quote:Op zondag 22 april 2007 15:08 schreef EricG het volgende:
Jankerd. Barbecue is lekker.
Inderdaad!quote:Op zondag 22 april 2007 15:08 schreef EricG het volgende:
Jankerd. Barbecue is lekker.
Als het echt aan mij ligt dagelijks! Wat is er fout aan vlees, bier, lekker zonnig weer en ( heel somsquote:
Dagelijks is niet praktisch voor mij, vandaar dat ik zeg wekelijks (3 keer: vrijdag, zaterdag en zondag)quote:Op zondag 22 april 2007 15:53 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Als het echt aan mij ligt dagelijks! Wat is er fout aan vlees, bier, lekker zonnig weer en ( heel soms) mooie meiden om je heen?
A true nerd_bbqquote:Op zondag 22 april 2007 16:28 schreef bugeye1 het volgende:
[afbeelding]
Je hoeft alleen hier naar te kijken en je ruikt het al![]()
quote:Op zondag 22 april 2007 15:54 schreef Flashwin het volgende:
ts is duidelijk homo. Hij plast ook zittend.
Idemquote:Op zondag 22 april 2007 15:47 schreef Gesloten het volgende:
Gisteravond nog lekker de bbq aangestoken.
Je hebt geen honger,je hebt trek,alleen afrikaansche kindjes hebben hongerquote:
Sterf (ja modjes, een doodsverwensing)quote:Op zondag 22 april 2007 21:18 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Je hebt geen honger,je hebt trek,alleen afrikaansche kindjes hebben honger![]()
Krijg kanker en de kindjes in afrika ookquote:Op zondag 22 april 2007 21:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Sterf (ja modjes, een doodsverwensing)
Sodepleur op. Ik ga gelijk even een topic zoeken over die uitspraak. Ik vermoed eigenlijk dat jij dat geopend hebt
quote:Op zondag 22 april 2007 21:20 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Krijg kanker en de kindjes in afrika ook![]()
Wel eens de kat van de burenquote:Op zondag 22 april 2007 21:30 schreef Double-Helix het volgende:
heey zarG heb je weleens je een dooie vogel geneukt?
quote:Op zondag 22 april 2007 21:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wel eens de kat van de buren
lekker kattig wijfje was het
Maar dan alleen in jouw drentse tuin........ normale mensen vragen niet om regen.quote:Op zondag 22 april 2007 21:15 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
rot toch op met je BBQ, ik wil eerst regen hebben
BBQ! is lekker inderdaadquote:Op zondag 22 april 2007 21:39 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Maar dan alleen in jouw drentse tuin........ normale mensen vragen niet om regen.
BBQ!
Maak wel even een Siskebab van hemquote:Op zondag 22 april 2007 21:36 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
necro zooofillie
Ik ga trouwens ts opzoeken en vermoorden,dat hij maar van zijn laatste BBQ geniet[afbeelding]
Stukje verkracht vogel,stukje dooie kat,stukje ts,stukje tomaat tochquote:Op zondag 22 april 2007 21:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Maak wel even een Siskebab van hem!
Lekker door zn anus doorkliefen
Broeder, je lijkt wel een Turkquote:Op zondag 22 april 2007 21:43 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Stukje verkracht vogel,stukje dooie kat,stukje ts,stukje tomaat toch![]()
quote:
alles uit de BBQ smaakt lekkerderquote:Op zondag 22 april 2007 22:07 schreef Geerd het volgende:
BBQen is mans we hebben nu ook zoon gril plaat bij het fornuis inzitten ik moet zeggen dat is ook echt mans, veel malser meer smaak etc.. lekker biertje der bij en bakken maar.
Ieder z'n eigen smaak, ik heb liever geen as op m'n vlees, alhoewel een aardappel in alufolie aan het einde van de BBQ wel erg lekker is als 'ie al die tijd tussen die kolen heeft gelegen.quote:Op zondag 22 april 2007 22:10 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
alles uit de BBQ smaakt lekkerder![]()
Second that.quote:Op zondag 22 april 2007 22:10 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
alles uit de BBQ smaakt lekkerder![]()
Tsja.. je zal maar niks te doen hebben..quote:Op zondag 22 april 2007 21:15 schreef Double-Helix het volgende:
Ik wil een miljoen dollar in ongemarkeerde biljetten en een villa in australia,nu!
Gourmetten is net niet bbqenquote:Op zondag 22 april 2007 22:42 schreef Maikuuul het volgende:
Ik had toenstraks bij me schoonouders lekker gegourmet
Alsof ik die verschroeide ratten op een uitgebrande case wil ruikenquote:Op zondag 22 april 2007 16:28 schreef bugeye1 het volgende:
[afbeelding]
Je hoeft alleen hier naar te kijken en je ruikt het al![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |