Ja, maar zonder koffie. Met thee.quote:
LENNY...!!!!..lieverd..quote:Op zondag 22 april 2007 09:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
mogguh
beter vroeg dan nooit ofzo was het toch?quote:Op zondag 22 april 2007 09:44 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
LENNY...!!!!..lieverd..![]()
..jij bent vroeg....
![]()
nou....eigenlijk andersom..quote:Op zondag 22 april 2007 09:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
beter vroeg dan nooit ofzo was het toch?![]()
![]()
![]()
![]()
Sander gaf mij de beurt, en ik keek niet omdat ik zag dat ik 'm niet vol maakte.quote:Op zondag 22 april 2007 09:43 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
wat duurde hte lang vannacht voordat de nieuwe topic open was...![]()
ahhh..owkey...quote:Op zondag 22 april 2007 09:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Sander gaf mij de beurt, en ik keek niet omdat ik zag dat ik 'm niet vol maakte.
we gaan niet de wijsneus uithangen zo vroeg op zondag he?quote:Op zondag 22 april 2007 09:47 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nou....eigenlijk andersom.....maar ach....
![]()
euhh...nee schat...quote:Op zondag 22 april 2007 10:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
we gaan niet de wijsneus uithangen zo vroeg op zondag he?![]()
jah, ik ben al sinds vanochtend dingen aan het doen.. zodadelijk lekker een koud biertje pakken en uitrustenquote:Op zondag 22 april 2007 09:59 schreef juon_jacket1 het volgende:
wat zijn jullie stil.....nog niet helemaal wakker...
????
ik vergeet steeds dat jij een paar uurtjes verder ben...quote:Op zondag 22 april 2007 10:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jah, ik ben al sinds vanochtend dingen aan het doen.. zodadelijk lekker een koud biertje pakken en uitrusten
nee, knetterharde kater...quote:Op zondag 22 april 2007 11:07 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
goede...euhh...morgen....![]()
![]()
...alles goed...
![]()
oeh...minder idd...quote:Op zondag 22 april 2007 11:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee, knetterharde kater...
Althans, evenementenbier
Wat een rommel, ik heb niet eens veel op, maar krakende koppijn
13.gif
Daar wel alles goed?
Heineken?quote:Op zondag 22 april 2007 11:21 schreef eer-ik het volgende:
nee, knetterharde kater...
Althans, evenementenbier
Wat een rommel, ik heb niet eens veel op, maar krakende koppijn
13.gif
Daar wel alles goed?
Same here. Lang geleden dat ik pas rond half 4 thuis was ook.quote:
En hoe is het met mevrouw Cross?quote:Op zondag 22 april 2007 12:03 schreef crossover het volgende:
Same here. Lang geleden dat ik pas rond half 4 thuis was ook.
ik voel me kei goed ik voel me kei goedquote:Op zondag 22 april 2007 12:03 schreef crossover het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 april 2007 12:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
ik voel me kei goed ik voel me kei goed![]()
![]()
![]()
geen kater hier![]()
![]()
![]()
Ik weet niet. Moet ff afwachten tot ik d'r weer op school zie/.quote:
Ah. Verliefdheid op scholen werkt positief op de aanwezigheidspercentages van studenten.quote:Op zondag 22 april 2007 12:11 schreef crossover het volgende:
Ik weet niet. Moet ff afwachten tot ik d'r weer op school zie/.
Absoluut absoluutquote:Op zondag 22 april 2007 12:13 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ah. Verliefdheid op scholen werkt positief op de aanwezigheidspercentages van studenten.
grolsch...quote:
06:00 hierquote:Op zondag 22 april 2007 12:03 schreef crossover het volgende:
[..]
Dat is wel een goed ideequote:Op zondag 22 april 2007 14:59 schreef buzzer het volgende:
Ik heb de koffie al ingeruild voor een koud biertje
Moet er niet aan denkenquote:
Dat is toch best te drinken.quote:
Alles goed kuuk..?quote:
Yep, had ik ook gedaan vanmiddagquote:Op zondag 22 april 2007 14:59 schreef buzzer het volgende:
Ik heb de koffie al ingeruild voor een koud biertje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |