Ik kom nooit naar meetings, veels te ver weg, veels te duur en bovendien train ik op zondagavondquote:Op zondag 20 mei 2007 20:20 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Komt goed uit, op de eerst komende meeting gaan we niet zwemmen.
Praten we dan ff verder, ok?
en nog steeds niet geaccepteerd.quote:Op zondag 20 mei 2007 12:43 schreef AirRaid het volgende:
iemand die weet waar truStie uithangt, hij moet nog steeds de wedstrijd accepteren
Dan mag je een nieuwe zoeken en heb je met 5-0 gewonnen. Ik heb hem op msn aangesproken maar hij was er niet... meer kan ik ook niet doen en regels zijn tenslotte regels. Sorry trustiequote:
Dat vind ik dan ook meer dan terechtquote:Op maandag 21 mei 2007 01:49 schreef AirRaid het volgende:
het is idd niet om kleinziereig te doen maar zo als je zegt regels zijn regels, ik wil eventueel nog wel wachten tot maandag 15.00 uur daarna ga ik een andere friendly regelen omdat ik er anders niet meer aan toe kom
Ik was ook een weekend weg, heb je op neutraal terein opnieuw uitgedaagdquote:Op maandag 21 mei 2007 09:54 schreef Robar het volgende:
Beter laat dan nooit.
Onvoorziene omstandigheden dit weekend, dus nog geen tijd voor gehad.
Challenges: 1
nicker100
Kick-off: 23-05-2007 at 17:05
Venue: Ballers Arena, Normal. Withdraw!
quote:Op maandag 21 mei 2007 13:39 schreef sir_dalord het volgende:
blegh, weer heel wat drama gemist verdomme. Was ook vergeten dat ik als ik maniack28 als laatste post zie, het meestal drama inhoud!
Enne, ik heb al gezegd dat ik volgend jaar gerust wil helpen met organiseren. Heb toch niks beters te doen tegenwoordig :F
quote:Op maandag 21 mei 2007 12:58 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Ik was ook een weekend weg, heb je op neutraal terein opnieuw uitgedaagd
quote:Op maandag 21 mei 2007 20:37 schreef -J-D- het volgende:
Kristiansund, Madkow of Sporting Amsterdam als komende tegenstander.
*slik*
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:27 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik vind sowieso dat Kristiansund als organisator niet mee mag spelen, dit is pure fraude!
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:21 schreef truStie het volgende:
sorry boys ik had het afgelopen week ff druk met examens. jammer van de wedstrijd, maarja regels zijn regels idd.. tis nu weer over gelukkig voor de komende tijd.. ik zal het ff van maniack overnemen met wedstrijden updaten enzo, hij heb genoeg gedaan
Ik ben er nog niet gerust opquote:
Suprise!!quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:34 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
counter FTW
oh nee, doe je niet meer
quote:FKPP vertrouwde op zijn countervaardigheid.
Hij traint vleugelspel, net zoals ik. Ik stel alleen altijd mijn A keeper op (heb geen reserve, en sowieso te weinig spelers). En vandaag speelde mijn net aangekochte nieuwe spits en vleugeltrainee ook nog eens mee, dus ik haalde verrassend hoge ratings op een vleugelkant.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:00 schreef TheVulture het volgende:
Mijn keeper haalde een halve ster
Maar goed, de winst is binnen... waarom speel jij trouwens met alleen maar Waailappen Lennox, heb jij geen trainees?
quote:Uitdagingen: 1
Sanok Superstars
Aanvangstijd: 30-05-2007 om 17:05
Speelterrein: Vulture's Nest, Normaal. Intrekken!
Kom je nu al weerquote:
M'n toekomstig tegenstanderquote:
quote:DOOR JOU UITGEDAAGD
Aantal uitdagingen: 1
We.Like.Kitties
Aftrap: 30-05-2007 om 17:20
Speelterrein: Piekło z Sanoka, normaal. Intrekken!
Je tegenstander reist vanuit België naar Nederland.
quote:UITDAGINGEN
nicker100
Aanvangstijd: 30-05-2007 om 17:05
Speelterrein: Grumpalace, Normaal. Geregeld!
Oei.. goed gezien.. ik ga het van het weekend even verbeteren.. kan zelfs zijn dat ik het in de tabel ook zo verwerkt heb...quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:16 schreef Robar het volgende:
Er staat overigens een fout tussen de uitslagen:
Robarka - trustopia staat 3-0, die moet zijn:
09-05-2007 (Friendly): Robarka - truStopia Ballers 0 - 3
Ach, ik had ook mijn mond kunnen houdenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:37 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Oei.. goed gezien.. ik ga het van het weekend even verbeteren.. kan zelfs zijn dat ik het in de tabel ook zo verwerkt heb...
Dan mag je van mij een andere friendly zoekenquote:Op maandag 28 mei 2007 12:45 schreef Egamer het volgende:
Easthim heeft m'n uitdagingen nog steeds niet geaccepteerd.
www.fokhattrick.nl bedoel je?quote:Op maandag 28 mei 2007 13:31 schreef fabianf het volgende:
Is de site nog ergens online te vinden?
Mijn fout, ik verwacht als ik fokhattrick.nl intyp bij de www-site uit te komen en niet bij een of andere hostingpage.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |