Ja...sletjes kunnen ook verliefd worden natuurlijk...wel lastig voor ze.quote:Op zondag 22 april 2007 09:29 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Nee hoor niks ouderwets, amanda is gewoon een playgirl, of in haar geval een pleegirl
ooit in de panorama haar gezien???
Jaap Nicolaas en Natasja blijven achter.quote:Op zondag 22 april 2007 09:34 schreef Varen het volgende:
Wanneer gaan ze weg en gaan ze allemaal?
Gesellug.quote:Op zondag 22 april 2007 09:38 schreef blomst het volgende:
[..]
Jaap Nicolaas en Natasja blijven achter.
Goeiequote:Op zondag 22 april 2007 09:33 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ja...sletjes kunnen ook verliefd worden natuurlijk...wel lastig voor ze.![]()
Waarheen, ?quote:Op zondag 22 april 2007 09:56 schreef blomst het volgende:
Ze vertrekken al over drie kwartier.
ze gaan ergens dansen, ik weet niet meer waar.quote:
Das toch bekend hoe dikwijls dacht jij niet dat je de ware had gevonden?quote:Op zondag 22 april 2007 09:28 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Sorry maar dan is zij HET ULTIME BEWIJS DAT LIEFDE BLIND (KAN) MAKEN!!!!!!!!!
Nee dat is een heel verschil, blinde liefde of de ware gedacht te vonden te hebben, het simpele verschil ligt hier in.quote:Op zondag 22 april 2007 10:01 schreef maril het volgende:
[..]
Das toch bekend hoe dikwijls dacht jij niet dat je de ware had gevonden?
WAHAHAHA van af nu pas AMandel???quote:Op zondag 22 april 2007 10:15 schreef pullup het volgende:
Amanda kan zich nu wel voor haar kop slaan voor wat ze gisteravond weer met Brian heeft gedaan.
A: "Vanaf nu kan het alleen maar erger worden"
Nee, dat is gewoon je laatste!quote:Op zondag 22 april 2007 10:10 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Nee dat is een heel verschil, blinde liefde of de ware gedacht te vonden te hebben, het simpele verschil ligt hier in.
Je begint een relatie niet met het idee dat het je toekomstige Ex is toch, dus je gaat ervanuit zonder die woorden te gebruiken dat het de ware is, trouwens in mijn ogen is mijn ware, de gene die me begraaft.
Blinde liefde is gewoon verliefd worden op iemand waar je niet verliefd op zou moeten worden, bv van die mensen die bij hun partner blijven omdat ze van hem of haar houden, terwijl er geweld is bv. Dat is blinde liefde.
Brian heeft alleen gevoelens voor het lichaam van Amanda. En daar mag dan ook niemand aankomen, is van hemquote:Op zondag 22 april 2007 10:15 schreef noekje het volgende:
Amanda vertelt over Mitch.
Natasia: en dát was weer over de zeik?
Amanda: ik weet het echt niet meer Natas.
Brain zei dat hij het niet leuk vond. Hij zei dat hij écht wel gevoelens voor me had.
Zo simpel is het wel jaquote:Op zondag 22 april 2007 10:18 schreef Varen het volgende:
[..]
Brian heeft alleen gevoelens voor het lichaam van Amanda. En daar mag dan ook niemand aankomen, is van hem
Volgens mijn alleen een schone onderbroekquote:Op zondag 22 april 2007 10:13 schreef proh het volgende:
morgen!
Jaap is ook wakker, eens kijken of hij onder de douche gaat...
Laten we eerlijk zijn, meer dan het lichaam is er ook niet om van te houden.quote:Op zondag 22 april 2007 10:18 schreef Varen het volgende:
[..]
Brian heeft alleen gevoelens voor het lichaam van Amanda. En daar mag dan ook niemand aankomen, is van hem
Juist. Het is toch zo'n gevoelsmens? De te verwachten reactie zou dan zijn om ermee te kappen en voorstellen als vrienden met elkaar om te gaan, elkaar loslaten dus. En nu had 'ie opeens gevoelens voor Amanda? Right.quote:Op zondag 22 april 2007 10:18 schreef Varen het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |