Ja, dat weet ik. Ik zal het speciaal voor jou wat duidelijker formuleren: Denk je dat ze in een keer de sterren van de hemel spelen na drie weken voorbereiden?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ja, 3 weken om je voor te bereiden
Moest hier toch om lachen.quote:"Jullie kunnen eraan zuigen en eraan blijven zuigen"
"De woorden van Maradona zijn bij FIFA-preses Sepp Blatter in het verkeerde keelgat geschoten."
Ik hou m'n twijfelsquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Daar zijn voldoende voorbeeelden van. Dus ik sluit het zeker niet uit
Daar kan ik inkomen. Argentinie zal door de slechte kwalificatiefase toch iets meer een outsiderpositie innemen. Waardoor er iets minder druk op ze komt te liggen. Ik zie ze nog wel ver komen op het WK. De kwaliteit hebben ze in overvloed.quote:[b]
Zoals al zo vaak bewezen is leidt een goede kwalificatie niet automatisch tot een goed toernooi, meestal is het zelfs ook zo dat een slechte kwalificatie tot een goed toernooi leidt
Barcelona heeft alleen Messi in de basis staan, Milito heeft nog niet gespeeld dit seizoen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zelfs in goal en in de verdediging kunnen ze makkelijk 4 teams opstellen die beter zijn dan de meeste andere teams.
Liverpool, Inter, City, Bayern, Villarreal, Roma hebben allemaal een Argentijn in de basis staan in de verdediging. Barcelona normaal gesproken ook maar die is geblesseerd
Omdat hij gebleseerd is koekwausquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:11 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Barcelona heeft alleen Messi in de basis staan, Milito heeft nog niet gespeeld dit seizoen.
Ik denk dat Milito sws zou spelenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:09 schreef Weaut het volgende:
Inderdaad. Ik ben benieuwd hoe het centrale duo van Barca eruit had gezien als Milito die seizoen gewoon topfit zou zijn. Met marquez, Pique, Puyol, Milito en Chrychinski kan je wel wat goede combinaties maken.
dat is goed mogelijk hoor. kijk maar naar brazilië in 2002. onder scolari raakten ze nipt door de kwalificatie, er werd niets verwacht van hen itt frankrijk en argentinië maar toch werden ze wereldkampioen en mochten frankrijk en argentinië al na de groepsronde naar huisquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:40 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Ik zal het speciaal voor jou wat duidelijker formuleren: Denk je dat ze in een keer de sterren van de hemel spelen na drie weken voorbereiden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |