Ik dacht vanwege de drukte, dat je kans hebt dat je er niet in komt ofzo...quote:Op zaterdag 28 april 2007 18:11 schreef Mr.Mills het volgende:
Die stream doet het ook wel als je 'm om 14:30 opstart hoor. Daarvoor heb je betaald natuurlijk.
Betalen ben je dan gewoon te laat, als je betaald hebt, kan je echt wel inloggen.quote:Op zaterdag 28 april 2007 18:15 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik dacht vanwege de drukte, dat je kans hebt dat je er niet in komt ofzo...
Zal wel meer gelden voor de mensen die morgenmiddag pas hun stream (willen) betalen!
Goeie zaak!quote:Op zaterdag 28 april 2007 18:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
Betalen ben je dan gewoon te laat, als je betaald hebt, kan je echt wel inloggen.
Ideal (of creditcard) is toch veel makkelijker?quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:17 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Verdomme, waarom sms opeens niet meer werkt bij mij.. Bij een ander werkte het wel namelijk.
Heb nog zat op m'n abo staan, vandaarquote:Op zaterdag 28 april 2007 20:39 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ideal (of creditcard) is toch veel makkelijker?
Gewoon de volgende url in WMP openen en je krijgt vanzelf dat betaalscherm voor je neus..quote:
Radio aanzettenquote:Op zondag 29 april 2007 11:43 schreef Wessiej het volgende:
Na 40 minuten geen sms terug, en ik heb 3,99 op mijn bankrekening staan, wat te doen
Volgens mij niet. Ik heb gisteren avond sms gestuurd maar ook niks terug.quote:Op zondag 29 april 2007 11:48 schreef Wessiej het volgende:
Werkt die sms niet dan?
Geen idee, ik heb met CC betaald.quote:Op zondag 29 april 2007 11:48 schreef Wessiej het volgende:
Werkt die sms niet dan?
Ik heb de sms betaald, give me back my 9 centsquote:Op zondag 29 april 2007 12:01 schreef Jnk18 het volgende:
SMS werkt bij mij ook niet.. mja zolang je geen SMS krijgt heb je ook niet betaalt toch... uurtje geleden sms gestuurt nog niks terug
ow zo.. lol ik d8 dat je 4 euro al had betaaltquote:Op zondag 29 april 2007 12:03 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik heb de sms betaald, give me back my 9 cents
Kwaliteit blijft hetzelfde, de vraag is alleen of je verbinding dat trektquote:Op zondag 29 april 2007 12:46 schreef FrankyMcG het volgende:
Wordt de quality veel slechter als je meedere games tegelijk checkt?
Hmmmmz, ik heb wireless, maar niet doen dan.quote:Op zondag 29 april 2007 12:51 schreef Mr.Mills het volgende:
Kwaliteit blijft hetzelfde, de vraag is alleen of je verbinding dat trekt.
quote:
Volgens mij kan dat niet zomaar wat hij doet volgens mij heeft hij een truc toegepastquote:Op zondag 29 april 2007 13:05 schreef FJD het volgende:
Dus voor 4,- kun je alle wedstrijden zien?
Dan ga ik meteen betalen![]()
@Veerboot: heb je dat drie tegelijk gedaan met drie keer Windows Media Player of op een andere manier?
Dat is al sinds een aantal weekenden zo. Jammer genoeg.quote:Op zondag 29 april 2007 13:09 schreef tha_dark het volgende:
Ik kan de wedstrijden alleen via WMP kijken en niet in het scherm zelf?
Ja doe eens delenquote:Op zondag 29 april 2007 13:10 schreef RubberenRobbie het volgende:
*kuch* Zou ik de html van jouw pagina mogen lenen?
3 cent geleend van mijn neefquote:Op zondag 29 april 2007 13:08 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Heeft Rabobank 1 cent rente teruggestort ofzo?
Bij configuratie --> stream adressen:quote:Op zondag 29 april 2007 13:11 schreef tha_dark het volgende:
Hoe kun bij BBStream die streams openen in dat programma?
Royaal hoor van je neefquote:
Dankjequote:Op zondag 29 april 2007 13:15 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Bij configuratie --> stream adressen:
http://81.23.249.20/KPN_008?.wma voor Ajax
http://81.23.249.20/KPN_009?.wma voor AZ
[..]
Royaal hoor van je neef.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |