Nee, tussen 22:00 en 06:00.quote:Op zondag 22 april 2007 20:34 schreef MPG het volgende:
[..]
das nie veul(tenzij je ze in 1 uurtje achterover gekiept hebt
)
In dat geval is mijn antwoord: MAAR 8???quote:Op zondag 22 april 2007 20:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, tussen 22:00 en 06:00.
Best schappelijk toch.
Lekkerquote:Op zondag 22 april 2007 20:36 schreef Kuukske het volgende:
Ik ga de digitale appeltaart voor morgen vast bakken
Nah, ik kreeg de indruk aan het eind van de avond, dat zij wel wat meer van me verwacht had, maar ik durfde niet zo goed ofzoquote:
Maare, CSI en Bones tijd.quote:Op zondag 22 april 2007 20:37 schreef MPG het volgende:
Lekker
* MPG verheugt zich nu al op overheerlijke digitale appeltaart
Ik heb dit weekend heul ni veel gezuupt... vrijdag 3 pilskes ofzo, gister 2 en vandaag nog helemaal nix...quote:Op zondag 22 april 2007 20:37 schreef Kuukske het volgende:
Stelletje zuuperds.
laters kuukquote:Op zondag 22 april 2007 20:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Maare, CSI en Bones tijd.
Laters mensies
Ja toch...quote:Op zondag 22 april 2007 20:36 schreef MPG het volgende:
[..]
In dat geval is mijn antwoord: MAAR 8???
in 8 uur ZZT klep ik er toch wel handig een 20 of meer weg schat ik zo
doeg kuukquote:Op zondag 22 april 2007 20:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Maare, CSI en Bones tijd.
Laters mensies
Wheheh.. knetterverliefd... en dan nix meer klaar spelen omdat je bang bent het te verneukenquote:Op zondag 22 april 2007 20:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nah, ik kreeg de indruk aan het eind van de avond, dat zij wel wat meer van me verwacht had, maar ik durfde niet zo goed ofzo
Ik weet niet wat er met me aan de hand is, behalve dat ik weet dat ik knetterverliefd op d'r ben...
Misschien is dat het euvel wel
Bang om af te gaan ofzo.
Ik weet het niet precies.
Wel veel met d'r zitten lullen gisteravond, maar goed, dat zet ook niet echt veel zoden aan de dijk...
Nou heb ik dinsdag wel even met d'r afgesproken nog, en dan moet ik gewoon effe echt d'r voor gaan denk ik. Niet zo zeiken en moeilijk doen, maar gewoon gaan
Ik hoop dat het niet te laat is
Juist! Spijkers met koppen slaan heet dat!quote:Op zondag 22 april 2007 20:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nah, ik kreeg de indruk aan het eind van de avond, dat zij wel wat meer van me verwacht had, maar ik durfde niet zo goed ofzo
Ik weet niet wat er met me aan de hand is, behalve dat ik weet dat ik knetterverliefd op d'r ben...
Misschien is dat het euvel wel
Bang om af te gaan ofzo.
Ik weet het niet precies.
Wel veel met d'r zitten lullen gisteravond, maar goed, dat zet ook niet echt veel zoden aan de dijk...
Nou heb ik dinsdag wel even met d'r afgesproken nog, en dan moet ik gewoon effe echt d'r voor gaan denk ik. Niet zo zeiken en moeilijk doen, maar gewoon gaan
Ik hoop dat het niet te laat is
Gelukkig, ik dacht al even dat ik de enige wasquote:Op zondag 22 april 2007 20:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Wheheh.. knetterverliefd... en dan nix meer klaar spelen omdat je bang bent het te verneuken... herkenbaar
Alvast succes voor dinsdag dfan maar![]()
Ik wou net zeggen.. 8 uur, 8 pilskes, dan loop ik nuchter naar huus toequote:Op zondag 22 april 2007 20:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja toch...
In zo'n tijdsbestek is dat geen probleem.
Maar goed, opgezwolle was in elk geval nog wel tof, maakt wel weer een klein beetje goed...
Je haalt me de woorden uit de mondquote:Op zondag 22 april 2007 20:45 schreef eer-ik het volgende:
ohja, en dinsdag duurt me te lang eigenlijk
Ik wil d'r verdomme NU zien.
maar dat kan niet
Aha.. een vriendschap die omslaat in verliefdheid... Zelfde idee als wat bij mij speeltquote:Op zondag 22 april 2007 20:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Gelukkig, ik dacht al even dat ik de enige was
Maar ja, ik denk echt dat het zoiets is..
Ik ga ook gewoon al een tijd goed met d'r om, en vind d'r niet vanaf het begin af aan al leuk, maar 't is gegroeid zeg maar. Maar goed, ik ben dus ook echt een soort van bang dus, om de hele vriendschap om zeep te helpen.
Ik wil graag een relatie met d'r, maar als ik dat probeer op te starten, en het lukt niet, dan ben ik echt bang dat die hele vriendschap verneukt is meteen. Dat is wel het laatste waar ik zin in heb...
hahaquote:Op zondag 22 april 2007 20:47 schreef crossover het volgende:
[..]
Je haalt me de woorden uit de mond
Ja, ik weet dus niet of ik er zo blij mee ben weet je.quote:Op zondag 22 april 2007 20:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Aha.. een vriendschap die omslaat in verliefdheid... Zelfde idee als wat bij mij speeltAlleen ontbreekt de optie om "ff" af te spreken ivm afstand
Mja morgen (pas)quote:Op zondag 22 april 2007 20:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
weet je wel wanneer je d'r weer ziet?
Ik kan je verzekeren dat dat indd een stuk makkelijker isquote:Op zondag 22 april 2007 20:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, ik weet dus niet of ik er zo blij mee ben weet je.
Wat dat betreft ben ik liever verliefd op een meisje dat ik eigenlijk niet ken, dan op iemand met wie ik een goeie vriendschappelijke band heb...
Denk dat dat een stuk makkelijker is...
Ik wil d'r nu zien, ik wil d'r nu zien, ik wil d'r nu zienquote:
editten hequote:Op zondag 22 april 2007 20:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Die afstand zuigt idd ook behoorlijk in jouw geval..
Zie je d'r geregeld wel verder?
Idd, dat is écht waar ik bang voor ben.quote:Op zondag 22 april 2007 20:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik kan je verzekeren dat dat indd een stuk makkelijker isDan boeit het niet zo als je op je bek gaat, of als de liefde verdwijnt.... Maar zoals gezegd, volgens mij zitten we min of meer in hetzelfde schuitje
quote:Op zondag 22 april 2007 20:53 schreef MPG het volgende:
[..]
editten he
Indd is die afstand verre van ideaal... En echt geregeld zie ik haar niet, blijft bij enkele keren per jaar. Wel hebben we best intensief mail/msn/sms/bel contact
Ja, bar is het eigenlijk hequote:Op zondag 22 april 2007 20:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Sjonge jonge wat een liefdevol topic. Zelfs Lenny gaat er gewoon aan meedoen.![]()
Ik ken haar nu dacht ik sinds augustus 2004 ja, nee, ja 2004 indd. Leren kennen als vriendin van vriendin van mijn toenmalige vriendin (ja, het lijkt wel een slechte soap) en in eerste instantie vrij oppervlakkig contact gehouden, wat de laatste tijd eigenlijk behoorlijk intensiever is gewordenquote:Op zondag 22 april 2007 20:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Idd, dat is écht waar ik bang voor ben.
Eigenlijk zou ik willen dat ik d'r niet leuk vond
Zou een stuk gemakkelijker zijn...
Hoelang ken je dat vrouwke al dan?
Vaag kan het lopen allemaal hequote:Op zondag 22 april 2007 20:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ken haar nu dacht ik sinds augustus 2004 ja, nee, ja 2004 indd. Leren kennen als vriendin van vriendin van mijn toenmalige vriendin (ja, het lijkt wel een slechte soap) en in eerste instantie vrij oppervlakkig contact gehouden, wat de laatste tijd eigenlijk behoorlijk intensiever is geworden
Ja mail en/of msn is in ons geval wel handig.. ik ben bang dat als we net zo fanatiek gaan bellen als dat we mailen/msnnen, dat dan mijn en haar telefoonrekening met 3 cijfers geschreven gaan worden, waarbij het eerste cijfer boven de 4 isquote:Op zondag 22 april 2007 20:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
mailen smsen en msn heb ik echt een hekel aan, ik bel veel liever.
Ik kan naar mijn mening ook veel beter dingen kwijt als ik bel, dan in een smsje...
Wel jammer dat je d'r maar zo weinig ziet...
Kom ik er maar ff in met een cliché: Vrouwenquote:Op zondag 22 april 2007 20:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Vaag kan het lopen allemaal he
Ik kan er atm erg slecht tegen, en ik voel me dan ook helemaal niet relaxed, beheurlijk onzeker ook daardoor...
Kutzooi
koop dan een vaste lijn of dat telfort abo van 18 euro per maand.. please!quote:Op zondag 22 april 2007 20:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja mail en/of msn is in ons geval wel handig.. ik ben bang dat als we net zo fanatiek gaan bellen als dat we mailen/msnnen, dat dan mijn en haar telefoonrekening met 3 cijfers geschreven gaan worden, waarbij het eerste cijfer boven de 4 is
Ja he.. heel apart...quote:Op zondag 22 april 2007 20:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Vaag kan het lopen allemaal he
Ik kan er atm erg slecht tegen, en ik voel me dan ook helemaal niet relaxed, beheurlijk onzeker ook daardoor...
Kutzooi
Scheelt idd een hoop knakenquote:Op zondag 22 april 2007 20:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja mail en/of msn is in ons geval wel handig.. ik ben bang dat als we net zo fanatiek gaan bellen als dat we mailen/msnnen, dat dan mijn en haar telefoonrekening met 3 cijfers geschreven gaan worden, waarbij het eerste cijfer boven de 4 is
misschien maar eens aan skype beginnenquote:Op zondag 22 april 2007 20:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
koop dan een vaste lijn of dat telfort abo van 18 euro per maand.. please!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |