abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73741668
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 00:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ja, 3 weken om je voor te bereiden
Ja, dat weet ik. Ik zal het speciaal voor jou wat duidelijker formuleren: Denk je dat ze in een keer de sterren van de hemel spelen na drie weken voorbereiden?

[ Bericht 9% gewijzigd door Tommeke op 16-10-2009 10:47:07 ]
pi_73751771
Daar zijn voldoende voorbeeelden van. Dus ik sluit het zeker niet uit
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 16:23:43 #178
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_73753012
Maradona op het matje geroepen, wat vind je daarvan DAM? Maradona op het matje bij FIFA
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_73753055
Terecht, jammer dat de AFA het niet doet
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_73753763
quote:
"Jullie kunnen eraan zuigen en eraan blijven zuigen"

"De woorden van Maradona zijn bij FIFA-preses Sepp Blatter in het verkeerde keelgat geschoten."
Moest hier toch om lachen.
pi_73753815
Is gewoon een set-upje tussen Grondona en Blatter
pi_73755900
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 15:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Daar zijn voldoende voorbeeelden van. Dus ik sluit het zeker niet uit
Ik hou m'n twijfels
Maar Argentinië hoort natuurlijk wel op een WK.
pi_73755965
We zullen wel zien, de grootste problemen waar een team in ZA tegen aan loopt zijn moeilijke uitwedstrijden met veel reistijd, korte voorbereidingsperiode en transatlantische vluchten.

Die 3 problemen zijn er niet in Zuid Afrika.

Zoals al zo vaak bewezen is leidt een goede kwalificatie niet automatisch tot een goed toernooi, meestal is het zelfs ook zo dat een slechte kwalificatie tot een goed toernooi leidt
pi_73756390
quote:
[b]

Zoals al zo vaak bewezen is leidt een goede kwalificatie niet automatisch tot een goed toernooi, meestal is het zelfs ook zo dat een slechte kwalificatie tot een goed toernooi leidt
Daar kan ik inkomen. Argentinie zal door de slechte kwalificatiefase toch iets meer een outsiderpositie innemen. Waardoor er iets minder druk op ze komt te liggen. Ik zie ze nog wel ver komen op het WK. De kwaliteit hebben ze in overvloed.
pi_73757416
Zelfs in goal en in de verdediging kunnen ze makkelijk 4 teams opstellen die beter zijn dan de meeste andere teams.

Liverpool, Inter, City, Bayern, Villarreal, Roma hebben allemaal een Argentijn in de basis staan in de verdediging. Barcelona normaal gesproken ook maar die is geblesseerd
pi_73758227
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 18:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zelfs in goal en in de verdediging kunnen ze makkelijk 4 teams opstellen die beter zijn dan de meeste andere teams.

Liverpool, Inter, City, Bayern, Villarreal, Roma hebben allemaal een Argentijn in de basis staan in de verdediging. Barcelona normaal gesproken ook maar die is geblesseerd
Barcelona heeft alleen Messi in de basis staan, Milito heeft nog niet gespeeld dit seizoen.
pi_73759066
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 19:11 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Barcelona heeft alleen Messi in de basis staan, Milito heeft nog niet gespeeld dit seizoen.
Omdat hij gebleseerd is koekwaus
pi_73760418
Inderdaad. Ik ben benieuwd hoe het centrale duo van Barca eruit had gezien als Milito die seizoen gewoon topfit zou zijn. Met marquez, Pique, Puyol, Milito en Chrychinski kan je wel wat goede combinaties maken.
pi_73760483
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 20:09 schreef Weaut het volgende:
Inderdaad. Ik ben benieuwd hoe het centrale duo van Barca eruit had gezien als Milito die seizoen gewoon topfit zou zijn. Met marquez, Pique, Puyol, Milito en Chrychinski kan je wel wat goede combinaties maken.
Ik denk dat Milito sws zou spelen

Milito is veruit de beste centrale verdediger en ver daarachter komen Gonzalo, Sciavi en Otamendi
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 17 oktober 2009 @ 18:59:15 #190
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_73784833
nou ik ben benieuwd wat ze gaan klaarmaken op het WK
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_73786123
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 10:40 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Ja, dat weet ik. Ik zal het speciaal voor jou wat duidelijker formuleren: Denk je dat ze in een keer de sterren van de hemel spelen na drie weken voorbereiden?
dat is goed mogelijk hoor. kijk maar naar brazilië in 2002. onder scolari raakten ze nipt door de kwalificatie, er werd niets verwacht van hen itt frankrijk en argentinië maar toch werden ze wereldkampioen en mochten frankrijk en argentinië al na de groepsronde naar huis
Voetbalhistorische bedenkingen: https://metcruijffopstap.wordpress.com/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')