Dan kan ik me vast ook indenken hoe jij je voeltquote:Op zondag 22 april 2007 20:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja he.. heel apart...
Kan me indenken hoe jij je voelt.. hoelang ken jij haar eigenlijk?
trouwens je signature met klik is geweldigquote:Op zondag 22 april 2007 20:42 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Juist! Spijkers met koppen slaan heet dat!
checkquote:Op zondag 22 april 2007 21:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dan kan ik me vast ook indenken hoe jij je voelt
Ik weet eignelijk niet precies hoelang ik d'r ken.
Ik weet van d'r bestaan af sinds 2 jaar ofzo, maar dit jaar zit ze bij me op school ook, dus rijdt ze vaak met me mee met de voiture.
Dus laten we zeggen dat ik d'r ongeveer een jaar ken.
Is goed, ik denk dat ik zo m'n mand inga.quote:Op zondag 22 april 2007 21:03 schreef MPG het volgende:
[..]
check
maare.. ik ben weer ekes weg.. koffie enzo, tot laters ofzo
Eindelijk iemand die op mijn sig reageert!quote:Op zondag 22 april 2007 21:02 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
trouwens je signature met klik is geweldigSesame Streets
![]()
is het een echte film ?
Slaaps eer-ikquote:Op zondag 22 april 2007 21:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Is goed, ik denk dat ik zo m'n mand inga.
Knetterverrot, morgen weer werken
tot later
Teringjantje.. dr is echt geen f*ck te doen meer zegquote:Op zondag 22 april 2007 21:52 schreef vrolijke-frits het volgende:
eer-ik weg
MPG weg
en meteen rustig op de KSC
OMfg.. ik kom terug en meteen is er weer leven in de chatquote:Op zondag 22 april 2007 22:17 schreef crossover het volgende:
Ik ben d'r ook nog. Verder niet veel te melden alleen..
Drijvende kracht noemen ze datquote:Op zondag 22 april 2007 22:17 schreef MPG het volgende:
[..]
OMfg.. ik kom terug en meteen is er weer leven in de chat
Wheheh....quote:Op zondag 22 april 2007 22:19 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Drijvende kracht noemen ze dat
Als je goed kijkt, zie je dat die nog niet vol isquote:
Ohquote:Op zondag 22 april 2007 22:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Als je goed kijkt, zie je dat die nog niet vol is
Morgen gaat die als het goed is nog ff open, op verzoek van OA, zodat de mensen die hem gemist hebben alsnog kunnen posten![]()
lief he?
Ik ook niet. Ik ben van 11 tot 14 weg ofzo. Maar die wordt niet zomaar opengegooid (als het aan mij ligt). Zodra het wat drukker is en ik een tijd online ben laat ik wel iets weten ofzo, of vraag het een andere mod.quote:Op zondag 22 april 2007 22:52 schreef MPG het volgende:
Moet je alleen morgen wel de koffie SC met een schuin oog in de gaten houden.. anders mis je hem alsnog.. Weet namelijk niet hoe laat ze #100 weer ff opengooien
Is goedquote:Op zondag 22 april 2007 23:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Als dat zo moet dan hoef ik er niet te posten hoor, poep honderd.
quote:Op zondag 22 april 2007 23:05 schreef MPG het volgende:
WhehehSupermod
OA doe je zeker een gigantisch plezier, want die maakte zich er topics lang druk over... En ook HW zal het vast heel erg waarderen
Party pooperquote:Op zondag 22 april 2007 23:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Je zou veel mensen blij maken als je jezelf een ban zou verkopen. Of ben je daar weer niet bevoegd toe?
komt goed 14.gifquote:Op zondag 22 april 2007 23:05 schreef MPG het volgende:
WhehehSupermod
OA doe je zeker een gigantisch plezier, want die maakte zich er topics lang druk over... En ook HW zal het vast heel erg waarderen
truste COquote:
Fix je toetsenbord eens Tim Fritsquote:Op maandag 23 april 2007 00:00 schreef vrolijke-frits het volgende:
Goedenacht dan maar Sander! ±W
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |