rot toch op grafsnol.
hoe anders?quote:Op zondag 22 april 2007 16:16 schreef Liquidootje het volgende:
Waarom zijn jouw berichtjes in de avond anders dan 's morgens en 's avonds etc.?
welkomquote:Op zondag 22 april 2007 16:58 schreef Ladidadida het volgende:
Sodeju, jullie zijn hier nog veel onaardiger dan in ONZ
Ik kom hier wel vaker, dank, maar toch, viel me ff opquote:
een kutwijf zoals jij verdient geen respectquote:Op zondag 22 april 2007 16:14 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik hou er gewoon niet van als mensen onaardig of zonder respect doen: dat is niet nodig.
mensen mogen niet schelden of klieren en al helemaal niet de dood wensen, daar is god op tegen![]()
ik ben hier een kwaliteitsuser zie de stats van klbquote:Op zondag 22 april 2007 17:00 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik kom hier wel vaker, dank, maar toch, viel me ff op
Sinds ze vriendinnen met mij wil zijnquote:Op zondag 22 april 2007 17:01 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
en sinds wanneer geloof jij in god terwijl jij zon beetje alles hebt gedaan wat god verboden heeft?
ik hoop dat je steevast weigertquote:Op zondag 22 april 2007 17:02 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Sinds ze vriendinnen met mij wil zijn
ze is lesbischquote:Op zondag 22 april 2007 17:02 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Sinds ze vriendinnen met mij wil zijn
Doe hier je lol op: Ladidadida vs. Viswijfjequote:Op zondag 22 april 2007 17:02 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik hoop dat je steevast weigert![]()
quote:
deze foto bevestigt wederom mijn vooroordelen over chinezen (vooral die kerels aan weerszijden)quote:
Ze hebben minder facial hair dan jij?quote:Op zondag 22 april 2007 17:07 schreef amaranta het volgende:
[..]
deze foto bevestigt wederom mijn vooroordelen over chinezen (vooral die kerels aan weerszijden)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |