Wat klopt hier nietquote:Op zondag 22 april 2007 12:07 schreef RandomReader het volgende:
Onze hond (hollandse herder) is nu aan het bevallen
Er is nu 1 teefje uitgekomen, en hij is echt vet lief
Meer info volgt over de rest![]()
kruisjesquote:
Jep het gaat supergoed, allemaal op een rijtje melk drinken, half over mekaar heen en af en toe gaat moeders naar buiten om haar behoefte te doen, en even drinken!quote:Op maandag 23 april 2007 13:30 schreef Lavinia_Humby het volgende:
Wat lief![]()
Is alles goed met de pups en de moeder?
Drinken ze allemaal goed enzo?
En meer pics uiteraard!
Fijn dat het allemaal zo goed gaat!quote:Op maandag 23 april 2007 13:34 schreef RandomReader het volgende:
[..]
Ze is trouwens wel in 1 klap heel dun haha
Ze eet gelukkig echt gigantisch veel alweerquote:Op maandag 23 april 2007 21:59 schreef Lavinia_Humby het volgende:
[..]
Fijn dat het allemaal zo goed gaat!
En ze word nog veel dunner hoor! De pups eten haar als ware op, ze geeft zich helemaal aan de pups. Dus altijd voor een goed gevulde voerbak zorgen, ze kan zelf heel goed uitmaken hoeveel ze kan eten. Want ze moet echt een hele hoop eten.
10 is wel heel erg veel.quote:Op maandag 23 april 2007 13:28 schreef RandomReader het volgende:
Oeioeioei!
Nog meer nieuws!
Het bleek dat er vannacht nog 3 bij waren gekomen!
Het totaal ligt op 10 nu!
Totaal: 8 reutjes en 2 teefjes
Snel nieuwe foto's
gelukkig maar,quote:Op dinsdag 24 april 2007 08:25 schreef RandomReader het volgende:
[..]
Ze eet gelukkig echt gigantisch veel alweer![]()
![]()
Ik moet snel even nieuwe foto's uppen
Jep, alles was al op voorhand verkochtquote:Op vrijdag 27 april 2007 08:39 schreef Ticootje het volgende:
Hebben alle pupjes al nieuwe baasjes???![]()
Welke? De moeder?quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:13 schreef Grimm het volgende:
Tsjong! heb je een goede foto van die hollandse herder?
Die Arras is dat niet toevallig de overgrootvader? IPV de overgrootmoeder? (H. Pegge uit Hengelo)quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:30 schreef Casey het volgende:
Ik vermoedde al dat we hier met een knpv'ertje te doen hadden. Mooie dame! Filmpje ziet er ook prima uit.
* Even op bloedlijnen gespiekt: Ik zie een aantal namen voorbij komen die ook op de stamboom van mijn hollandertje staan (onder andere: Quatro is haar opa aan vaders kant en Arras de overgrootmoeder aan moeders kant. Als je benieuwd bent zoek dan naar Nico * Kwinny, mijn hond is uit een herhaling van die combinatie).
Groetjes!!!
C.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |