EN HOEZO DAN EEN SUFFE ACTIE hij heb geloof ik een hekel aan vislip gekregenquote:Op zondag 22 april 2007 12:44 schreef Copycat het volgende:
Wat een suffe actie wederom van Jaap. De enige die gebruik maken van de gym zijn Brian, Natasia en Amanda.
Kijk dat vind ik nu een leuk sneaky plannetje. Heeft misschien wel meer impact dat Jaap z'n terror.quote:Op zondag 22 april 2007 13:03 schreef Marrije het volgende:
Nic gaat dus echt de master bedroom betrekken
Alg. Maar vraag me verder niet hoe en wat.quote:Op zondag 22 april 2007 13:04 schreef FuTilE het volgende:
Wat is er met het zwembadwater gebeurd?
Lekker mans als ze er niet zijnquote:Op zondag 22 april 2007 13:05 schreef Marrije het volgende:
Nic heeft haast!
Volgens Nicolaas last van algen.quote:Op zondag 22 april 2007 13:04 schreef FuTilE het volgende:
helemaal mee eensch, dit is nog eens het spel spelen met een beetje klasse en humor..quote:Op zondag 22 april 2007 13:06 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Kijk dat vind ik nu een leuk sneaky plannetje. Heeft misschien wel meer impact dat Jaap z'n terror.
Ik wíst hetquote:Op zondag 22 april 2007 13:06 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Kijk dat vind ik nu een leuk sneaky plannetje. Heeft misschien wel meer impact dat Jaap z'n terror.
Wel goed getimed want hier hebbenen ze niet op gerekend.quote:
over 45 minutenquote:Op zondag 22 april 2007 13:08 schreef proh het volgende:
hoe laat komt de rest ongeveer terug?
Dat zal Huub idd wel willen, maar ik zie Eric er dus voor aan om ineens dat plekkie in te nemen.quote:Op zondag 22 april 2007 13:08 schreef bunnyma het volgende:
Huub zal wel weer naast Sylvia gaan slapen maar waar zal Eric gaan liggen?
tuurlijk, die ziet er de humor wel van inquote:Op zondag 22 april 2007 13:08 schreef Fast_Eddy het volgende:
niks zelf aanraken slim hoor ! ik dat huub er wel om kan lachen.
ik denk dat huub en eric er wel om kunnen lachen,quote:Op zondag 22 april 2007 13:08 schreef Fast_Eddy het volgende:
niks zelf aanraken slim hoor ! ik dat huub er wel om kan lachen.
Misschien wel eerder hoorquote:Op zondag 22 april 2007 13:10 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
ik denk dat huub en eric er wel om kunnen lachen,
en die huren over 2 weken weer even een huishoudster in en laten de kleding weer omruilen
Dan valt er niks meer te winnen en blijven ze om de borg terug te krijgenquote:Op zondag 22 april 2007 13:06 schreef FuTilE het volgende:
Wat een teringzooi in die Villa
Over een paar maanden staat daar geen muur meer van overeind.
Waarschijnlijk een gebrek aan chloor en nu de temperatuur oploopt ineens een explosie van alg.quote:Op zondag 22 april 2007 13:04 schreef FuTilE het volgende:
Ik denk niet dat Nicolaas in z'n eentje in die kamer mag. Het is tenslotte een tweepersoonbed dus wie weet blijftie lekker naast Nicoalss liggen. Ik denk niet dat er iemand naast die bolle gaat liggen.quote:Op zondag 22 april 2007 13:09 schreef Clank het volgende:
[..]
Dat zal Huub idd wel willen, maar ik zie Eric er dus voor aan om ineens dat plekkie in te nemen.
Die moeten op hun beurt weer iets anders verzinnen, lijkt me een leuk geheenenweer, leuke kleine humor en het vereist een beetje denkwerk: kan geen kwaad in dat huis..... anders verhospitaliseren ze.quote:Op zondag 22 april 2007 13:10 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
ik denk dat huub en eric er wel om kunnen lachen,
en die huren over 2 weken weer even een huishoudster in en laten de kleding weer omruilen
He gadver, ik zie Jaap er nog voor aan om erin te springen...quote:Op zondag 22 april 2007 13:12 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een gebrek aan chloor en nu de temperatuur oploopt ineens een explosie van alg.
Moeilijk te bestrijden. Je lost het niet op door alleen maar chloor toe te voegen maar je hebt speciale middelen nodig om de alg te laten vlokken en te verwijderen.
hoe kom je eropquote:Op zondag 22 april 2007 13:13 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Die moeten op hun beurt weer iets anders verzinnen, lijkt me een leuk geheenenweer, leuke kleine humor en het vereist een beetje denkwerk: kan geen kwaad in dat huis..... anders verhospitaliseren ze.
Het mag wel zolang er genoeg bedden zijn beneden. Brian heeft er ook een hele tijd alleen geslapen.quote:Op zondag 22 april 2007 13:12 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Nicolaas in z'n eentje in die kamer mag. Het is tenslotte een tweepersoonbed dus wie weet blijftie lekker naast Nicoalss liggen. Ik denk niet dat er iemand naast die bolle gaat liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |